自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7158


1#
發表於 10-1-25 15:46 |只看該作者
昨晚睇鏗鏘集, 聽到個媽咪話學障係跟你一世, 就好似近視帶眼鏡, 呢世都唔會好番, 其實我真係有D灰及擔心!


家齊讀小三,自幼有學習障礙,成績差,怕返學,主流傳統教學模式容不下有特殊學習障礙的學生,家齊最終選擇轉校;新校的學生大部份是南亞裔,家齊面對另一樣困難;家齊媽媽鼓勵他學習二胡,藉發掘潛能,挽回自信。




寶欣升小三之後,才被發現有學習障礙,然而校方卻以平等學習機會為由,拒絕調適課程,11歲的寶欣無奈地出國讀書,學業成績也得到改善,但年幼出國,始終缺乏家人照顧,寶欣媽媽覺得如果香港教育制度有足夠支援,寧願讓個女留在身邊。

  Jason學習障礙問題至為嚴重,長大後生活仍然受學習障礙困擾;Jason早年選擇到外國讀大學,學校多支援,社會亦包容,Jason回流香港,發現社會普遍對學習障礙缺乏認知;學障青年早年得不到援助,投入社會能力薄弱,Jason決定集合一班同路人,成立支援學習障礙青年小組,向社會反映成員的期望和心聲。

忙碌的都市,往往忽略了一些看不見的障礙,一個真正共融的社會
所需要的是認知,是接納和包容


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 10-1-25 16:14 |只看該作者
請問家齊轉左間新學校係邊一間呀?


禁止訪問

積分: 67964


3#
發表於 10-1-25 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


4#
發表於 10-1-25 16:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9708

醒目開學勳章


5#
發表於 10-1-25 16:51 |只看該作者
原帖由 heichunmum 於 10-1-25 16:38 發表
我想睇返尋晚個節目,可以在那裡睇?


http://www.rthk.org.hk/rthk/tv/hkcc/


大宅

積分: 3344

畀面勳章


6#
發表於 10-1-25 16:53 |只看該作者
無錯,尤其是當其人都厭棄你左手左腳時,做父母就更加無助。

原帖由 EVA222 於 10-1-25 16:44 發表

香港地事事講效率,正常人都要面對很多挑戰,所以天生有障礙,條路幾難行.


子爵府

積分: 10792


7#
發表於 10-1-26 09:18 |只看該作者
thanks


禁止訪問

積分: 67964


8#
發表於 10-1-26 09:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


9#
發表於 10-1-26 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 10-1-26 10:31 |只看該作者
我一聽到個阿媽話:好似戴眼鏡咁, 跟妳一世~~~
當堂心都碎埋... 即係話, 阿仔冇彎轉, 呢世注定失敗
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 51912


11#
發表於 10-1-26 10:42 |只看該作者
原帖由 Giant 於 10-1-26 10:31 發表
我一聽到個阿媽話:好似戴眼鏡咁, 跟妳一世~~~
當堂心都碎埋... 即係話, 阿仔冇彎轉, 呢世注定失敗


都唔係既,學障既人只係比一般人學野辛苦D,困難少少咁,要比常人更有忍耐同耐力去學習而已.

好似我仔咁,佢都有學障,佢依家十一歲,竟然仲未識得睇鐘(之前我以為佢識,但原來只係識得睇幾點正同幾點半,幾多分同幾個字佢係唔識),跟住我呢兩日同佢撘地鐵準備出閘前同佢一齊企响地鐵裡面個鐘面前,係咁教佢認個鐘同計算時分,噚日足足企咗個半鐘,原本我地番學無遲到變成大遲到,個仔由驚惶失措又喊又扭又打自己又撼頭到佢get到時間係咩'原理',佢終於到學識咗,今朝我再考佢,佢都只係用咗五分鐘時間答我--->依家係幾點幾分.我覺得大有進步,佢都學到吖...

同埋之前我又教我仔學國際音標,佢都一樣學到,只係用咗我學生學音標既兩至三倍時間而已(我D學生學音標學基本要學個半月,我仔用咗三至四個月),但依家佢一樣好自豪咁成日响街或者睇雜誌係咁搵D佢唔識既英文生字黎自己拼音,呢樣又証明學障唔等於學唔到野/讀唔成書.

不過媽媽真係要好有耐性同EQ,呢樣,噚日教仔睇鐘時我領悟到,真係教佢地千祈唔好發咁大脾氣囉,同埋真係亞媽教學障小朋友時,幾時都要提醒自己唔可以放咁高要求同期望俾佢地,越係期望過高同要求高,自己越會容易着火鬧仔同傷心,所以噚日我教仔睇鐘就算見住個仔撼頭,我都係笑住好似無野咁同佢傾偈咁教,唔好同佢一齊急.要慢慢黎,咁都係志在佢學到野啫.唔係要快嘛.


水晶宮

積分: 51912


12#
發表於 10-1-26 10:47 |只看該作者
不過話時話我覺得節目中家齊(個男仔)既媽咪又真係俾太大壓力自己同個仔,查實佢個仔真係唔差,唔算係太嚴重嗰隻,不過佢仔同我仔既特殊問題係一模一樣,節目中個媽咪show咗佢仔嗰張評估報告,同樣都係寫:自閉傾向、過度活躍症、學障,呢幾樣野係會互相影响,所以小朋友本身都幾辛苦.


珍珠宮

積分: 40714

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 10-1-26 11:17 |只看該作者
教導有學障小朋友係非常非常辛苦, iq, eq 咩都要高, 仲要有無比忍耐力, 耐力, 對小朋友要求唔可以高.

好似阿女由默書零蛋到默書合格, 期間嘗試過幾多方法教, 合格我已經好滿足好有成功感, 唔會期望佢可以攞到 7x, 8x, 9x .....

有學障小朋友 ge 媽咪要努力, 千萬唔好放棄.


禁止訪問

積分: 73927


14#
發表於 10-1-26 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9003

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 10-1-26 11:43 |只看該作者
原帖由 Giant 於 10-1-26 10:31 發表
我一聽到個阿媽話:好似戴眼鏡咁, 跟妳一世~~~
當堂心都碎埋... 即係話, 阿仔冇彎轉, 呢世注定失敗



其實我唔認同,眼鏡未必真係要跟你一世架啦,你近視可以選擇帶眼鏡解決,但唔代表只得一個方法去解決,你可以去驕視,又可以去做激光,只係你肯唔肯試,有無搵其它幫助既方法,雖然未必成功,但唔試就百份佰唔會成功,
同樣道理咋嘛,我個仔係言語障外,學習慢,太好動,只要你搵方法解決,去幫助佢,佢一定有改善!唔駛太灰,唔會一定失敗,唔會無灣轉架
講真,有障外既小朋友條路真係好難行,莫講話個亞媽辛苦,個小朋友又點會好受,一樣承受好多壓力,所以我覺得做亞媽一定唔可以心灰,儘力去幫自己個仔!連大人都捱唔到,點叫一個小朋友承受得起呢!


大宅

積分: 4334


16#
發表於 10-1-26 11:51 |只看該作者
係, 作為學障小朋友家長, 真係要無限愛心, 耐性和要好好控制個人情緒. 這個障礙是與生俱來, 他們或大家都不想遇到的, 小朋友都在承受中, 他們要比別人辛苦多倍去換取成功. 作為家長, 要好好地從旁協助和持支. 好可惜, 現今社會都未有一個空間可接受到他們, 亦是我們係為父母最擔心一樣, 就是他們長大後, 怎樣在社會上生存.

大家努力吧!


禁止訪問

積分: 153


17#
發表於 10-1-26 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12580


18#
發表於 10-1-26 12:00 |只看該作者
但戴眼鏡都可以做激光啦!


原帖由 Giant 於 10-1-26 10:31 發表
我一聽到個阿媽話:好似戴眼鏡咁, 跟妳一世~~~
當堂心都碎埋... 即係話, 阿仔冇彎轉, 呢世注定失敗


大宅

積分: 3344

畀面勳章


19#
發表於 10-1-26 12:17 |只看該作者
咁壓力一定大過普通人,可能個媽媽真係冇人可以同佢傾訴無處發洩,所以先喊。

原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 10-1-26 10:47 發表
不過話時話我覺得節目中家齊(個男仔)既媽咪又真係俾太大壓力自己同個仔,查實佢個仔真係唔差,唔算係太嚴重嗰隻,不過佢仔同我仔既特殊問題係一模一樣,節目中個媽咪show咗佢仔嗰張評估報告,同樣都係寫:自閉傾向、過度活 ...


男爵府

積分: 7188

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-1-26 12:29 |只看該作者
我覺得我地的小朋友只係要比多d時間去教, 同埋用一個岩的方法....佢地一樣可以學倒野架....重可以學得好好....

佢地只係同我地睇野係有d唔同, 係佢地一個性格的特徵, 其實有時過動的小朋友好鍾意留意身邊的事物, 好鬼八卦, 對佢地讀而家人地成日提的通識科係好處來....

有時個天take走您某一方面d野, 佢又會響第度比返多d您, 有時只要我地家長多d留意, 盡量發掘佢地的長處, 可以將佢地學障對佢地的打擊減倒最低.....我信天生我才必有用, 只要肯努力, 一定有進步....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo