跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 804

好媽媽勳章


1#
發表於 10-3-5 22:40 |只看該作者
請問老師有否愛心?


複式洋房

積分: 377


2#
發表於 10-4-16 14:40 |只看該作者
好okay. 我女女在這已3年了!


侯爵府

積分: 23046


3#
發表於 10-4-16 15:52 |只看該作者
我覺得超好, 我仔讀左4年, 就黎畢業了


男爵府

積分: 6839


4#
發表於 10-4-17 11:36 |只看該作者
我囝e+讀緊n班, 都ok, 但c6不鍾意課室窗門出面係垃圾站, 好似有d唔衛生 (有次佢drive car經過見到)

hihirita,
5月去op, 以前有冇去過, 我好想去但有私事撞咗期 , 出年會唔會去呢?


侯爵府

積分: 23046


5#
發表於 10-4-19 11:25 |只看該作者
hi joyce_baby

唔係年年都去op 架, 不過我地讀左4年, 計埋今次都有2次, if你真係有事唔去都唔緊要, 出年囉, 我地都煩緊, 因星期6要返tom lee 既jmc, 去旅行那天係尾2 0個堂, 但我仔今年在喜福又最後一年, 都唔知去旅行定返學好




原帖由 joyce_baby 於 10-4-17 11:36 發表
我囝e+讀緊n班, 都ok, 但c6不鍾意課室窗門出面係垃圾站, 好似有d唔衛生 (有次佢drive car經過見到)

hihirita,
5月去op, 以前有冇去過, 我好想去但有私事撞咗期 , 出年會唔會去呢? ...


大宅

積分: 1327


6#
發表於 10-4-20 13:54 |只看該作者
原帖由 joyce_baby 於 10-4-17 11:36 發表
我囝e+讀緊n班, 都ok, 但c6不鍾意課室窗門出面係垃圾站, 好似有d唔衛生 (有次佢drive car經過見到)

hihirita,
5月去op, 以前有冇去過, 我好想去但有私事撞咗期 , 出年會唔會去呢? ...


HI Joyce_baby,

我囡囡都係讀緊n 班, 老師叫佢做"錢錢"..., 我地都會去OP..可惜見唔到面..

所有老師都好有愛心...阿女由唔係好叻講野,到依家已經成句句子,重成日係屋企唱歌仔, 最近有唱"水果歌" 同"我的家". 真係好攪笑.

[ 本帖最後由 slhccp 於 10-4-20 14:01 編輯 ]


男爵府

積分: 6839


7#
發表於 10-4-21 10:24 |只看該作者
Hi, 你好呀!
我囝係'璟軒', 佢有講過係學校同'錢錢'玩(仲有其他同學名字,唔知真定假 )有時問佢野佢亂答, 激死
op剛報咗名了, daddy會同佢去, 如果我去唔到先算
你全職/在職媽媽? 我要返工既, 所以好少會到學校
咁錢錢會繼續升k1嗎? 軒軒會繼續呀, 得閒聯絡吓


原帖由 slhccp 於 10-4-20 13:54 發表


HI Joyce_baby,

我囡囡都係讀緊n 班, 老師叫佢做"錢錢"..., 我地都會去OP..可惜見唔到面..

所有老師都好有愛心...阿女由唔係好叻講野,到依家已經成句句子,重成日係屋企唱歌仔, 最近有唱"水果歌" 同"我的家". 真 ...


子爵府

積分: 12241


8#
發表於 10-4-21 12:08 |只看該作者
我的小朋友已畢業2年了, 可是我仍很掛住d 老師, 因為真係好有愛心.
我係天天豬, 爸爸媽媽好愛我呀!


大宅

積分: 1327


9#
發表於 10-4-21 17:20 |只看該作者
原帖由 joyce_baby 於 10-4-21 10:24 發表
Hi, 你好呀!
我囝係'璟軒', 佢有講過係學校同'錢錢'玩(仲有其他同學名字,唔知真定假 )有時問佢野佢亂答, 激死
op剛報咗名了, daddy會同佢去, 如果我去唔到先算
你全職/在職媽媽? 我要返工既, 所以好少會到學 ...


我都係在職媽媽, 會繼續讀AR,因為細佬2011會讀N1 (如無意外, 應該都收..HAHA)..我有時都會送佢返學. 好AR 有機聯絡下, 等我今晚問下囡囡,係米有個"璟軒"同學仔.


侯爵府

積分: 23046


10#
發表於 10-4-22 10:41 |只看該作者
hi joy,

好耐無見, 你好嗎
原帖由 Joy 於 10-4-21 12:08 發表
我的小朋友已畢業2年了, 可是我仍很掛住d 老師, 因為真係好有愛心.


別墅

積分: 804

好媽媽勳章


11#
發表於 10-4-22 21:35 |只看該作者
THANK YOU VERY MUCH YR SUGGESTION.


子爵府

積分: 12241


12#
發表於 10-4-23 15:41 |只看該作者
好呀, 你呢? 仔仔選左小學未呀.
我係天天豬, 爸爸媽媽好愛我呀!


別墅

積分: 804

好媽媽勳章


13#
發表於 10-4-25 09:38 |只看該作者
原帖由 Joy 於 10-4-23 15:41 發表
好呀, 你呢? 仔仔選左小學未呀.


請問程度淺or深?


侯爵府

積分: 23046


14#
發表於 10-4-26 11:10 |只看該作者
我仔仲未有著落
你仔間小學今年超多人簡wor
原帖由 Joy 於 10-4-23 15:41 發表
好呀, 你呢? 仔仔選左小學未呀.

[ 本帖最後由 hihirita 於 10-4-26 11:21 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo