想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3139


1#
發表於 09-9-2 08:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9100


2#
發表於 09-9-2 09:59 |只看該作者
m來時係低溫, 应該要下個cycle再努力了


禁止訪問

積分: 3139


3#
發表於 09-9-2 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9100


4#
發表於 09-9-2 10:04 |只看該作者
真正來m時體溫會跌
原帖由 fantasmicathk 於 2-9-2009 10:02 發表


今早仍高溫, 但M來了....現有血絲不斷出


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-9-2 10:06 |只看該作者
原帖由 fantasmicathk 於 09-9-2 08:50 發表
今日已是深粗day13, 今早紅d仲係白色, 印都冇..底底有一血漬, 但去toilet又冇, 不知是否M小姐已到, 個肚又谷住痛, 胸又痛....冇哂心機.....
請問M日體溫係低 or 高 ? ...




有D 人會M 後 1,2日先回落, 所以都係正常.

有時又可能量度時有少許偏差.

加油呀, 有M 未為輸


男爵府

積分: 9100


6#
發表於 09-9-2 10:10 |只看該作者
你今早量體溫時係咪未有m? 一般見紅時體溫已跌
原帖由 fantasmicathk 於 2-9-2009 10:02 發表


今早仍高溫, 但M來了....現有血絲不斷出

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo