婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 09-8-2 22:35 |只看該作者
今個cycle 已經係停藥後的第3個...呢幾個月D M 都係比食緊藥時仲要小?? 正常嗎??


洋房

積分: 80


2#
發表於 09-8-3 15:27 |只看該作者
如果回復正常排卵,經量多少是不會有直接的。但也間接反映賀爾蒙分泌的情況。

我以前都有類似的情況,以上是醫生的回答,你可以上呢個網站睇吓:
http://www.seedoctor.com.hk/letter/

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo