夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3854


1#
發表於 10-8-30 01:41 |只看該作者
我比我先生人工高2-3倍, 所有屋企開支都係由我去俾, 因為佢70%嘅人工都係要還讀書錢, 佢每個月大概都係很1000用. 其實我一D都唔介意, 我覺得2公婆係要互相扶持, 而我都緊記唔好係佢面前提起, 怕佢唔開心. 但BB出世後我嘅感覺就唔同咗, 所有嘅開支都係我, 佢屋企人由我有BB到生完, 咩都冇做過. 而家只係會上嚟玩吓BB. 但我媽媽幚咗我好多, 我媽媽話始終bb係跟爸爸姓, 叫我唔好計較咁多. 我先生好怕我奶奶, 咩都唔會同佢講, 所有嘢都係我. 有時覺得有老公同冇老公都冇分別. 好似仲加重咗我嘅負擔, 又唔可以令佢覺得自己無用, 真係好辛苦......


子爵府

積分: 13916


2#
發表於 10-8-30 01:52 |只看該作者
系呀!真係好辛苦......
只有繼續向前行,離婚可能仲辛苦。因為到時一個人揹重擔,唔系兩個人揹,或多或少都有。

我直情系:
老婆揾$揹起成個家, 老公係家庭主男同湊細路。


子爵府

積分: 13916


3#
發表於 10-8-30 01:55 |只看該作者

總之,男人,女人活著都辛苦。

老公又身體LEE 樹痛,過樹痛,意外多多。我的身子又漸漸地衰退。 總之,男人,女人活著都辛苦。


男爵府

積分: 8179

好媽媽勳章


4#
發表於 10-8-30 02:09 |只看該作者
原帖由 譚美 於 10-8-30 01:41 發表
我比我先生人工高2-3倍, 所有屋企開支都係由我去俾, 因為佢70%嘅人工都係要還讀書錢, 佢每個月大概都係很1000用. 其實我一D都唔介意, 我覺得2公婆係要互相扶持, 而我都緊記唔好係佢面前提起, 怕佢唔開心. 但BB出世 ...


唔好咁諗啦! 諗吓錢係搵得嚟洗得去,佢冇對你不忠,一家人平平安安,已經係最大咖福氣嚟咖喇!


男爵府

積分: 8179

好媽媽勳章


5#
發表於 10-8-30 02:22 |只看該作者
原帖由 ndw 於 10-8-30 01:52 發表
系呀!真係好辛苦......
只有繼續向前行,離婚可能仲辛苦。因為到時一個人揹重擔,唔系兩個人揹,或多或少都有。

我直情系:
老婆揾$揹起成個家, 老公係家庭主男同湊細路。 ...


你好叻AR!


子爵府

積分: 13916


6#
發表於 10-8-30 02:39 |只看該作者
謝謝 jerma 鼓勵!
LEE D 叻 迫出來0炸。
在不平常的環境中也要學習用有建設性的心態來活得平常和有平安。

我和老公0既學習系從讀聖經而來。


伯爵府

積分: 15970


7#
發表於 10-8-30 09:03 |只看該作者
2公婆唔好睇錢字行頭先啦,我估你老公都想搵多d錢架啦.等你老公還晒錢咪會好d,重有你又可以咁唸,個bb係自己, 人地唔係一定要幫你手架嗎?咁唸咪會好過d,有時d野唸開心果面啦,


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 10-8-30 09:12 |只看該作者
"佢屋企人由我有BB到生完, 咩都冇做過. 而家只係會上嚟玩吓BB. 但我媽媽幚咗我好多"

我覺得, 佢屋企人唔黎幫仲好,萬一黎左搞三搞四唔o岩你心水, 你咪仲唔開心?!
有你自己媽媽幫手已經好好, 我生左b之後都係自己一手一腳揍, 自己阿媽同99都冇幫過我.


禁止發言

積分: 16954


9#
發表於 10-8-30 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


10#
發表於 10-8-30 15:31 |只看該作者
其實我都覺得沒奶奶個邊幫手唔係一件咩壞事, 起碼你媽咪可以幫到你...

我自己都冇奶奶幫手..
睇開d啦..兩公婆呃下你哄下我咁..
好快就10幾20年...


大宅

積分: 3854


11#
發表於 10-8-31 01:12 |只看該作者
好多謝大家, 我只係唔憤氣我奶奶由我有咗BB到而家冇諗過帮我同BB, 其實我唔係真係要佢幚, 但連問吓都冇, 好心淡. 開頭我以為係我媽媽太錫我所以有對比, 但原來佢只係每個禮拜都去D大陸1,2日嘅短trip. 上個禮拜我老爺話湊BB返屋企玩, 問咗幾次, 我奶奶都唔出聲, 最後佢瞪大對眼同我老爺講話"邊個得閒湊", 真係好hurt. 我都知我老公做中間人好辛苦, 但佢實在太倚賴我, 咩都要我去話事, 現代的女人真的不簡單呢!!!


瑪瑙宮

積分: 139601


12#
發表於 10-8-31 21:26 |只看該作者
娶到您做老婆真係福氣, 一個人可以頂晒頭家, 如果我有您咁o另就唔使愁了. 有 D 人係唔鐘意湊孫的, 您就體諒下, 自己湊咪重好. 比佢地湊番去, 有咩跌 dup, 頭暈身興 (bb 去陌生地方可能會咁的) 番黎重煩啦.


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 10-9-2 11:47 |只看該作者
2個吾同既人, 緊有長短之分, 吾係你叻過佢就佢叻過你架啦, 吾好睇得咁吾開心啦


複式洋房

積分: 404


14#
發表於 10-9-3 13:57 |只看該作者
你唔記得結婚其實係一個承諾嗎?"甘苦與共"無論貧窮或富貴都應該一同面對,人生一定有高潮同低潮,兩夫妻當然一定要共同面對,最緊要係佢愛你。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo