爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1475


1#
發表於 09-6-28 06:37 |只看該作者
5月中訂左部最新glof gt,
7月中落船,8月有車,
當時因為最後3部德國造,
所以有D心急訂左先...
但而家睇中左另一部車,
雖然果部連Demo車都未返,
但成個心都去晒果部車度,
如無意外,都會買果部,
而家都唔知點算好.


複式洋房

積分: 229


2#
發表於 09-7-2 09:32 |只看該作者
原帖由 nana832 於 09-6-28 06:37 發表
5月中訂左部最新glof gt,
7月中落船,8月有車,
當時因為最後3部德國造,
所以有D心急訂左先...
但而家睇中左另一部車,
雖然果部連Demo車都未返,
但成個心都去晒果部車度,
如無意外,都會買果部,
而家都唔知點算好. ...

你俾左幾錢訂?


民房

積分: 8


3#
發表於 09-7-2 21:28 |只看該作者
?

[ 本帖最後由 pherIII 於 09-7-5 08:17 編輯 ]


民房

積分: 15


4#
發表於 09-7-8 16:20 |只看該作者
Golf 係一部好車里架....


大宅

積分: 1475


5#
發表於 09-7-9 09:11 |只看該作者
Golf GT係一部好車冇錯,
但而家睇中果部比GT略勝一籌,
等心儀果部返左, 試左車,
就會決定GT有冇得留低,
其實都好唔捨得部GT,
我地係最後1批德國造,
遲我地幾日果D已經來歷不明,
車身顏色亦係今年先有既,
唯有睇佢同我地有冇緣啦.

至於心儀果部, 比個tips大家,
有10部同系車已經運左去上海等房車賽啦.


男爵府

積分: 8022


6#
發表於 09-7-20 11:38 |只看該作者
原帖由 nana832 於 09-7-9 09:11 發表
Golf GT係一部好車冇錯,
但而家睇中果部比GT略勝一籌,
等心儀果部返左, 試左車,
就會決定GT有冇得留低,
其實都好唔捨得部GT,
我地係最後1批德國造,
遲我地幾日果D已經來歷不明,
車身顏色亦係今年先有既,
唯有睇佢同 ...


別墅

積分: 873


7#
發表於 09-7-30 23:32 |只看該作者
原帖由 nana832 於 09-7-9 09:11 發表
Golf GT係一部好車冇錯,
但而家睇中果部比GT略勝一籌,
等心儀果部返左, 試左車,
就會決定GT有冇得留低,
其實都好唔捨得部GT,
我地係最後1批德國造,
遲我地幾日果D已經來歷不明,
車身顏色亦係今年先有既,
唯有睇佢同 ...

scirocco

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo