想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6729


1#
發表於 10-10-11 16:09 |只看該作者
已經食左1樽葉酸 ( 100粒) 都未 bingo, 又要買多1樽, 唔知幾時成功呢 ? 真係好唔開心呀 !!!


侯爵府

積分: 20620


2#
發表於 10-10-11 21:07 |只看該作者
係架,我一路都食緊架,不過有時會吾記得食,嘻....。


複式洋房

積分: 427


3#
發表於 10-10-11 21:29 |只看該作者

回覆 1# sangbaby 的文章

食葉酸同bingo係兩回事
係保障bb著床後腦血管生長

因為通常有左1-2week都唔係好知
所以打算生b既女人都會keep住食
至於食幾多量, 就要問返醫生


珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 10-10-11 21:35 |只看該作者
我唔止食左一樽喇~~

始終繼續努力緊,都唔知BB幾時黎,
CHECK 到有先食就遲喇~~


洋房

積分: 92


5#
發表於 10-10-11 21:37 |只看該作者
keep住食, 可能呢個cycle就中, 冇人知ga,


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


6#
發表於 10-10-11 22:15 |只看該作者
我都食左唔止一樽, 仲等緊.....

但都會keep住食,
一來, 每個cycle都係新希望,
都有機會中獎~~

二來, 葉酸對造血有幫助,
唔知係咪心理作用,
我覺得食左個人精神左


洋房

積分: 37


7#
發表於 10-10-11 22:27 |只看該作者
我食左成年啦, 都唔記得幾多樽lu.我之前睇過網頁話, 多左o既葉酸會排出體外。所以我繼續食。


洋房

積分: 62


8#
發表於 10-10-11 23:02 |只看該作者
我都係keep住食!


別墅

積分: 616


9#
發表於 10-10-11 23:49 |只看該作者
雖然未BINGO,但係都要照食嫁,驗咗先食就遲啦


大宅

積分: 1500


10#
發表於 10-10-12 12:00 |只看該作者
我一路keep住食, 差不多2年, 覺得身體好o左. 而且一樽都唔係好貴.


大宅

積分: 1310


11#
發表於 10-10-12 16:39 |只看該作者
當維他命食都ok啦


複式洋房

積分: 290


12#
發表於 10-10-12 19:34 |只看該作者
我同其他姊妹一樣, 已經食左3樽了但仲未有聲氣, 不過咪當維他命咁, 無b都可以食.


侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


13#
發表於 10-10-12 19:49 |只看該作者
我由馱住個女開始食materna,之後餵人奶,到依家計劃要bb都一直有食啦~~


別墅

積分: 616


14#
發表於 10-10-12 21:31 |只看該作者
原帖由 skylydorothy 於 10-10-12 19:49 發表
我由馱住個女開始食materna,之後餵人奶,到依家計劃要bb都一直有食啦~~

我都係食MATERNA嫁,除了預備俾BB外,食咗真係少D傷風,俾駛成日請SL俾老細鬧:;pppp:


大宅

積分: 3062


15#
發表於 10-10-12 22:39 |只看該作者
本身我食"維他保孕"既...不過有D貴, 又唔係度度都有得賣...宜家岩岩轉食materna...有成23種vitamins, 又有1 mg folic acid, 同埋有calcium ma...之前個隻"維他保孕"得16種vitamins, 400 mcg folic acid同埋冇calcium!~


複式洋房

積分: 114


16#
發表於 10-10-17 17:58 |只看該作者
我係食緊mcg 400葉酸架,一定要keep住食呀,大家都提及到啦唔知自己幾時中獎架,到中咗獎先食可能無咁好!!其實我問過e生,佢都讚成keep住食,因為業酸都係維他命之一,所以keep住食無問題架!!


彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 10-10-17 18:22 |只看該作者
我已經食左好多樽了, 但都仲未...唉.


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 10-10-17 20:50 |只看該作者
以前醫生開比我那些都食光, 有無好介紹??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo