原帖由 rabbit2010 於 11-2-19 12:42 發表
咁巧合我17/2去偉澤見完胚胎醫生免費詢問. 我C6得18%形態合格, 佢同我講可以做IUI, 我上星期開始煮多D蕃茄+蠔皇素比c6歎. 試吓會唔會好D, 下個月再check多一次丁丁有無改善.
你見咗E生點同你講呀? ...
感恩 
原帖由 rabbit2010 於 11-2-20 12:34 發表
唉! 我要下月28號才正式見E生, 之後M到已經大約20/4, 再D3才正式做, 睇怕生龍多過生兔仔.
當我要行IUI 或 IVF條路預咗打谷卵針. 不過我都會學你咁如果可以先做natrual. 唔得先算,
咁你呢輪要勤力D煲虫草啦. 祝你 ...
感恩 
原帖由 rabbit2010 於 11-2-21 00:31 發表
當然想自然bingo啦! 慳番D錢可以將來比BB用嘛!
我C6就每天食善存, 每星期食兩粒蠔皇素, 每日煲蕃茄薯仔湯或餸或總之係蕃茄既野, 而我就睇中E調理身體.
嘩! 原來我做咗咁多嘢! 哈哈!
我都想整海參, 不過一諗起好 ...
原帖由 chu.c9 於 11-2-21 08:05 發表
你C6真係乖呀!我C6就唔肯食咁多丸,所以要多啲自然野。其實你地試左幾耐?睇你C6啲數字幾靚呀,係我地依啲得幾%形態先話好難自然bingo啫T_T
整海參真係幾煩,我之前買啲未發果啲係我99搞,佢話又浸咁(99話仲唔可以有油喎)又煲, ...
原帖由 rabbit2010 於 11-2-21 19:54 發表
C6肯食丸, 但反而輪到我驚佢食得太多, 所以蠔皇素叫佢最多每星期兩粒就夠. 盡量整多D蕃茄. 三月份再驗丁丁會唔會靚D, 到時分享比你知,
真係好, 有99幫你整海參. 我就要靠自己. 發好果啲海參係邊度買架?
睇我D報 ...
)
原帖由 chu.c9 於 11-2-21 22:07 發表
我冇避孕2年, 積極計日子dodo都有成年, 都未有聲氣, 所以唔想再等咪睇醫生囉! E, 你啲報告話30%先合格, 要求咁高o既? 因為我睇我C6果份就話15%合格~~ 不過你講得o岩, 如果負擔到就唔好拖
發好果啲(急凍)海參, 可以 ...

原帖由 rabbit2010 於 11-2-22 20:31 發表
唔怪得你話我個報告幾好啦, 不過我都會再驗一次, 如果下次進步咗, 甚至合格, 哈!哈!哈! 自信心都番埋嚟.
我都走去大昌望下先, 唉! 成日話唔整唔整, 我諗遲D~~~又係去整.
哈哈! 我都有時都諗我將來生孖 ...