自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


1#
發表於 09-8-31 15:24 |只看該作者
腰骨成日都痛, 摸上去根本個源頭就係打針嗰點, 嗰個位一按落去特痛. 唔夠瞓時仲痛, 好靈.....


伯爵府

積分: 17420

畀面勳章


2#
發表於 09-8-31 15:25 |只看該作者
頭果幾個月有而家冇咩luu


大宅

積分: 2152

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 09-8-31 15:26 |只看該作者
我冇呢d感覺既=__=
腰冇痛過


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


4#
發表於 09-8-31 15:29 |只看該作者
原帖由 Bee女 於 09-8-31 15:26 發表
我冇呢d感覺既=__=
腰冇痛過

原帖由 moniqueee 於 09-8-31 15:25 發表
頭果幾個月有而家冇咩luu


你地咁好??? 我真係慘! 未生邊有架, 生完即時生效...


大宅

積分: 2508


5#
發表於 09-8-31 15:29 |只看該作者
吓~!應該唔會即喎.
如果情況唔好,試下打去生果間醫院問下.
睇下佢地會唔會安排你去CHECK


別墅

積分: 916


6#
發表於 09-8-31 15:30 |只看該作者
坐月時有, 之後無痛喇, 唔提都唔記得自己做過"無痛"
有無問過醫生呀, 食止痛藥有無效


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


7#
發表於 09-8-31 15:34 |只看該作者
我唔係無痛分娩但係都有腰骨痛


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


8#
發表於 09-8-31 15:35 |只看該作者
原帖由 emilytsoi808 於 09-8-31 15:29 發表
吓~!應該唔會即喎.
如果情況唔好,試下打去生果間醫院問下.
睇下佢地會唔會安排你去CHECK


check咩鬼, 成5年. 我62叫我飲老鼠酒, 不過真係好驚, 成隻老鼠, 點飲呀??


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


9#
發表於 09-8-31 15:37 |只看該作者
原帖由 connie_chung123 於 09-8-31 15:30 發表
坐月時有, 之後無痛喇, 唔提都唔記得自己做過"無痛"
有無問過醫生呀, 食止痛藥有無效


我無食呀, 唔想似靠藥物呀.


大宅

積分: 1372


10#
發表於 09-8-31 15:38 |只看該作者
頭果半年有.因為抱得多BB..之後就冇腰痛了..


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 09-8-31 15:40 |只看該作者
我都間唔中有痛呀
早前睇到話GIN酒浸提子乾話對腰痛好似有效
咁我就浸左黎試
我只係食左幾次
唔知係心理問題定咩呢
嗰幾日又真係唔痛WO


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


12#
發表於 09-8-31 15:40 |只看該作者
原帖由 吉永老師 於 09-8-31 15:38 發表
頭果半年有.因為抱得多BB..之後就冇腰痛了..


你地就好啦, 我條腰骨真係唔爭氣.


翡翠宮

積分: 75533


13#
發表於 09-8-31 15:41 |只看該作者
樓主:
我大仔8年幾前出世,有做無痛,完全無咩痛,你近排先痛定點呀,都係睇下緊生好喎。


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


14#
發表於 09-8-31 15:44 |只看該作者
原帖由 jk923 於 09-8-31 15:41 發表
樓主:
我大仔8年幾前出世,有做無痛,完全無咩痛,你近排先痛定點呀,都係睇下緊生好喎。


生完都有痛, 不過近兩年越黎越痛

[ 本帖最後由 眼超超 於 09-8-31 15:53 編輯 ]


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 09-8-31 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 916


16#
發表於 09-8-31 15:56 |只看該作者
痛成兩年你都忍到
唔係話依靠藥物, 而係有時痛到訓唔到就影響埋成個身體健康, 好大問題, 間中痛得勁食一粒, 有足夠精神先可以打底病痛
我之前問過醫生, 佢話"必理X"其實係最輕量的止痛藥, 只要唔係日日食就唔會影響身體, 如食左都無效就一定要認真去醫, 唔係再老D點算


子爵府

積分: 14437


17#
發表於 09-8-31 16:11 |只看該作者
坐月個期都仲有D, 依家無腰痛喎~


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


18#
發表於 09-8-31 16:13 |只看該作者
Very painful ar....
I need to put some cream on my back.
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


伯爵府

積分: 15377


19#
發表於 09-8-31 16:20 |只看該作者
我生大仔時醫生叫我做無痛,我問佢會唔會之後腰骨成日痛架(因我d朋友都有咁同我講過)但醫生話正常既情況下係唔會既,而且d藥都好快散,無乜後遺症架...雖然之後我都無做無痛,但有做半身麻醉,程序同無痛差唔多...但到依家我都無試過腰骨痛喎~我個朋友佢2胎都做無痛,到依家都無事呀....

[ 本帖最後由 藍藍 於 09-8-31 16:22 編輯 ]
大b駿逸細b駿晞


翡翠宮

積分: 75533


20#
發表於 09-8-31 16:57 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 15:44 發表


生完都有痛, 不過近兩年越黎越痛

咁就更加要去睇下啦,我做完都無咩痛過喎,快d去檢查清楚啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo