自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3921

好媽媽勳章


1#
發表於 10-11-11 14:14 |只看該作者
請教下大家覺得邊種適合 K3小朋友學多d,我自己就偏向 珠心算多 d,有無學緊既mama分享下 ?
另有無好既珠心算班介紹(東九龍區)thx


大宅

積分: 3921

好媽媽勳章


2#
發表於 10-11-12 14:23 |只看該作者


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 10-11-12 14:58 |只看該作者
我女學咗差唔多2年, 依家發覺好似對小學無乜用, 加上我女又唔鐘意, 由今個月開始停學.
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


大宅

積分: 2742

好媽媽勳章


4#
發表於 10-11-12 15:22 |只看該作者
我個仔k3, 由9月尾開始比佢返珠心算,
未讀之前, 對數字唔敏感, 教佢加數, 教到好激氣.
到而家佢已經識得用隠型算盤(即心算),
計到個位加減法, 連加,連減, 加減混合法, . 所以我會比佢繼續讀,
佢地會希望佢打好個基礎!!
我個下一步就會學十位數加減法lu.


大宅

積分: 3921

好媽媽勳章


5#
發表於 10-11-12 17:15 |只看該作者
thx a lot!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo