立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6030
大宅
積分: 3217
原帖由 常在坤 於 10-2-8 13:29 發表 乜依家仲有公屋世襲制?唔係冇左咩??
禁止訪問
積分: 24347
琥珀宮
積分: 157928
原帖由 dada~0w0~ 於 10-2-8 13:55 發表 如果係未成年子女........好似可以恩恤 如果係成年子女........佢地又合資格, 單人唔過 $7000, 咪自己申請lor
翡翠宮
積分: 92598
原帖由 牛精仔 於 10-2-8 14:01 發表 咁自己申請即係住返果間定係再排隊呢 ?
積分: 2249
原帖由 alicemic 於 10-2-8 14:04 發表 \ 再排架! 所以咁多大學生未畢業就申請定公屋:;pppp: ,令都有需要既人等幾年都等唔到!
積分: 97426
原帖由 dada~0w0~ 於 10-2-8 14:10 發表 我都想咁講~~~~ 不過懶打字~~~~
積分: 5634
原帖由 Sherryko9 於 10-2-8 14:06 發表 真係對唔住,因為忍唔住,物你有攞錢出來買左間公屋咩?公屋係政府資產,唔係私人物業,如果呢樣野都可以世襲的話,就離晒大普!公屋係比D低收入的家庭住,你都唔想自己下一代攞呢D服務啦! 如果你的仔女真係有本事, ...
原帖由 dada~0w0~ 於 10-2-8 14:15 發表 如果冇記錯的話, 係中轉屋ar~~
積分: 1105
原帖由 牛精仔 於 10-2-8 14:14 發表 如果你的仔女真係有本事
原帖由 牛精仔 於 10-2-8 14:25 發表 icic... 當樓主講起呢樣野, 我就諗起果一家人... 因為佢地父母好大年紀, 真係touchwood有咩事, 要佢地搬來搬去, 真係想像唔到會點 呢一類人, 其實就係綜援最應該幫助嘅人, 但佢地真係好有骨氣, 就 ...
伯爵府
積分: 16212
積分: 5223
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy