跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22072


1#
發表於 10-4-12 11:11 |只看該作者
有無好介紹?


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-4-12 20:58 |只看該作者
King Salon(近裕輝)
搵阿King啦!


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 10-4-12 21:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


4#
發表於 10-4-12 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-4-12 22:22 |只看該作者
原帖由 applecarey 於 10-4-12 21:53 發表
我覺得King's好一般
又貴

我試過電,又試過只係洗剪

電個次,可能因為貴D
所以覺得比較用心幫我整
但.....我覺得唔靚

但我見佢有心機,所以再幫襯第2次
可惜,勁事旦
可能因為只係洗剪掛

幫我係同一個 ...

我搵開阿 King (boss) 剪, 都滿意, 覺得佢幾有心機.
嗰個男仔無做嚕!


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 10-4-12 22:25 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-12 21:01 發表


她似乎好貴喎 >.< 是嗎??

搵阿 King 剪髮 $148
係香港仔區算貴, 但其他香港仔 Salon 又剪得唔多滿意.


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 10-4-12 23:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6410

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 10-4-12 23:43 |只看該作者
都係King Salon,不過我搵既係女仔,叫Jade,佢勁有心機,人又好傾,有次我做負離子直髮,負離子要做好耐(勁唔鐘意等得太耐),做完我已經想走,佢反而唔比我走,重要同我做埋個焗油先,我話:我好怕剪頭髮,因為我唔鐘意坐咁耐,個焗油我唔做啦(唸住豪比佢哋),點知佢話:唔好啦,整得咁靚,做埋個焗油先走啦,好靚嫁(好似tum小朋友咁),以後我都搵佢Lu,只有佢幫我剪我先覺得滿意,其他香港仔剪都唔合我心意


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 10-4-13 09:02 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-12 23:13 發表


我見佢成日都好多人, 可能我經過都係星期六 OR 日, 門口有車車, 好得意

我就係見好似幾貴, 唔多敢入去, 您搵老闆阿KING, 會唔會要等好耐呢?? ...

我通常係星期六/日一開門時去搵佢, 無咁多客.
架車車比小朋友坐係到剪髮架!


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 10-4-13 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22072


11#
發表於 10-4-13 17:05 |只看該作者
我終於去左一間叫cityone的,攪左五個鐘,真辛苦!不過洗頭那個泰國女士就幾細心


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 10-4-13 18:49 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-13 14:12 發表


請問係咪開 10 點呢??

原來車車比小朋友坐, 我諗住係風水嘢添, 不過好可愛

Mon-Fri : 10 am
Sat & Sun : 9:30am


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 10-4-13 18:50 |只看該作者
原帖由 瑄婷 於 10-4-13 17:05 發表
我終於去左一間叫cityone的,攪左五個鐘,真辛苦!不過洗頭那個泰國女士就幾細心

Cityone 係邊架?
滿意嗎?


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 10-4-13 19:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 10-4-13 20:47 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-13 19:37 發表


GOOD WOR~唔該晒

唔洗客氣, 希望你剪個合心水髮形.
其實呢間 salon 都係幾年前南區媽咪係 BK 介紹比我架.


子爵府

積分: 11867

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 10-4-14 11:33 |只看該作者
我遅d都想係香港仔整頭, (之前係九龍區)

原來咁多mami都幫king salon, 我都想去試下, 要唔要book嫁? 我想做負離子呀, 知唔知around幾錢呀?

唔該~ :)


男爵府

積分: 6410

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 10-4-14 23:38 |只看該作者
如果指定要髮型師,就要book,因為有時做緊客,我就會遲D先落去,費事等.負離子有唔同價$既,可以到時先揀,我已經唔記得咗以前做開幾$,我D皮膚好麻煩,有次喺IOU度做負離子,比D藥水lar到條頸又痕又紅咗好耐,去king salon做,話比個髮型師知,佢幫我用嗰隻藥水防敏感,做完都無事,重以後都記得我係敏感,覺得佢細心.

原帖由 isa_ty 於 10-4-14 11:33 發表
我遅d都想係香港仔整頭, (之前係九龍區)

原來咁多mami都幫king salon, 我都想去試下, 要唔要book嫁? 我想做負離子呀, 知唔知around幾錢呀?

唔該~ :)


侯爵府

積分: 22072


18#
發表於 10-4-15 10:00 |只看該作者
Sorry , 記錯左,正確名稱係City Cut第三分店,在聖安娜餅店附近樓上店
原帖由 波子 於 10-4-13 18:50 發表

Cityone 係邊架?
滿意嗎?


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 10-4-16 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 10-4-16 20:48 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-16 16:31 發表


要架~要架~

咁好可能 BK 好多媽咪去喎

我去咗試剪頭髮喇, 阿 KING 講嘢好斯文, 有時太細聲我聽唔到 不過她好有主見, 幫我諗點剪, 意見都好好, 我好滿意, 下次試下電髮先 ...

剪得你滿意就安樂晒!
月初去飲搵阿King恤髮, d同事讚整得靚, 真係好開心.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo