自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 10-10-5 16:36 |只看該作者
都係2房,你地會揀麗港城定愉景新城?


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-10-5 16:40 |只看該作者
咁就要睇下返工返學係邊頭囉!


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 10-10-5 16:43 |只看該作者
原帖由 alicemic 於 10-10-5 16:40 發表
咁就要睇下返工返學係邊頭囉!



返工搭MTR, 去邊都OK, 校網就唔清楚邊個好D (小學)


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 10-10-5 16:47 |只看該作者
區區都有band 1學校,好睇你成績! 雖然愉景新城新D,但日日行果條長走廊都幾咁。


男爵府

積分: 5033


5#
發表於 10-10-5 16:49 |只看該作者
麗港城! 去過探朋友, 覺得吳錯~


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 10-10-5 16:51 |只看該作者
原帖由 JuneLai 於 10-10-5 16:49 發表
麗港城! 去過探朋友, 覺得吳錯~




請問點好法, 會唔會好舊, 去MTR遠唔遠?


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


7#
發表於 10-10-5 16:54 |只看該作者
雖然 要行條天橋好長, but話晒indoor 又5晒曬 又5怕落雨, 我會簡 discovery park , laguna 係好, but 吊腳, tw又係總站, 坐mtr實有位, 又就腳, good ar
原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:51 發表




請問點好法, 會唔會好舊, 去MTR遠唔遠?


男爵府

積分: 5033


8#
發表於 10-10-5 16:57 |只看該作者
我幾年前去過, 吳算好舊, 朋友個單位有海景, 仲裝修到好靚~

原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:51 發表




請問點好法, 會唔會好舊, 去MTR遠唔遠?


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 10-10-5 16:57 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-10-5 16:54 發表
雖然 要行條天橋好長, but話晒indoor 又5晒曬 又5怕落雨, 我會簡 discovery park , laguna 係好, but 吊腳, tw又係總站, 坐mtr實有位, 又就腳, good ar



麗港城好吊腳架原來?


男爵府

積分: 5033


10#
發表於 10-10-5 16:59 |只看該作者
印象中吳太近 MTR~

原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:57 發表



麗港城好吊腳架原來?


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 10-10-5 16:59 |只看該作者
原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:57 發表



麗港城好吊腳架原來?


佢講緊愉景.....

要揀樓, 要睇好多野.....價錢, 地點, 返工, 返學, 兩邊父母, 等等...

睇黎樓主有好多野都未考慮過喎~~~~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


12#
發表於 10-10-5 17:02 |只看該作者
係官唐有van去, 係lamtin 落都仲要行1段路, 唔係正係mtr 附近law
原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:57 發表



麗港城好吊腳架原來?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


13#
發表於 10-10-5 17:04 |只看該作者
麗港城其實新個邊叫近 D 藍田站既, 不過都要行 10 分鐘左右 LOR !!

如果係第一期個邊, 可以考慮坐綠 VAN 去番官塘個邊,
係官塘站上車既 !

2 個地點揀, 我會揀愉景 ~~ 新 d 同埋大大個 shopping mall 行下

原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:57 發表



麗港城好吊腳架原來?


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 10-10-5 17:07 |只看該作者
原帖由 newcook 於 10-10-5 16:59 發表


佢講緊愉景.....

要揀樓, 要睇好多野.....價錢, 地點, 返工, 返學, 兩邊父母, 等等...

睇黎樓主有好多野都未考慮過喎~~~~



yes! 愉景條走廊要行成10分鐘先到地鐵,雖然有蓋傘頭,但日日咁行都好金。 試過有次行行下肚痛,唔好話返屋企,去商場廁所都行好遠。

麗港城去過一次,淨係知個view幾好,空氣都比荃灣好!


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 10-10-5 17:07 |只看該作者
滙景就係藍田mtr上蓋 麗港城唔太近mtr 麗港城第三期新啲 景觀好啲 但就貴啲 第二期望工廠景 相對平啲 希望我無記錯啦

原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:43 發表



返工搭MTR, 去邊都OK, 校網就唔清楚邊個好D (小學)


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 10-10-5 17:07 |只看該作者
唔該晒, 我一直以為麗港城係MTR上蓋, 原來唔係, 我諗我唔會考慮啦唔該


禁止訪問

積分: 860


17#
發表於 10-10-5 17:09 |只看該作者

回覆 13# 恩盈 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 10-10-5 17:10 |只看該作者
原帖由 恩盈 於 10-10-5 17:07 發表
唔該晒, 我一直以為麗港城係MTR上蓋, 原來唔係, 我諗我唔會考慮啦唔該


下? 愉景仲遠喎...............
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 10-10-5 17:12 |只看該作者
原帖由 newcook 於 10-10-5 17:10 發表


下? 愉景仲遠喎...............



唔 ... OK啦我覺得, 我以前都成日行嗰條接駁橋嘅!


大宅

積分: 1325

醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 10-10-5 17:15 |只看該作者
愉城! 始終近mtr, 附近有巴士總站! 行街買嘢方便好多~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo