論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4262


1#
發表於 10-2-10 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 10-2-10 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11612

醒目開學勳章


3#
發表於 10-2-10 16:00 |只看該作者
我同工人傾好
會放12號, 14號, 17號 呢三日
咁14號當是補其中1日勞假
而個個星期既rest day就比返錢佢


男爵府

積分: 9355


4#
發表於 10-2-10 19:13 |只看該作者
所有外籍家庭傭工, 不論服務年資的長短, 都有權享有下
列每年12 天的法定假日:
一月一日;
農曆年初一;
農曆年初二;
農曆年初三;
清明節;
五月一日;
端午節;
中秋節翌日;
重陽節;
冬節或聖誕節(由僱主選擇);
七月一日; 以及 十月一日。
傭工如在法定假日之前已獲僱主連續僱用滿3 個月, 便可
享有該假日的假日薪酬

原帖由 heiheigirl 於 10-2-10 16:00 發表
我同工人傾好
會放12號, 14號, 17號 呢三日
咁14號當是補其中1日勞假
而個個星期既rest day就比返錢佢


侯爵府

積分: 20873

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 10-2-11 10:06 |只看該作者
如果工人放開星期日, 咁星期六(13/2)係咪要放番俾佢當補勞工假, 可唔可以唔放星期六, 補其他日子俾佢呀?


禁止訪問

積分: 962


6#
發表於 10-2-11 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11612

醒目開學勳章


7#
發表於 10-2-11 12:06 |只看該作者
其實我都冇比工人放正日勞工假
都是補返同提早比佢放
但一定要同工人商量好

原帖由 mr.bb 於 10-2-11 10:06 發表
如果工人放開星期日, 咁星期六(13/2)係咪要放番俾佢當補勞工假, 可唔可以唔放星期六, 補其他日子俾佢呀?


侯爵府

積分: 20620


8#
發表於 10-2-11 13:50 |只看該作者
正式嚟講只係放初一至初三, 即係三日, 如果咁啱佢星期日係例假, 就要補一日假期比佢, 是但一日都得。

不過我已經同工人講好咗, 吾放呢三日, 補平日比佢放, 佢ok就無問題囉!


洋房

積分: 134


9#
發表於 10-2-11 15:29 |只看該作者
當然是放足四日啦. 這個月工人可以有七日假呀... 認真發..


侯爵府

積分: 20620


10#
發表於 10-2-11 15:52 |只看該作者
原帖由 mr.bb 於 10-2-11 10:06 發表
如果工人放開星期日, 咁星期六(13/2)係咪要放番俾佢當補勞工假, 可唔可以唔放星期六, 補其他日子俾佢呀?


可以...要問過工人肯吾肯先囉...!


大宅

積分: 3699


11#
發表於 10-2-11 16:41 |只看該作者
其實話滿3個月就可享有該假日的假日薪酬, 咁我工人未滿, 咁我要扣佢哩3日既薪酬? 但如果之後做滿左我使唔使再出番哩3日比佢呀? 如果要比番佢我就唔扣黎扣去喇...


大宅

積分: 2503


12#
發表於 10-2-11 16:43 |只看該作者
no need

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo