自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11517

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章


1#
發表於 09-9-20 09:02 |只看該作者
因為有位媽咪兩次寄信件給我的時間, 都是沒有貼上郵票的, 但我收信的兩天, 都是不在家裹, 請問有無媽咪知道郵局之後會否問我收取郵票費用呢?


子爵府

積分: 11682


2#
發表於 09-9-20 09:10 |只看該作者
是要收費的^^


原帖由 KK_L 於 09-9-20 09:02 發表
因為有位媽咪兩次寄信件給我的時間, 都是沒有貼上郵票的, 但我收信的兩天, 都是不在家裹, 請問有無媽咪知道郵局之後會否問我收取郵票費用呢?
只有存在愛人,聖靈的心,寬恕,體諒就能快樂!


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


3#
發表於 09-9-20 09:28 |只看該作者
唔貼郵票都寄到信架??


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 09-9-20 09:31 |只看該作者
好似會收 雙倍郵費的.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 09-9-20 09:46 |只看該作者
原帖由 KK_L 於 09-9-20 09:02 發表
因為有位媽咪兩次寄信件給我的時間, 都是沒有貼上郵票的, 但我收信的兩天, 都是不在家裹, 請問有無媽咪知道郵局之後會否問我收取郵票費用呢?


冇貼上郵票 咁都得 ? 香港郵局真唔話得 !


大宅

積分: 2481


6#
發表於 09-9-20 10:14 |只看該作者
如果即時郵差無問你拎番錢, 就無問題


水晶宮

積分: 53635

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


7#
發表於 09-9-20 10:22 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-9-20 09:31 AM 發表
好似會收 雙倍郵費的.



聽說是的

查正下先
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


水晶宮

積分: 53635

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


8#
發表於 09-9-20 10:26 |只看該作者

係雙倍的

郵 費
請 參 閱 郵 費及服務簡章。
重 量 及 體 積
所 有 按 信 件郵費投寄的信封、咭或摺咭必須為長方形。
體 積 限 制 見本部“重量及體積限制”部分。
寄 往 各 地 郵件的重量限制為2 公斤。
包 裝 及 規 格
信 件 可 以 信封、咭、摺咭、捲軸或郵包的形式投寄, 除咭或摺咭以外, 不以信封
或其他形式包裝的通訊文件則恕不接受。咭及摺咭必須以普通咭紙或厚度不少於
0.25 毫米的紙張所造,並須為長方形。包裝必須確保內載物品在運送途中能保持
完整。有關個別郵件包裝及規格的特別規例, 請參閱第6 部“包裝及規格”部分。
一 般 規 例
信 件 類 郵 件註有地址的一面應註明“信件”字樣, 因其體積或規格可能令該件被誤
為其他類別的郵件。
作 信 件 投 寄 的 貴 重 物 品
掛 號 信 件 及保險信件必須以密封信封包裝,才可載有硬幣、紙幣、流通鈔票、應
付持票人的各種證券、旅行支票、白金、金或銀( 不論曾加工與否)、寶石、珠
寶或其他貴重物品。
寄 件 人 地 址
寄 件 人 宜 在信封背面寫上姓名及地址, 以便退回無法派遞的郵件。



欠 付 郵 資 及 郵 資 不 足 的 信 件
欠 付 郵 資 或郵資不足非掛號信件會獲發送,有關當局會在交件時追收欠郵資及相
當於港幣4 元的費用。至於在本港投寄的此類信件,交件時則須追收所欠郵資的雙倍金額。非掛號信件如發現內載任何種類的貴重物品,即須強制以掛號方式寄
出, 並繳付強制掛號費用26 元( 請參閱第五部“掛號”項下的“強制掛號”部分)。
查 詢



如 欲 查 詢 一般信件, 應透過香港郵政的網頁www.hongkongpost.com提出, 或填
寫郵政表格Pos 28B, 表格可向各郵政局索取。有關掛號信件和保險信件的詳
情, 請分別參閱第5 部“ 掛號” 項下的“ 查詢遺失或無法投寄的郵包” 部分和
“ 保險服務” 項下的“ 查詢遺失或無法投寄的郵件” 部分。



參考
http://www.hongkongpost.com/chi/publications/guide/content/4.3.pdf
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 09-9-20 10:48 |只看該作者
原帖由 sonic04 於 09-9-20 10:26 發表
郵 費
請 參 閱 郵 費及服務簡章。
重 量 及 體 積
所 有 按 信 件郵費投寄的信封、咭或摺咭必須為長方形。
體 積 限 制 見本部“重量及體積限制”部分。
寄 往 各 地 郵件的重量限制為2 公斤。
包 裝 及 規 格
信 ...




果然快


大宅

積分: 1128


10#
發表於 09-9-20 12:11 |只看該作者
郵局有權收取返你適當的郵費的

原帖由 KK_L 於 09-9-20 09:02 發表
因為有位媽咪兩次寄信件給我的時間, 都是沒有貼上郵票的, 但我收信的兩天, 都是不在家裹, 請問有無媽咪知道郵局之後會否問我收取郵票費用呢?


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


11#
發表於 09-9-20 15:36 |只看該作者
原帖由 KK_L 於 09-9-20 09:02 發表
因為有位媽咪兩次寄信件給我的時間, 都是沒有貼上郵票的, 但我收信的兩天, 都是不在家裹, 請問有無媽咪知道郵局之後會否問我收取郵票費用呢?


咁點解呢個媽咪咁"頂"唔貼郵票寄野比你呢
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


等待驗證會員

積分: 1051


12#
發表於 09-9-20 16:13 |只看該作者


珍珠宮

積分: 38085


13#
發表於 09-9-20 16:16 |只看該作者
欠 付 郵 資 或郵資不足非掛號信件會獲發送,有關當局會在交件時追收欠郵資

請問我有冇理解錯,
由收信者補交郵費?


大宅

積分: 4721


14#
發表於 09-9-20 16:28 |只看該作者
我冇記錯係收件者比返o家~

話時話, 「欠資郵票」幾靚o家喎~~

不過點解o個個媽咪唔貼stamp 嘅???


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 09-9-20 17:04 |只看該作者
會收雙倍郵費的


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 09-9-20 17:05 |只看該作者
yes
由收信者補交郵費


伯爵府

積分: 17617

好媽媽勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 09-9-20 17:12 |只看該作者
點解o個個媽咪唔貼stamp 嘅???mouth: mouth:


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 09-9-20 17:53 |只看該作者
咁怪既 , 寄信唔貼郵票


男爵府

積分: 8694


19#
發表於 09-9-20 19:15 |只看該作者
公司收過沒有郵票, 佢問我地要唔要, 咁都睇封信, 當然要啦, 點知收雙倍, 最嬲係封信係, D客寄來保養咭,正一又食又取!


子爵府

積分: 11517

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章


20#
發表於 09-9-20 21:12 |只看該作者
個位媽咪話(包郵), 但我唔知道原來寄來的兩封信件是沒有貼上郵票的, 我有send短信同個媽咪講過, (我睇吓之後郵差會否找我給欠資郵費) 好多謝大家給我的回覆.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo