自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3093


1#
發表於 09-12-16 10:56 |只看該作者
My son 下顎有隻恆齒係都唔生出黎.
有無人有這樣經驗? 要唔要引齒?


洋房

積分: 60


2#
發表於 09-12-16 16:53 |只看該作者
中醫角度係血氣不足,因我細個姪女都係咁,牙醫就會睇清潔係咪裡面有牙頂住出唔到,睇牙醫啦!!


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 09-12-16 17:23 |只看該作者
咩叫"係都唔生出黎"? 即係點? ?-(


大宅

積分: 3093


4#
發表於 09-12-16 18:53 |只看該作者

牙齒問題

"係都唔生出黎"?
From X-ray, we can see the tooth in 牙 肉; but, it 唔生出黎.
check with 牙醫, 有牙頂住, 但剝左都唔生出黎. 排期再睇, 要等到2011年!!!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo