跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2684


1#
發表於 10-10-29 13:15 |只看該作者
個女尋晚"賺"完便便之後, 系度喊, 跟著同佢換片, 覺得有D硬硬地, 吾知系咪佢屙果陣痛呢...系咪應該要煲D野比佢飲清下熱氣呢??有咩意見??


大宅

積分: 2319


2#
發表於 10-10-29 15:53 |只看該作者
我依家日日都比雪梨蓉(一個)佢食, 佢日日D便便都好好, 好容易屙&每日都有兩次


大宅

積分: 2684


3#
發表於 10-10-29 18:18 |只看該作者
食一個....佢食到甘多咩???
原帖由 catherine_lyly 於 10-10-29 15:53 發表
我依家日日都比雪梨蓉(一個)佢食, 佢日日D便便都好好, 好容易屙&每日都有兩次


男爵府

積分: 9674


4#
發表於 10-10-29 21:05 |只看該作者
我日日都比果蓉阿b食,勁飲嘢,粥仔又有瓜有菜咁,阿b啲便便都係麻麻地,係間唔中表現良好啲,而家一餐粥仔都已經咁,遲下食多餐唔知點搞


大宅

積分: 1748

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-10-30 01:06 |只看該作者
飲多d水就會林返!!!!


大宅

積分: 2684


6#
發表於 10-10-30 13:12 |只看該作者
已經飲好多水架喇...會吾會之前食糊仔搞到呢??呢兩日先開始食粥仔...不過佢食得好少啊....


大宅

積分: 1885


7#
發表於 10-10-30 16:19 |只看該作者
我都好煩丫,尋日亞女屙到痛痛地,唉!她已經早上一舊,下午三舊,晚上二舊,但入面好似仲有d咁硬的便便,好怕第二時加多餐固體咁點算呢?

唉!我今日會煲開奶茶,看她會唔會屙清d呢?
我個囡又唔中意飲水,


大宅

積分: 1748

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 10-10-31 02:12 |只看該作者
阿女之前都會屙硬便便...但係我依家會係佢每一次食完野之後俾1安水水佢飲...咁就好好多喇...依家都好少會有硬便便..!!!可能我阿b係飲人奶!!!


大宅

積分: 2684


9#
發表於 10-10-31 15:56 |只看該作者
飲人奶真系好啊...如果可以我都想...慳返吾少奶粉錢!!
原帖由 WINGWINGGOGO 於 10-10-31 02:12 發表
阿女之前都會屙硬便便...但係我依家會係佢每一次食完野之後俾1安水水佢飲...咁就好好多喇...依家都好少會有硬便便..!!!可能我阿b係飲人奶!!!


大宅

積分: 2319


10#
發表於 10-11-1 13:52 |只看該作者
係啊, 成個普通size ge
原帖由 fungyee0126 於 10-10-29 18:18 發表
食一個....佢食到甘多咩???


別墅

積分: 543


11#
發表於 10-11-1 14:32 |只看該作者
hi,我個b情況同你個b一樣,又係一舊或二舊硬便便.
我都有煲開奶茶俾佢飲,但都無乜改善.



原帖由 setyawan 於 10-10-30 16:19 發表
我都好煩丫,尋日亞女屙到痛痛地,唉!她已經早上一舊,下午三舊,晚上二舊,但入面好似仲有d咁硬的便便,好怕第二時加多餐固體咁點算呢?

唉!我今日會煲開奶茶,看她會唔會屙清d呢?
我個囡又唔中意飲水, ...


大宅

積分: 2684


12#
發表於 10-11-2 00:14 |只看該作者
唉....大穫....2日冇便便....點算???怕吾怕呢??未試過架...會吾會比佢食左固體...佢腸未習慣..所以冇便便屙啊!!希望聽日第3日有便便拉...>0<


複式洋房

積分: 127


13#
發表於 10-11-2 17:08 |只看該作者
no worries, just feed yr baby more water (add glucose to it so it is not so plain for your baby). You can also feed yr baby with ripe bananas and that seems to always do the trick


大宅

積分: 2264


14#
發表於 10-11-7 03:19 |只看該作者
我阿b都係人奶, 都冇得痾, 食左幾日蕃薯喇.........


男爵府

積分: 9674


15#
發表於 10-11-8 20:41 |只看該作者
我全天候勁餵果汁(開到好稀,因為阿b唔肯飲水),食果茸,每日餐粥都有瓜有菜,如是者催谷左個幾星期後,而家阿b啲bb軟身左好多兼日日有得去啦,終於可以放下心頭大石
我個b都係人奶b,我都唔明點解主要仲係食奶,一食固體食物啲便便都即刻差晒,可能bb腸胃都需要時間去適應掛


大宅

積分: 1748

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 10-11-8 23:00 |只看該作者
阿b早兩日都痾硬便便...我喂佢飲左好多水都唔得..可能係因為我幫阿女轉左一餐奶粉啦...不過我尋日煲左萍果雪梨水俾佢飲之後就冇事喇...!!!你地都可以試下...


禁止訪問

積分: 142


17#
發表於 10-11-10 10:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3854


18#
發表於 10-11-10 15:27 |只看該作者
蘋果蓉會有幫助。


複式洋房

積分: 203


19#
發表於 10-11-12 11:31 |只看該作者
水最好。
或者比果蓉。
如果唔肯飲水, 我個個係咁, 沖奶每次比多20ML 水。


大宅

積分: 1392


20#
發表於 10-12-26 13:22 |只看該作者
你們給什麼果汁給bb飲?

我個仔又係唔飲水, 之前都係榨鮮果汁加水, 但係好唔方便, 榨起果汁要盡快飲完. 有醫生話買現成果汁, 例如gerber, 但我飲過, 好甜, 陣咪好人工化, 連工人姐姐都話寧願煩d, 榨鮮果汁好過

有人教煲蘋果雪梨, 紅蘿蔔水....還有什麼選擇?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo