烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24052


1#
發表於 10-3-5 10:39 |只看該作者
sunday同仔仔係屋企開生日party...
8大5小...整咩好?
我唔係好識煮嘢架..
而家諗住整..老水雞翼.. 咖哩魚蛋咋...
朋友話想食salad, 咩salad 易整?
仲有咩推介...thanks!


男爵府

積分: 8207

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-3-5 14:11 |只看該作者
蘋果薯仔沙律 簡單好味


伯爵府

積分: 15937


3#
發表於 10-3-7 16:08 |只看該作者
腸仔菠蘿, 叫囝囝自己做.
啫喱糖.
"面"飽壽司, 用方飽+紫菜卷起來

All are very simple and easy to make, can work with your son.

原帖由 Super-Man 於 10-3-5 10:39 發表
sunday同仔仔係屋企開生日party...
8大5小...整咩好?
我唔係好識煮嘢架..
而家諗住整..老水雞翼.. 咖哩魚蛋咋...
朋友話想食salad, 咩salad 易整?
仲有咩推介...thanks! ...


大宅

積分: 3501

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-3-7 16:53 |只看該作者
3文治,,吞拿魚加沙律醬,,so good


禁止訪問

積分: 281


5#
發表於 10-3-7 17:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 281


6#
發表於 10-3-19 10:10 |只看該作者
波蘿腸仔
小朋友最鐘意食又方便


大宅

積分: 2960


7#
發表於 10-3-19 11:16 |只看該作者

回覆 1# ho89527 的文章

幫囡囡開咗咁多次生日會, 小朋友都係最鍾意食雞翼同喱啫, 想特別啲, 喱啫可以用一些得意的模, 整靚啲, 小朋友就會好開心.


男爵府

積分: 8547


8#
發表於 10-3-19 11:52 |只看該作者
"老水"鴨舌 ,雞翼
意粉大人細路都愛
JELLY
水果沙律
咖哩魚蛋腸仔 <--用日本咖哩唔辣大人細路都食得
,將方包切成4份焗爐到焗脆佢,TUNA FISH加蛋碎,蛋黃沙律醬伴好,放上面包面上,之後再加小小煙仔粒係上面,吃脆好味

焗芝士白汁薯片 (薯片意思係將薯仔切薄片)
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結。


子爵府

積分: 10431

好媽媽勳章


9#
發表於 10-3-19 15:57 |只看該作者
我多数烧烤.....
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。


男爵府

積分: 7171


10#
發表於 10-3-19 16:47 |只看該作者
1)花生醬點鮮平果粒
2)在凍肉店買'麥樂雞'回來半煎炸
3)士多啤梨點朱古力/鍊奶/cream

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo