原帖由 hahaha818 於 10-12-23 09:28 發表 
請問水貨個底點花?有無多啲資料?
Thanks!
之前產前產後有媽媽傾過香港雪印同日本雪印!
有個媽媽話日本雪印之前驗過有事停過產!
之後再出返!
so,佢o地話佢個底花!
你可以去o個個post睇o下!不過要自己搵o下o拉!
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2 嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指 好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =