立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5179
別墅
積分: 599
大宅
積分: 1392
積分: 745
原帖由 chingleo 於 10-4-2 19:20 發表 hello,你地好 我個係b仔, 就黎14個月 raysnow 你bb幾大呀? 黎緊幾日holiday大家有時間嗎?
原帖由 chanfiona 於 10-4-15 14:59 發表 未呀,好多都是10/11月先報名,不過我見有D話有出世紙就可以掛. 我打算我個B11年9月先讀N1 但是我都想同佢報9月份的幼潜課程,有沒有興趣組班?要有8個先可以成事. $1850/10堂平日 $2050/10堂週六日 ...
積分: 3420
原帖由 chingleo 於 10-3-21 02:20 發表 我下個月會搬去鑽石山, 想搵下有冇mami and baby住附近, 得閒一齊出黎? 例如hollywood?
原帖由 chingleo 於 10-9-16 23:59 發表 點解我地冇左下文既?哈哈 大家洗唔洗番工嫁? 平日得閒出黎tea下ma??
原帖由 raysnow 於 10-4-28 22:53 發表 昨日收到REPLY啦, 我個b confirm 6-8月的sunday 會在kwun tong 上10堂 幼潛course
原帖由 chanfiona 於 10-9-17 15:36 發表 我個B都有嗰件STITCH衫呀 你個幼潛課程如何?仲有沒有再上?
原帖由 raysnow 於 10-9-24 04:37 發表 個幼潛班在8月上完啦,我同老公都覺得非常好,導師又好,仔仔同我地都有收穫,學到野,因為而家我地開始返民生的PLAYGROUP,但都係覺得幼潛的導師及教學方式好D。 我係Part time mama,因為平時要返工,只有放工同放假先可以湊b,不 ...
原帖由 chingleo 於 10-9-28 02:06 發表 我都係part time媽媽, 咁平時bb邊個照顧呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy