想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1310


1#
發表於 10-7-13 12:28 |只看該作者
今日day 13, 平時週期28-30日, 昨晚同前日都有dodo, 昨日用紅d check 40%, 今朝check100%, 我想問今晚係咪要照dodo, 定係可以明天先dodo? 因我怕dodo得密左d, 老公頂唔順...miffy or sis, 請解答我想問我會係大約邊一日排卵?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-7-13 12:44 |只看該作者
原帖由 好立克 於 10-7-13 12:28 發表
今日day 13, 平時週期28-30日, 昨晚同前日都有dodo, 昨日用紅d check 40%, 今朝check100%, 我想問今晚係咪要照dodo, 定係可以明天先dodo? 因我怕dodo得密左d, 老公頂唔順...miffy or sis, 請解答我想問我會係大約邊 ...




D11,12 dodo 左, 可以d 14 再dodo. d13 深粗, 大約d 25-27可以check bingo~

祝早孕


大宅

積分: 1310


3#
發表於 10-7-13 13:55 |只看該作者
miffy, 咁其實我會o係明天或後天排卵, 是嗎?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 10-7-13 14:11 |只看該作者
原帖由 好立克 於 10-7-13 13:55 發表
miffy, 咁其實我會o係明天或後天排卵, 是嗎?





會係 見深粗 既24-48小時內. 即有可能 D 13 OR D 14 OR D15 . 所以你可以D 14 + D 16 都DODO (或 隔 1-2日DODO )


因你無可能時時刻刻用儀器 / 試條去測住排卵. 或者以簡單方法配合去估計, 如量體溫 (見到第2日升溫就知前1日係) , 睇有無多分泌(有D 人係多分泌果日係排卵, 有D 可能係多分泌後1-2日先有深粗-咁可能深粗果日就係排卵), 同埋 深粗後大約幾多日後黎M (一般排卵後約12-16日左右黎M , 平均約14日後).




祝BINGO~


大宅

積分: 1310


5#
發表於 10-7-13 14:18 |只看該作者
thx miffy


大宅

積分: 1310


6#
發表於 10-7-13 15:31 |只看該作者
miffy, 我上個月(day14)去照陰超, e生話照到有粒卵子, 咁正常係咪會1-2日內就排出來? 咁照計我係咪應該會係15-16日排卵?

因今個cycle day13 (今日)紅d有深粗, 咁我昨晚開左工, 今晚係咪應該可以休息一日, 明天再開工呢?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 10-7-13 16:25 |只看該作者
原帖由 好立克 於 10-7-13 15:31 發表
miffy, 我上個月(day14)去照陰超, e生話照到有粒卵子, 咁正常係咪會1-2日內就排出來? 咁照計我係咪應該會係15-16日排卵?

因今個cycle day13 (今日)紅d有深粗, 咁我昨晚開左工, 今晚係咪應該可以休息一日, 明天再開 ...



1. 要睇番你當時照粒卵約有幾多吋SIZE, 因理想既size係約1.8mm以上. 同埋粒卵識唔識自己破出.

2. 可以隔日先開工

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo