立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 932
瑪瑙宮
積分: 131843
原帖由 mrsmicyip 於 09-7-21 20:34 發表 尋日紅d有90%深粗....今日12:00check80%.....頭先啱啱check完, 得番30% ......但而家子宮位置谷著谷著痛咁.....係咪代表而家排緊卵呢..??定係已經排咗..??
原帖由 mrsmicyip 於 09-7-21 21:49 發表 尋晚有dodo ....但如果已經排咗卵.....聽晚先再dodo 會唔會太遲(可能卵子已經死咗).....定係今晚再dodo好呢...??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy