想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


1#
發表於 10-10-14 08:30 |只看該作者
我16/9 day1,但由前日開始驗都係得一條線...
我想問係米無希望了~~~

m就未到,但好似佢就到甘,肚有m痛.一陣陣甘~~

我好想知其他jm咩悄況,大家分享下~~


大宅

積分: 4850


2#
發表於 10-10-14 10:28 |只看該作者
17/9 day 1, 現在什麼反應都沒有, 而我亦沒有打算驗, 因為好多sister都話無咁快知wor, 都係等多兩日先.

我生第一個時, 係好似谷m咁, 胸脹, 肚脹同胃頂.

而第二個 (小產了), 係胸脹咋.......

最煩係今日醫生叫我去照肺, 我只差兩天就可能知道結果, 現在我真的進退兩喇, 西醫叫我去 (因為佢唔知我努力中), 而中醫話咩都唔駛, 食佢D藥可以醫咳同如果有可以保住wor.....唉.

原帖由 藍莓綠茶 於 10-10-14 08:30 AM 發表
我16/9 day1,但由前日開始驗都係得一條線...
我想問係米無希望了~~~

m就未到,但好似佢就到甘,肚有m痛.一陣陣甘~~

我好想知其他jm咩悄況,大家分享下~~


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


3#
發表於 10-10-14 10:52 |只看該作者
你點都要同西醫講你努力中喎~~如果米有咩事,你哭都無用......
你做咩照肺,無咩事嗎,小心呀


男爵府

積分: 7268


4#
發表於 10-10-14 11:36 |只看該作者
我都係16/9 day 1, cycle一般是28-29日, 所以應該今日m come, 但仲未有任何反應,呢幾日只係胸脹, 成日好肚餓。其實我已打定輸數, 因為上個月不是太努力, 只do do左幾次。


大宅

積分: 4850


5#
發表於 10-10-14 11:45 |只看該作者
咳左成個月, 所以醫生話照下好d.
我都擔心d個月只 dodo左2次, 因為真係咳到嘔, 無咩精神, 所以都會擔心出黎既唔係一粒健康既卵子 :(

原帖由 藍莓綠茶 於 10-10-14 10:52 AM 發表
你點都要同西醫講你努力中喎~~如果米有咩事,你哭都無用......
你做咩照肺,無咩事嗎,小心呀


大宅

積分: 3766

畀面勳章


6#
發表於 10-10-14 12:08 |只看該作者
我昨晚(day 28)用曼仔check 到bingo 了(兩條深粗線), 之前around day 26 (紅d深粗後14日) 綠d 有淺烘出現, 今朝用綠d check 就深粗, 大囝27months, 之前8月初著床不成功(得左個安慰獎), 所以唔咁早見醫生,6weeks左右先見, 祝你們都bingo 啦...


男爵府

積分: 7268


7#
發表於 10-10-14 12:16 |只看該作者
恭喜妳! 希望我都有咁既一天喇!

原帖由 lusea_88 於 10-10-14 12:08 發表
我昨晚(day 28)用曼仔check 到bingo 了(兩條深粗線), 之前around day 26 (紅d深粗後14日) 綠d 有淺烘出現, 今朝用綠d check 就深粗, 大囝27months, 之前8月初著床不成功(得左個安慰獎), 所以唔咁早見醫生,6weeks左右 ...


大宅

積分: 1008


8#
發表於 10-10-17 21:50 |只看該作者
唔好灰心, 再試下啦
原帖由 藍莓綠茶 於 10-10-14 08:30 發表
我16/9 day1,但由前日開始驗都係得一條線...
我想問係米無希望了~~~

m就未到,但好似佢就到甘,肚有m痛.一陣陣甘~~

我好想知其他jm咩悄況,大家分享下~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo