母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 296


1#
發表於 10-9-17 10:19 |只看該作者
我平時用開avent手泵,經過試驗同比較(medela mini, medela swing,發覺都係avent對我來請係泵到最多奶),不過我始終泵奶奶量仍係好少,返左工兩星期,餐餐都係泵到2-3安,聽人講話兩邊一齊泵會多啲奶,但係用avent手泵,又好難同時兩邊泵,咁我又走左去租medela重型雙泵(醫院用果隻型號),希望可以泵多啲,我寻晚半夜02:30起身泵,每邊又只得各1安,加埋先有兩安.

例子2.我試過一邊餵仔一邊泵,用avent手泵,淨係一邊可以泵到60-70ml,但係尋晚用medela重型泵,即使一邊餵仔一邊泵,只泵到30ml咋!

以上兩次經驗,係咪代表medela重型雙泵唔適合我用,定還是乳房係需要時間適應個泵呢?尋晚既經驗真係有啲赫親,一心唸住租個勁泵返來可以泵多啲tim.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo