跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6669

好媽媽勳章


1#
發表於 10-4-30 12:48 |只看該作者
我bb而家4個幾月大 ..
佢呢一個星期食奶開始食得好少 .. 又食慢左 ..
之前飲開7安左右 ..
而家飲到4-5安左右佢就自己搵條利頂返出黎唔飲 ..
我見佢下門牙果度有一點白色既野 ..
我聽人講話如果係出牙仔都會冇咩胃口 ..
我唔知佢係開始厭奶定係因為出牙仔所以飲少左 ..
如果我而家5個鐘頭比佢飲一餐既話 ..
咁佢而家飲少左奶 ..
我係唔係應該要轉返4個鐘頭餵一次??


男爵府

積分: 8045


2#
發表於 10-5-3 19:46 |只看該作者
我既情況同你差唔多,健康院姑娘話可以畀佢試下果蓉,

開始時佢只係食1/2啖,要慢慢黎,

出面賣果D好甜,我會溝淡D。


原帖由 applewingyi411 於 10-4-30 12:48 發表
我bb而家4個幾月大 ..
佢呢一個星期食奶開始食得好少 .. 又食慢左 ..
之前飲開7安左右 ..
而家飲到4-5安左右佢就自己搵條利頂返出黎唔飲 ..
我見佢下門牙果度有一點白色既野 ..
我聽人講話如果係出牙仔都會冇 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo