婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1800


1#
發表於 09-7-25 11:06 |只看該作者
如果正常番仲要唔要食架?


洋房

積分: 70


2#
發表於 09-7-30 16:38 |只看該作者
原帖由 cherie1234 於 09-7-25 11:06 發表
如果正常番仲要唔要食架?


是要是食 , 非常傷肝


大宅

積分: 1800


3#
發表於 09-7-30 16:39 |只看該作者
即係正常番就唔駛食架喇?


洋房

積分: 70


4#
發表於 09-7-31 12:14 |只看該作者
原帖由 cherie1234 於 09-7-30 16:39 發表
即係正常番就唔駛食架喇?


正常番都要食 , 如果唔食就變回原形。
對肝傷害非常大 ,

我今年38 ,医生叫我不要食 ,因要食幾十年 ,

所以我現食 OPC-3 and Omega 3 控制得非常好 , 價錢和藥差不多, 用了已近一年半, 最重要無藥性。

如想分享可 PM me


洋房

積分: 57


5#
發表於 09-8-2 23:45 |只看該作者

回覆 1# cmli 的文章

我想要呀,請PM我啦!THANKS

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo