烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4224


1#
發表於 10-8-10 04:47 |只看該作者
我唔係住HK的, 所以買到既材料非常有限, 最好介紹D食譜書既材料係外國都好容易買啦...
我主打想要香港麵包,中式甜品,中菜..

我聽講65C湯種麵包, 專業麵包製作, 香港麵包 都唔錯, 但入面D料易買嗎??

THANKS!!
Tim is my big boy and Max is my little boy. tiMax are my favorite boys!


珊瑚宮

積分: 107226


2#
發表於 10-8-10 11:36 |只看該作者

回覆 1# dkballoonfay 的文章

你住在外國邊度呀?
我曾在LA睇下有無Hong Kong Cook Book,揾本睇下都無,大陸書就大把.New York都唔覺有.
我估温哥華,多倫多就多香港書.
你可在商務書局網上訂,睇下佢肯唔肯帮你寄埋.
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107226


3#
發表於 10-8-10 11:39 |只看該作者

回覆 2# dkballoonfay 的文章

你估都估唔到,其實外國D材料仲多過香港呀!(包括唐人食品材料).
玩具萬歲!


大宅

積分: 4224


4#
發表於 10-8-10 19:18 |只看該作者
我住丹麥架, 呢到唐人店係有,但都係好簡單既野, 所以想搵D唔好咁"了LUNG"既料, 生菜西蘭花係最常煮,但下下唔係蒜蓉就蠔油,好厭悶.....
我諗住叫人係hk幫我買書,寄來咋

Tim is my big boy and Max is my little boy. tiMax are my favorite boys!


男爵府

積分: 6398

有「營」勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-8-10 19:35 |只看該作者
江獻珠出果D食譜唔錯架
不過你有無諗過中菜好多時都係靠醬料
你買本書翻去買唔到醬咁點呀??

點解你唔上yahoo blog搵D食譜網睇下
要學哂都要一段時間啦

原帖由 dkballoonfay 於 10-8-10 19:18 發表
我住丹麥架, 呢到唐人店係有,但都係好簡單既野, 所以想搵D唔好咁"了LUNG"既料, 生菜西蘭花係最常煮,但下下唔係蒜蓉就蠔油,好厭悶.....
我諗住叫人係hk幫我買書,寄來咋 ...


水晶宮

積分: 55644


少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 4224


7#
發表於 10-8-10 19:53 |只看該作者
Gobbie, 我都上網睇左好多食譜, 但又貪得意3買書試下, 平時煮送上網睇唔難, 但整麵包,甜品好似有埋STEP BY STEP好D, 所以想買...

54heima
唔該哂, 我都逛逛先...HEHE
Tim is my big boy and Max is my little boy. tiMax are my favorite boys!


珊瑚宮

積分: 107226


8#
發表於 10-8-11 10:47 |只看該作者
原帖由 dkballoonfay 於 10/8/2010 19:18 發表
我住丹麥架, 呢到唐人店係有,但都係好簡單既野, 所以想搵D唔好咁"了LUNG"既料, 生菜西蘭花係最常煮,但下下唔係蒜蓉就蠔油,好厭悶.....
我諗住叫人係hk幫我買書,寄來咋 ...

是不是哥本哈根?應有好多李錦記醬汁.
其實中式餸,不外是豉油豆粉糖.全世界有售.
玩具萬歲!


大宅

積分: 4224


9#
發表於 10-8-11 13:39 |只看該作者
LEE KAM記有, 但唔多,我想買雞汁都無, SOY SAUCE, SUGAR呢D到到都有,但有好多我想買既野都無, 綠茶粉整雪糕OR甜品無, 無韓國年糕, 好想食呀!
不過, 有我最愛既米線, 都好好, 連米線都無就生不如死...
Tim is my big boy and Max is my little boy. tiMax are my favorite boys!


珊瑚宮

積分: 107226


10#
發表於 10-8-11 18:07 |只看該作者

回覆 1# dkballoonfay 的文章

嘻嘻,你最愛買的唐人,韓國,日本食品,我估最近是London,Paris.
你打聽下有無郵購?
玩具萬歲!


大宅

積分: 4224


11#
發表於 10-8-11 19:19 |只看該作者
paris 我睇過啦, 無....London係有,我次次去都勁shopping, 個0急都爆埋....開人倉咁款呀!

其實我想問,你平時有無整麵包? 咪有分bread 同cake flour, 但我老公話呢到無分, 係得flour....我想咪會唔會有咩特別名我唔知...

你住LA, 應該大把唐人野啦....善慕!!!
Tim is my big boy and Max is my little boy. tiMax are my favorite boys!


珊瑚宮

積分: 107226


12#
發表於 10-8-11 20:26 |只看該作者

回覆 1# dkballoonfay 的文章

我住香港.
全世界最齊唐人及東南亞食品,首推LA,第二是三藩市.

蛋糕粉同麪包粉是不同的.
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107226


13#
發表於 10-8-11 20:35 |只看該作者
麪粉可能是以?% gluten 或 ?% protien 來分別.
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107226


14#
發表於 10-8-11 20:37 |只看該作者
你可向相熟的麪包店讓一些麪包粉試做.
玩具萬歲!


大宅

積分: 4224


15#
發表於 10-8-12 14:03 |只看該作者
那會有相熟,買包都係係超市買方包咋...所以而家學整...
我睇食譜,無論人地講高粉低粉,我宦係用同一隻,效果唔錯,可能我唔PICKY,有少少似HK味都好....不過想試下完全跟足有咩分別....HEHE
Tim is my big boy and Max is my little boy. tiMax are my favorite boys!


珊瑚宮

積分: 107226


16#
發表於 10-8-14 00:15 |只看該作者

回覆 1# dkballoonfay 的文章

你入....南順....網頁,有教你點分高,低粉.
玩具萬歲!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo