立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15407
大宅
積分: 4850
原帖由 藍莓綠茶 於 10-10-14 08:30 AM 發表 我16/9 day1,但由前日開始驗都係得一條線... 我想問係米無希望了~~~ m就未到,但好似佢就到甘,肚有m痛.一陣陣甘~~ 我好想知其他jm咩悄況,大家分享下~~
男爵府
積分: 7268
原帖由 藍莓綠茶 於 10-10-14 10:52 AM 發表 你點都要同西醫講你努力中喎~~如果米有咩事,你哭都無用...... 你做咩照肺,無咩事嗎,小心呀
積分: 3766
原帖由 lusea_88 於 10-10-14 12:08 發表 我昨晚(day 28)用曼仔check 到bingo 了(兩條深粗線), 之前around day 26 (紅d深粗後14日) 綠d 有淺烘出現, 今朝用綠d check 就深粗, 大囝27months, 之前8月初著床不成功(得左個安慰獎), 所以唔咁早見醫生,6weeks左右 ...
積分: 1008
原帖由 藍莓綠茶 於 10-10-14 08:30 發表 我16/9 day1,但由前日開始驗都係得一條線... 我想問係米無希望了~~~ m就未到,但好似佢就到甘,肚有m痛.一陣陣甘~~ 我好想知其他jm咩悄況,大家分享下~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy