自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 29


1#
發表於 09-8-17 10:42 |只看該作者
我入左表3-4年,早幾年因為入息唔過,所以先至試下申請。上年房署寄過信俾我邀請參加特快,於是到左呢幾個月,房署前後寄過兩次信俾我話可以有機會選特快單位,最近係7月收到信。之前我打去問過,他們說8月4日交回表後12月會安排見主任及入息(最近6個月)審查,但我明知爆額,所以冇交,惟有再等下一次收信。

HK$7,789(未扣MPF前)我一定過,所以我計劃轉工,做份低少少收入,但我唔明平均入息究竟包唔包括雙糧?

Average : HK$7,789 x 12 / 13 = HK$7,189

如果平均入息包括雙糧,咁咪要仲少D收入至得?

另外,有冇朋友知道房署會隔幾耐至出一次信?我擔心辭職後都趕唔切下次機會......


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


2#
發表於 09-8-17 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


3#
發表於 09-8-17 11:09 |只看該作者
原帖由 joeywongmy 於 09-8-17 11:02 發表
其實你咁樣算唔算係本末倒置?
為左間屋去搵一份收入少d既人工

唔係家,如果真係冇屋要租樓
有時間屋真係重要d家
果時我一家3口冇錢去供樓哦
但我同老公入息又爆
結果我份工都辭埋,點都要間屋先
咁樣唔洗成日搬,對個小朋友都唔好


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


4#
發表於 09-8-17 11:22 |只看該作者
原帖由 joeywongmy 於 09-8-17 11:02 發表
其實你咁樣算唔算係本末倒置?
為左間屋去搵一份收入少d既人工


哎!...............我很多年前同你一樣想法

但當你有一天.....
真係需要一個居住單位....
抽時間.....行一次地產公司.....
認認真真 跟地產代理 睇一天 單位....
參觀完之後....

好多問題....無需要人家比答案...


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 09-8-17 11:28 |只看該作者
原帖由 siu.bobo 於 09-8-17 10:42 發表
申請一人特快公屋,到底應唔應該辭職?平均入息點計?

我入左表3-4年,早幾年因為入息唔過,所以先至試下申請。上年房署寄過信俾我邀請參加特快,於是到左呢幾個月,房署前後寄過兩次信俾我話可以有機會選特快單位,最近係7月收到信。之前我打去問過,他們說8月4日交回表後12月會安排見主任及入息(最近6個月)審查,但我明知爆額,所以冇交,惟有再等下一次收信。

HK$7,789(未扣MPF前)我一定過,所以我計劃轉工,做份低少少收入,但我唔明平均入息究竟包唔包括雙糧?

Average : HK$7,789 x 12 / 13 = HK$7,189

如果平均入息包括雙糧,咁咪要仲少D收入至得?

另外,有冇朋友知道房署會隔幾耐至出一次信?我擔心辭職後都趕唔切下次機會......



我所知道係包括雙糧....
但你可以直接打電話去房署查詢...2712 2712



公衆人士公屋申請資格查詢
https://isp.housingauthority.gov.hk/ispWeb/gen/eea/enquireEligibilityForApplication.do

[ 本帖最後由 caryfox 於 09-8-17 11:31 編輯 ]


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 09-8-17 11:29 |只看該作者
原帖由 joeywongmy 於 09-8-17 11:02 發表
其實你咁樣算唔算係本末倒置?
為左間屋去搵一份收入少d既人工
唔會…點計都有著數


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


7#
發表於 09-8-17 11:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7528


8#
發表於 09-8-17 11:50 |只看該作者
原帖由 siu.bobo 於 09-8-17 10:42 發表
我入左表3-4年,早幾年因為入息唔過,所以先至試下申請。上年房署寄過信俾我邀請參加特快,於是到左呢幾個月,房署前後寄過兩次信俾我話可以有機會選特快單位,最近係7月收到信。之前我打去問過,他們說8月4日交回表後12月會安排 ...


如果你人工扣強積金後是$7,789
咁你平均收入$7,789 + $7,789 x 1/12(雙糧) =8,438

我都應為有個固定居所緊要份工,除非你份工真是好好.
若你真冇地方住,而自己收入預計未來不會增長好多,你份糧扣除租金,真是剩餘不多,加上上了公屋後入息限制會提高,先安居後樂業


子爵府

積分: 11766

醒目開學勳章


9#
發表於 09-8-17 11:57 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 09-8-17 11:34 發表
不過一人單位好細

細極都叫做一家一住,有瓦"姐"頭...出邊一間1佰呎唔夠的套房都要2仟幾蚊...已樓主的收入就非常吃力


民房

積分: 29


10#
發表於 09-8-17 14:34 |只看該作者
我同男朋友單人入息都過左少少,我地一直計劃結婚,可惜唔夠首期,收入又唔夠供樓,惟有一直等公屋。

而佢戶籍早已加在他爸爸已購買的公屋上,問過屋署要除名要有結婚證書及出去租屋租約(以結婚後搬出去為理由),我地計劃有左屋先至計劃結婚,咁會美滿好多,唔想為除名而結婚,因為係終身大事。

究竟一人單位有幾多呎?我地諗住有屋後至結婚,之後至攪除名,到時加入我的戶籍,要求轉二人單位,唔清楚可唔可行?

如果下個月辭職,等下次收特快信,唔清楚要等幾耐?

原帖由 Baby_Cute 於 09-8-17 11:09 發表

唔係家,如果真係冇屋要租樓
有時間屋真係重要d家
果時我一家3口冇錢去供樓哦
但我同老公入息又爆
結果我份工都辭埋,點都要間屋先
咁樣唔洗成日搬,對個小朋友都唔好 ...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 09-8-17 14:41 |只看該作者
原帖由 siu.bobo 於 09-8-17 14:34 發表
我同男朋友單人入息都過左少少,我地一直計劃結婚,可惜唔夠首期,收入又唔夠供樓,惟有一直等公屋。

而佢戶籍早已加在他爸爸已購買的公屋上,問過屋署要除名要有結婚證書及出去租屋租約(以結婚後搬出去為理由),我地計劃有左屋 ...


同公司講減你人工咪得囉...
有嘢做 (唔似做到專登失業)

我估公司好樂意減你份糧
            


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


12#
發表於 09-8-17 19:02 |只看該作者
原帖由 siu.bobo 於 09-8-17 14:34 發表
我同男朋友單人入息都過左少少,我地一直計劃結婚,可惜唔夠首期,收入又唔夠供樓,惟有一直等公屋。

而佢戶籍早已加在他爸爸已購買的公屋上,問過屋署要除名要有結婚證書及出去租屋租約(以結婚後搬出去為理由),我地計劃有左屋 ...

我3人都是只有28個平方
一個人唔洗講,一入門就係床果d
類似屯門寶田果d單位
特快一樣要查前半年收入家哦

仲有一點~其實1人同2人單位都係咁上下大
so你唔好預結婚後轉到大d既屋
除非你有小朋友~就一定轉到

[ 本帖最後由 Baby_Cute 於 09-8-17 19:06 編輯 ]


民房

積分: 29


13#
發表於 09-8-17 21:46 |只看該作者
我地冇計劃將來要BB架,除非收入改善先至諗,但收入增加又會爆額,好矛盾。

乜原來2人單位都係差不多咋?我以為到時可以界到房忝......
原帖由 Baby_Cute 於 09-8-17 19:02 發表

我3人都是只有28個平方
一個人唔洗講,一入門就係床果d
類似屯門寶田果d單位
特快一樣要查前半年收入家哦

仲有一點~其實1人同2人單位都係咁上下大
so你唔好預結婚後轉到大d既屋
除非你有小朋友~就一定轉到 ...


禁止訪問

積分: 4238


14#
發表於 09-8-17 22:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


15#
發表於 09-8-17 22:16 |只看該作者
原帖由 joeywongmy 於 09-8-17 11:02 發表
其實你咁樣算唔算係本末倒置?
為左間屋去搵一份收入少d既人工


點解唔想吓拼命揾$,買一個自己的居所
唔一定要買好大的屋,夠住就ok
我成日都覺得公屋不是自己擁有的,很不實在....


唔係黑心,但甘就辭左份工,陣間派樓唔啱心水
點算~

[ 本帖最後由 meko~ 於 09-8-17 22:17 編輯 ]
---生命無價,請支持領養---


男爵府

積分: 5008


16#
發表於 09-8-17 22:21 |只看該作者
原帖由 siu.bobo 於 09-8-17 14:34 發表
我同男朋友單人入息都過左少少,我地一直計劃結婚,可惜唔夠首期,收入又唔夠供樓,惟有一直等公屋。

而佢戶籍早已加在他爸爸已購買的公屋上,問過屋署要除名要有結婚證書及出去租屋租約(以結婚後搬出去為理由),我地計劃有左屋 ...


如果你而家拎1人公屋,你要預左你2個第時結左婚都要住係一間房大既屋.但就另有廚房同廁所..
個到有百幾呎..唔夠2百呎..

相反,如果結左婚先抽公屋,咁你地都會拎到個1房1廳既單位,
大約240呎啦..第時你地唔生BB,都好夠用..

同埋2人公屋排隊快過1人好多!1人要計分~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo