跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1299


1#
發表於 10-10-19 16:09 |只看該作者
有個問題想問, 之前我地咪講過有好多野(e.g. 涼野, 白菜, 香蕉, 木瓜, 豆付, etc)唔食得既, 係咪only 1st stage (1-3個月)唔得ga ja? OR整個懷孕期都唔得? 咁薑醋又可以食嗎?
BB你要健健康康啊!


大宅

積分: 1805


2#
發表於 10-10-19 16:23 |只看該作者
其實我都冇咩戒口,西瓜夏枯草都照飲照食,薑醋都食咗幾次(好多人生BB),不過我估係睇個人體質同心理質素,如果食完會好guilty,就唔好食啦﹗

醫生同我講,咩都食得,只要乾淨就得,所以我戒咗魚生(不過有食蟹籽)。

我公司有啲鬼婆,餐餐lunch都係三文治沙律,幾涼都冇問題。

[ 本帖最後由 kristinecheng 於 10-10-19 16:37 編輯 ]


別墅

積分: 955


3#
發表於 10-10-19 16:34 |只看該作者

回覆 1# kristinecheng 的文章

真係好睇個人體質...
我每樣嘢都會食少少...(上個星期打邊爐食咗一隻蠔)
豆腐同白菜我之前都有食...
太涼既我就無食...(近排好想食西瓜...但係都未敢食住)我諗一塊仔應該無問題


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


4#
發表於 10-10-19 16:45 |只看該作者
我就真係只係性寒涼的野唔食....

豆腐 ok, 我有食
沙律 我有食
薑醋 我有食, 我主要係飲醋的
蠔 更加有食, 因為睇書話含有鉀 for bb生長

我阿姐係外國人, 佢地真係咩都食, 咖啡日日飲2杯, 西瓜/芒果/香蕉.... 係咁食都冇問題... 佢都生第2個了~ 不過, 外國人的體質同我地真係唔同的~


大宅

積分: 1048


5#
發表於 10-10-19 17:04 |只看該作者
我日日都飲茶~:loveliness:


別墅

積分: 955


6#
發表於 10-10-19 18:41 |只看該作者
[quote]原帖由 依媽媽 於 10-10-19 16:45 發表
我就真係只係性寒涼的野唔食....

豆腐 ok, 我有食
沙律 我有食
薑醋 我有食, 我主要係飲醋的
蠔 更加有食, 因為睇書話含有鉀 for bb生長

我阿姐係外國人, 佢地真係咩都食, 咖啡日日飲2杯, 西瓜/芒果/香蕉.... ... [/quot

咁你通常買咩嘢蠔嚟食吖...點整嚟食吖...
其實我驚d蠔污joe...因為蠔好易有菌....


別墅

積分: 955


7#
發表於 10-10-19 18:43 |只看該作者
原帖由 bbmelodycc 於 10-10-19 17:04 發表
我日日都飲茶~:loveliness:


我本身都勁鐘意飲茶架...
但係我知茶會好易流失鈣...所以無飲lu~


複式洋房

積分: 439


8#
發表於 10-10-19 19:48 |只看該作者
我第一胎...介口都幾清....成日驚呢樣驚那樣.....

第二胎.....放鬆咗自己....但都有小小介口

呢胎就直情放縱去食....總之食咩唔會覺得唔舒服就去食....西瓜之前頭2個月日日食....因為覺得食咗好開心...唔會咁多胃氣.....木瓜....芒果.....魚生....想食就食.....但有一次飲完奶之後想嘔嘔唔出就好辛苦....所以到呢一刻都冇飲!


複式洋房

積分: 352


9#
發表於 10-10-19 21:28 |只看該作者
其實我都無乜戒口, 只係西瓜, 涼茶呢D涼嘢唔食, 茶同魚生暫時都無掂過, 不過應該都會照食...

我都係覺得, 唔過量就OK, 不過有咖啡因o既嘢都係唔好掂...


複式洋房

積分: 130


10#
發表於 10-10-20 09:22 |只看該作者
你好勁呀, 樣樣都敢食...

原帖由 edwinho123 於 10-10-19 19:48 發表
我第一胎...介口都幾清....成日驚呢樣驚那樣.....

第二胎.....放鬆咗自己....但都有小小介口

呢胎就直情放縱去食....總之食咩唔會覺得唔舒服就去食....西瓜之前頭2個月日日食....因為覺得食咗好開心...唔會咁多胃 ...


大宅

積分: 1299


11#
發表於 10-10-20 10:07 |只看該作者
其實D涼野係咪頭三個月至唔食得架?
BB你要健健康康啊!


複式洋房

積分: 203


12#
發表於 10-10-20 10:57 |只看該作者
我諗真係好睇體質問題...
我陀得唔係好穩,有一晚返媽媽家食咗一隻薑醋蛋,第二朝一早起身好肚餓,食咗半個水晶梨,點知嗰晚返返下工就流鮮血了,好彩BB冇事!
我唔知係巧合定點,不過之後都唔敢再食涼嘢啦!(不過都有時為食,食咗少少冇益嘢!)


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


13#
發表於 10-10-20 11:00 |只看該作者
原帖由 junB 於 10-10-19 18:41 發表


我係街度食... 炸廣島蠔 ^^

當然生蠔就唔食啦... 怕唔乾淨。


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


14#
發表於 10-10-20 11:01 |只看該作者
原帖由 Potato1220 於 10-10-20 10:57 發表
我諗真係好睇體質問題...
我陀得唔係好穩,有一晚返媽媽家食咗一隻薑醋蛋,第二朝一早起身好肚餓,食咗半個水晶梨,點知嗰晚返返下工就流鮮血了,好彩BB冇事!
我唔知係巧合定點,不過之後都唔敢再食涼嘢啦!(不過都有時為食,食咗少少 ...


薑醋係涼架咩????

反而我只係知.. 梨係涼咋~


公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


15#
發表於 10-10-20 11:43 |只看該作者
其實我都係第一胎..
但我就成日當自己係鬼婆, 涼野例如西瓜香蕉涼瓜白菜薑醋乜都食, 不過魚生淨係食過一次, 因驚有菌, 好似唔係咁好..
其實樣樣唔食過量都冇問題丫, 醫生都話乜都食得架...


複式洋房

積分: 203


16#
發表於 10-10-20 12:03 |只看該作者
唔記得講!
薑醋唔係涼,但係就有可能引起宮縮!
我有同事讀過助産士,佢話孕婦生完之後會俾藥,咁D成分係有類似薑的成份;而且生完12朝食薑醋,係一來保同駒風,二來係幫助子宮收縮好D!
咁我唔敢再食薑醋住,寜可信其中原因呀!


別墅

積分: 955


17#
發表於 10-10-20 12:16 |只看該作者
原帖由 Potato1220 於 10-10-20 12:03 發表
唔記得講!
薑醋唔係涼,但係就有可能引起宮縮!
我有同事讀過助産士,佢話孕婦生完之後會俾藥,咁D成分係有類似薑的成份;而且生完12朝食薑醋,係一來保同駒風,二來係幫助子宮收縮好D!
咁我唔敢再食薑醋住,寜可信其中原因呀! ...


原來係咁~我好鐘意食薑醋架~不過都係唔食住...

唔知花旗心湯係咪都唔好飲尼...我阿媽尋晚煲咗...我都飲咗~


別墅

積分: 955


18#
發表於 10-10-20 12:21 |只看該作者
原帖由 依媽媽 於 10-10-20 11:00 發表


我係街度食... 炸廣島蠔 ^^

當然生蠔就唔食啦... 怕唔乾淨。


炸蠔~正喎~
等我下次都食先~
突然間好想食蠔餅~


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


19#
發表於 10-10-20 12:55 |只看該作者
原帖由 Potato1220 於 10-10-20 12:03 發表
唔記得講!
薑醋唔係涼,但係就有可能引起宮縮!
我有同事讀過助産士,佢話孕婦生完之後會俾藥,咁D成分係有類似薑的成份;而且生完12朝食薑醋,係一來保同駒風,二來係幫助子宮收縮好D!
咁我唔敢再食薑醋住,寜可信其中原因呀! ...

oh.. really??!
咁我都唔敢再食啦....
我之前係飲醋架~ 不過都冇事... 好彩~


大宅

積分: 1805


20#
發表於 10-10-21 16:12 |只看該作者
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以出街我唔會食,要食去超士睇清楚包裝上有冇列明處理過,就食得放心啦﹗

http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/multimedia/multimedia_pub/multimedia_pub_fsf_07_04.html

原帖由 依媽媽 於 10-10-19 16:45 發表
我就真係只係性寒涼的野唔食....

豆腐 ok, 我有食
沙律 我有食
薑醋 我有食, 我主要係飲醋的
蠔 更加有食, 因為睇書話含有鉀 for bb生長

我阿姐係外國人, 佢地真係咩都食, 咖啡日日飲2杯, 西瓜/芒果/香蕉.... ...


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo