自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 10-12-30 11:38 |只看該作者
男家有長輩過身,會以基督教形式進行... 如只去一天的葬禮,應去守夜日?還是出殯日?thx!


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


2#
發表於 10-12-30 11:43 |只看該作者
要睇安息禮拜係邊日做, 不過好多都會安排係出殯果日~如果好親既我會2日都去

[ 本帖最後由 manman 於 10-12-30 11:45 編輯 ]
  


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 10-12-30 11:48 |只看該作者
無所謂, 除你喜歡, 我老爺月中出殯, 同我老爺好friend果d, 有d兩日都出席, 上埋山, 有d只去第2日, 上埋山.
,


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 10-12-30 12:03 |只看該作者
我有個歲幾的小朋友,因為唔想帶佢出席,要搵媽咪幫手湊住,所以無可能兩日都去... 過身果位係奶奶的妹妹,一年見兩次面左右...


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-12-30 12:08 |只看該作者
雖然見面唔多, 但奶奶個妹我諗都要出席的.

你問下你老公/奶奶, 如果要送埋上山, 你咪去第二日, 如果唔駛, 你咪去第一日囉, 但都係要睇你媽咪的時間.
,


伯爵府

積分: 17795


6#
發表於 10-12-30 13:45 |只看該作者
我想搭單問下大家, 我老公個姑媽啱啱去左, 但我下月生日, 我下個月可以去大酒店嗎?


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 10-12-30 14:17 |只看該作者
原帖由 LMCK 於 2010-12-30 12:08 發表
雖然見面唔多, 但奶奶個妹我諗都要出席的.

你問下你老公/奶奶, 如果要送埋上山, 你咪去第二日, 如果唔駛, 你咪去第一日囉, 但都係要睇你媽咪的時間. ...


奶奶叫我地兩公婆去第一日,因為唔使請假喎!但其實呢個係兩個人的葬禮 (奶奶的妹妹及妹夫 ),所以我諗住請假參加第二日及送上山囉!

咁其實第二日係咪重要d呢?


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


8#
發表於 10-12-30 14:17 |只看該作者
原帖由 dabbycheung 於 2010-12-30 13:45 發表
我想搭單問下大家, 我老公個姑媽啱啱去左, 但我下月生日, 我下個月可以去大酒店嗎?


姑媽咁親應該唔怕卦?!


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 10-12-30 15:46 |只看該作者
原帖由 Angel_BB 於 10-12-30 14:17 發表


奶奶叫我地兩公婆去第一日,因為唔使請假喎!但其實呢個係兩個人的葬禮 (奶奶的妹妹及妹夫 ),所以我諗住請假參加第二日及送上山囉!

咁其實第二日係咪重要d呢? ...


多口問句, 係咪交通意外呀?

你參加過基督教喪禮嗎? 第一晚通常係有牧師講安慰信息, 親人回顧先人的生平等等. 我覺得時間相就到的話, 兩日都去囉.
,


珍珠宮

積分: 45698


10#
發表於 10-12-30 15:59 |只看該作者
原帖由 dabbycheung 於 10-12-30 13:45 發表
我想搭單問下大家, 我老公個姑媽啱啱去左, 但我下月生日, 我下個月可以去大酒店嗎?


mouth: 你最好問老人家意見....

我上個月都有個類似 情況,我 哂咁,但兩邊屋企都唔比我去...因爲佢哋覺得咁對兩家都唔好喎,其實我唔介意,但始終唔係我話事.....
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


洋房

積分: 80


11#
發表於 10-12-30 16:02 |只看該作者
你中意la
如果好親既就兩日都會~


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 10-12-30 16:05 |只看該作者
視乎你自己的安排,如果好親的長輩,又安排到人幫你照顧小朋友,可以兩日都去的


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 10-12-30 16:06 |只看該作者
可以的話,就兩日都去...

原帖由 Angel_BB 於 10-12-30 14:17 發表


奶奶叫我地兩公婆去第一日,因為唔使請假喎!但其實呢個係兩個人的葬禮 (奶奶的妹妹及妹夫 ),所以我諗住請假參加第二日及送上山囉!

咁其實第二日係咪重要d呢? ...


伯爵府

積分: 17795


14#
發表於 10-12-30 16:07 |只看該作者
原帖由 Bing.Jing 於 10-12-30 15:59 發表


mouth:mouth:" /> 你最好問老人家意見....

我上個月都有個類似 情況,我 哂咁,但兩邊屋企都唔比我去...因爲佢哋覺得咁對兩家都唔好喎,其實我唔介意,但始終唔係我話事..... ...


但我老公果邊已經無晒老人家, 而我呀爸同呀媽又唔理呢D野....


子爵府

積分: 10033


15#
發表於 10-12-30 16:11 |只看該作者
都係睇"話事人"意向....呢d情況,好容易因"誤會"而成為日後"永久性"的"對話".


珍珠宮

積分: 45698


16#
發表於 10-12-30 16:28 |只看該作者
原帖由 dabbycheung 於 10-12-30 16:07 發表


但我老公果邊已經無晒老人家, 而我呀爸同呀媽又唔理呢D野....


咁你唔駛担心啦,除非你自己覺得心理上唔服舒,

但話哂係 姑媽噃..... 你哋兩個唔講出嚟,冇人知你生日啫
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 10-12-30 17:11 |只看該作者
原帖由 LMCK 於 2010-12-30 15:46 發表


多口問句, 係咪交通意外呀?

你參加過基督教喪禮嗎? 第一晚通常係有牧師講安慰信息, 親人回顧先人的生平等等. 我覺得時間相就到的話, 兩日都去囉. ...


兩位都係因病,一先一後離去...


珍珠宮

積分: 42987


18#
發表於 10-12-30 17:18 |只看該作者
原帖由 Angel_BB 於 10-12-30 17:11 發表


兩位都係因病,一先一後離去...


聽講呢d係蝴蝶命....
兩夫妻可以咁都算係一種福氣!


禁止訪問

積分: 14132

畀面勳章 大廚勳章


19#
發表於 10-12-30 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 10-12-30 17:36 |只看該作者
原帖由 Angel_BB 於 10-12-30 17:11 發表


兩位都係因病,一先一後離去...


呢d好似叫蝴蝶命. 如果大家都有病的, 情況要咁樣發生都唔好太傷心了.

我老爺過左身, 我地都唔敢話比奶奶聽, 都係驚呢樣野(雖然未必會發生), 但我地會知道奶奶一定係想跟埋去, 同終日以淚洗面, 打算瞞得幾耐得幾耐.
,

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo