自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   7


伯爵府

積分: 19779


1#
發表於 3 天前 |只看該作者
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還是迫自己食得清淡一点,唔鍾意做運動迫自己做運動?咁樣叫愛自己?


水晶宮

積分: 74405

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


2#
發表於 3 天前 |只看該作者
有人未雨綢繆有人活在當下,自己選擇吧。


大宅

積分: 2779


3#
發表於 3 天前 |只看該作者
在乎節制,腦裡面觸体會因長期觸發無咁易滿足


珍珠宮

積分: 38815

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4#
發表於 3 天前 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

人人定義唔同, 總之自己開心, 唔影響人就算.

全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


複式洋房

積分: 150


5#
發表於 3 天前 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

凡事適可而止開心生活


侯爵府

積分: 20789


6#
發表於 3 天前 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

不勉強自己,聽從內心真實感受


水晶宮

積分: 56756


7#
發表於 3 天前 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

庸人自擾
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


侯爵府

積分: 24567


8#
發表於 3 天前 |只看該作者
本位主義 不容妄想異位思潮
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


水晶宮

積分: 61255


9#
發表於 3 天前 |只看該作者
MLSiu 發表於 26-6-26 02:02
不勉強自己,聽從內心真實感受

我喜歡這句。


伯爵府

積分: 17310

馬年勳章


10#
發表於 3 天前 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

要均衡,即係食幾多薯片,加多幾多運動囉。


水晶宮

積分: 50741

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 3 天前 |只看該作者
隨心而行


侯爵府

積分: 24561


12#
發表於 3 天前 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

如果對自己身體唔好既野任意做叫任性唔係愛自己,人應有自制能力,要適可而止

點評

RAA    發表於 3 天前


侯爵府

積分: 21424


13#
發表於 3 天前 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

為自己好好打算,俾最適合嘅自己


翡翠宮

積分: 94732

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 3 天前 |只看該作者
唸咁多會痴線
活在當下已足夠

點評

pansy888hk    發表於 3 天前


珍珠宮

積分: 44534


15#
發表於 3 天前 |只看該作者
好好生活、愛惜自己
個人而言,就係做任何決定前先思考:
1. 做呢件事絕對唔會影響到其他人
2. 後果完全可以自己負責
3. 將來肯定唔會後悔 (譬如跟一個自己很喜歡但明知係渣男/女拍拖)
4. 得著嘅好處比付出更大 (譬如堅持運動帶嚟嘅健康)
如果全yes咪OK囉


翡翠宮

積分: 84288


16#
發表於 3 天前 |只看該作者
回覆 alicewong18 的帖子

想食嘅可以食,但唔係博命死,咩都係適可而止最好. 同埋,年紀開始大,真係要好好注重健康,飲食,運動,我都想長命d~


男爵府

積分: 8116


17#
發表於 3 天前 |只看該作者
放縱同節制要取平衡,過於放縱之后出事再后悔就遲了,適當節制簡中少少放縱一陣俾自己開心


水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


18#
發表於 3 天前 |只看該作者
有個YOUTUBER 講養生, 介紹對身體好既野, 佢都話間中都有食垃圾食物, 因為食果時係令自己好開心, 咁樣都係對身體好既方法, 但要有節制, 唔可以放任咁食; 做運動都冇得迫, 如果唔鍾意做強迫去做要令自己好辛苦, 到你有一日覺得需要運動, 做完對你身體有幫助, 例如舒緩左D痛症.....自自然然你會好想去做


珍珠宮

積分: 47738

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


19#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

「好好生活,愛自己」並不是盲目放縱,也不是嚴苛逼迫自己受苦。


公爵府

積分: 27552


20#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 Fion_Chan 於 26-6-26 10:53 編輯

快樂源於 多巴胺 分泌。
網上查 多巴胺 分泌排行榜,原來做健身 比起 食美食 多巴胺 的分泌 多DD。
原來好好去個大便多巴胺 分泌更高。但排頭位係吸毒。所以正常人還是唔會無哂理智去追求快樂囉。

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo