自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6030

BK Milk勳章


1#
發表於 10-2-8 13:27 |只看該作者
如題


大宅

積分: 3217


2#
發表於 10-2-8 13:29 |只看該作者
乜依家仲有公屋世襲制?唔係冇左咩??


男爵府

積分: 6030

BK Milk勳章


3#
發表於 10-2-8 13:52 |只看該作者
問左房屋署,佢答左話無得話想轉名就轉名及無世襲制。
我想知大吉利是戶主不在,d仔囡住邊o者,又唔比轉名的話。

原帖由 常在坤 於 10-2-8 13:29 發表
乜依家仲有公屋世襲制?唔係冇左咩??


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


4#
發表於 10-2-8 13:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 10-2-8 14:01 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-2-8 13:55 發表


如果係未成年子女........好似可以恩恤

如果係成年子女........佢地又合資格, 單人唔過 $7000, 咪自己申請lor
咁自己申請即係住返果間定係再排隊呢 ?


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 10-2-8 14:04 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-2-8 14:01 發表
咁自己申請即係住返果間定係再排隊呢 ?
\


再排架! 所以咁多大學生未畢業就申請定公屋:;pppp: ,令都有需要既人等幾年都等唔到!


大宅

積分: 2249

好媽媽勳章


7#
發表於 10-2-8 14:06 |只看該作者
真係對唔住,因為忍唔住,物你有攞錢出來買左間公屋咩?公屋係政府資產,唔係私人物業,如果呢樣野都可以世襲的話,就離晒大普!公屋係比D低收入的家庭住,你都唔想自己下一代攞呢D服務啦! 如果你的仔女真係有本事,就應該自己諗掂自己日的生活,唔係吓吓父母同佢地諗! 我都想政府比樓比錢我D仔女,唔駛佢地愁未來的生活....當然養起我還好!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 10-2-8 14:07 |只看該作者
原帖由 alicemic 於 10-2-8 14:04 發表
\


再排架! 所以咁多大學生未畢業就申請定公屋:;pppp: ,令都有需要既人等幾年都等唔到!
原來係咁, 只係好奇想知。


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


9#
發表於 10-2-8 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


10#
發表於 10-2-8 14:12 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-2-8 14:10 發表
我都想咁講~~~~


不過懶打字~~~~



男爵府

積分: 5634

畀面勳章


11#
發表於 10-2-8 14:13 |只看該作者
請問如果間公屋係媽媽申請人,子女係戶籍一起住,touch wood媽媽過身後,是否住在一起的子女要搬走?


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 10-2-8 14:14 |只看該作者
原帖由 Sherryko9 於 10-2-8 14:06 發表
真係對唔住,因為忍唔住,物你有攞錢出來買左間公屋咩?公屋係政府資產,唔係私人物業,如果呢樣野都可以世襲的話,就離晒大普!公屋係比D低收入的家庭住,你都唔想自己下一代攞呢D服務啦! 如果你的仔女真係有本事, ...
如果你的仔女真係有本事 <--- 咁如果仔女真係無本事呢 ? 又或者父母已經80幾, 3仔女個個超過50歲冇學歷又未結婚, 其中兩個又失業, 但一家從未攞過政府綜援, 咁呢d人又可以點? 如老人家百年歸老, 呢3個仔女要再排隊, 咁中途可以住邊?

唔好意思,有次做義工, 我真係識一家人係咁 (當日其中一個仔女都係義工)。


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 10-2-8 14:15 |只看該作者
[quote]原帖由 kawaii888 於 10-2-8 14:13 發表
請問如果間公屋係媽媽申請人,子女係戶籍一起住,touch wood媽媽過身後,是否住在一起的子女要搬走? [/quot

要睇下D子女有幾大,成年既就要自己揾辨法!


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


14#
發表於 10-2-8 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


15#
發表於 10-2-8 14:25 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-2-8 14:15 發表


如果冇記錯的話, 係中轉屋ar~~
icic...

當樓主講起呢樣野, 我就諗起果一家人...

因為佢地父母好大年紀, 真係touchwood有咩事, 要佢地搬來搬去, 真係想像唔到會點

呢一類人, 其實就係綜援最應該幫助嘅人, 但佢地真係好有骨氣, 就算失業, 都從來冇諗過問政府攞錢, 相比起部分呃綜援果班廢柴, 諗起都火滾 !:;pppp:


禁止訪問

積分: 1105


16#
發表於 10-2-8 14:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2249

好媽媽勳章


17#
發表於 10-2-8 14:37 |只看該作者
對唔住!可能一時激動過頭,我唔係睇唔起D"無本事"的人,之不過,仔大仔世界,唔係話無學歷,無結婚..就係一個藉口,我對那些自力更生,唔介意做任何職業的人是十分尊重的,包括為公厠清潔,在後巷洗碗的,係!他們的工時長,人工低,但沒有抱怨地工作,我們會為他們發聲,爭取福利,但....其他都唔係再講!純個人意見!

原帖由 牛精仔 於 10-2-8 14:14 發表
如果你的仔女真係有本事


大宅

積分: 2249

好媽媽勳章


18#
發表於 10-2-8 14:40 |只看該作者
其實我都好贊成應該攞綜緩的人就要攞,但這個社會實在太多唔好個案,令人失望!

原帖由 牛精仔 於 10-2-8 14:25 發表
icic...

當樓主講起呢樣野, 我就諗起果一家人...

因為佢地父母好大年紀, 真係touchwood有咩事, 要佢地搬來搬去, 真係想像唔到會點

呢一類人, 其實就係綜援最應該幫助嘅人, 但佢地真係好有骨氣, 就 ...


伯爵府

積分: 16212

好媽媽勳章


19#
發表於 10-2-8 15:31 |只看該作者
若父母離世是可以轉名比有戶籍的子女的,因我當年就是咁啦!


男爵府

積分: 5223

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 10-2-8 15:38 |只看該作者
父母過身後...子女都唔需要搬走的
我公公婆婆原本同我細舅父一家同大EE一齊住
公公婆婆過身後細舅父一家自己住都係佢名嫁喎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo