原帖由 siu.bobo 於 09-8-17 10:42 發表
申請一人特快公屋,到底應唔應該辭職?平均入息點計?
我入左表3-4年,早幾年因為入息唔過,所以先至試下申請。上年房署寄過信俾我邀請參加特快,於是到左呢幾個月,房署前後寄過兩次信俾我話可以有機會選特快單位,最近係7月收到信。之前我打去問過,他們說8月4日交回表後12月會安排見主任及入息(最近6個月)審查,但我明知爆額,所以冇交,惟有再等下一次收信。
HK$7,789(未扣MPF前)我一定過,所以我計劃轉工,做份低少少收入,但我唔明平均入息究竟包唔包括雙糧?
Average : HK$7,789 x 12 / 13 = HK$7,189
如果平均入息包括雙糧,咁咪要仲少D收入至得?
另外,有冇朋友知道房署會隔幾耐至出一次信?我擔心辭職後都趕唔切下次機會......


