論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 225


1#
發表於 10-5-8 23:37 |只看該作者
如題, 請左件蠢既工人, 頂唔順想抄咗佢, 要點樣做呢? 又點計返曰薪俾佢? 將$3580x12/365?? 勞工法有冇列明??


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 10-5-8 23:47 |只看該作者
原帖由 kwlo_1126 於 10-5-8 23:37 發表
如題, 請左件蠢既工人, 頂唔順想抄咗佢, 要點樣做呢? 又點計返曰薪俾佢? 將$3580x12/365?? 勞工法有冇列明??

1. 人工:我自己係用$3580X12/365X工作日數
2. 大假:如佢同你做咗超過3個月, 要pro-rata計埋大假俾佢
3. 通知期:即炒唔俾通知期的話, 要補一個月人工佢
4. 回國機票
5. 路費加travelling & food allowance $100/日

另外炒佢時最好有録影整個過程, 請屋苑保安上嚟監察情況(當係見證又好, 當多個人喺度以防工人發癲又好), 所有嘢要佢即時簽收, 包括簽收支票/機票影印本.

[ 本帖最後由 DoReMi媽媽 於 10-5-9 00:03 編輯 ]


複式洋房

積分: 225


3#
發表於 10-5-9 00:01 |只看該作者
Thanks DoReMi媽媽

1) 想知 pt. 5 路費加travelling & food allowance $100/日 係點計? 係咪如果佢要飛1日先返到老家, 就補$100?

2) 如果即抄佢, 佢係咪可以留2 weeks before 返印尼?(佢做左7個月)定係要即飛

3) 又如果俾1month通知期, 用既理由係我唔返工自已睇反bb, 咁又駛唔駛俾遣散負費?


原帖由 DoReMi媽媽 於 10-5-8 23:47 發表

1. 人工:我自己係用$3580X12/365X工作日數
2. 大假:如佢同你做咗超過3個月, 要pro-rata計埋大假俾佢
3. 通知期:即炒唔俾通知期的話, 要補一個月人工佢
4. 回國機票
5. 路費加travelling & food allowance $100/日 ...


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 10-5-9 00:09 |只看該作者
原帖由 kwlo_1126 於 10-5-9 00:01 發表
Thanks DoReMi媽媽

1) 想知 pt. 5 路費加travelling & food allowance $100/日 係點計? 係咪如果佢要飛1日先返到老家, 就補$100?


2) 如果即抄佢, 佢係咪可以留2 weeks before 返印尼?(佢做左7個月)定係要即飛
佢係可以留2 weeks先返老家, 我自己出機票日期係由佢離職嗰日數14日, 另open3個月至6個月俾佢, 佢要早走(早過14日的話)自己上去travel agent度改機票.

3) 又如果俾1month通知期, 用既理由係我唔返工自已睇反bb, 咁又駛唔駛俾遣散負費?
佢要根據連續性合約受僱不少於24 個月先夠資格攞遣散費的, 詳情可參閱哩個勞署網址
http://www.labour.gov.hk/tc/public/pdf/wcp/ConciseGuide/10.pdf


珍珠宮

積分: 33215


5#
發表於 10-5-9 21:52 |只看該作者
原帖由 kwlo_1126 於 10-5-8 23:37 發表
如題, 請左件蠢既工人, 頂唔順想抄咗佢, 要點樣做呢? 又點計返曰薪俾佢? 將$3580x12/365?? 勞工法有冇列明??


外傭計月薪的, 所以計人工唔會淨計開工日子, 即係如佢該月做到18号, 就由l号計到18号, 共18日!
教仔心得:媽咪容易犯的錯誤
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=951856&extra=&page=1

成日話「讚」可以改正小朋友壞行為,到底點解同點讚?   
http://forum.baby-kingdom.com//v ... page%3D1&page=1


複式洋房

積分: 192


6#
發表於 10-5-10 00:34 |只看該作者
除咗計清楚d錢外, 我就開住眼仔既錄影, 因為你抄佢嗰一刻驚佢番轉豬肚, 叫佢喺廳執嘢, check 下佢有無執走你d嘢, 補機票唔好補錢, 唔好thro agent買! 最好早上叫佢做晒嘢, 下午叫佢執嘢, 因為個日人工要俾, 唔好洩俾佢, 要星期一至五, 三點前帶佢去agent到, 因有張俾 IMM 既信要fax 過去俾 IMM, 等 IMM 嗰日可以收到你同工人終止合約之事 !


別墅

積分: 661


7#
發表於 10-5-10 14:11 |只看該作者
炒個工人都咁複雜, 我仲諗住送番去agent個度就ok tim...


別墅

積分: 661


8#
發表於 10-5-10 14:15 |只看該作者
今個星期六想炒, 咁洗唔洗通知agent, 而家得番幾日..要做d乜呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo