自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 10-12-30 15:08 |只看該作者
母與司機爭執 5歲子跌出的士傷
(明報)2010年12月30日 星期四 05:05

【明報專訊】[url=]旺角
[/url]彌敦道前晚深夜發生男童飛出的士罕見意外。一名手持雪榚杯的男童與家人乘的士往[url=]沙田
[/url]時,疑因司機對男童食雪榚有微言,雙方口角後,男童母要求司機停車改乘另一輛的士。惟當的士轉彎擬停下時,左尾門突然打開,男童跌出車外,幸僅受輕傷。
飛出車男童姓莊(5歲),其頭部受傷,幸傷勢不重,可以自己步行下救護車,經敷治後無礙。據現場消息稱,男童當時一手持雪糕杯,另一手持小勺進食。莊母向警方表示,曾因兒子食雪糕問題與的士司機林×良(54歲)發生爭執,事後要求司機停車,欲改乘另一輛,懷疑有人懷恨在心報復。
子食雪糕起爭執 母疑有人報復
的士司機否認故意開啟車門,反稱「男童手多多」,自己打開車門肇禍。警員替林進行[url=]酒精呼氣測試
[/url],證實無飲酒。的士稍後被拖至汽車扣留中心檢驗,暫無人被捕。
現場為旺角彌敦道與登打士街往[url=]尖沙嘴
[/url]方向,前晚深夜11時許,莊童手執雪糕與母親、姨母及一名女親友在旺角載乘林駕駛的的士擬返回沙田寓所。據悉,有人對男童食雪糕恐弄污車廂頗有微言,雙方因而發生爭執,莊母遂叫林將車停下。豈料,當的士由登打士街左轉彌敦道時,左尾門突然打開,莊童飛出車外,撞傷頭部。



好彩小朋友無事姐, 有事咁點算 ??


翡翠宮

積分: 95994

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-12-30 15:09 |只看該作者
係咪司機有心開度門, 司機可控制的.


男爵府

積分: 6261

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 10-12-30 15:10 |只看該作者
唉~~真係呀,小朋友好無"古"


大宅

積分: 1507


4#
發表於 10-12-30 15:37 |只看該作者
有時我搭的士d司機真係好衰好冇禮貌架
我去日本,台灣果d都唔係咁既
因為帶住小朋友所以上落車慢d,香港d司機會好唔耐煩架
有時小朋友會食住飽上車,佢會話咪掉到周圍都係
有d司機找錢係好大力拍d錢落你隻手度


大宅

積分: 2249

好媽媽勳章


5#
發表於 10-12-30 15:43 |只看該作者
我第1反應係:乘客無整安全帶,犯法喎!

原帖由 wing 於 10-12-30 15:08 發表
母與司機爭執 5歲子跌出的士傷
(明報)2010年12月30日 星期四 05:05

【明報專訊】旺角
彌敦道前晚深夜發生男童飛出的士罕見意外。一名手持雪榚杯的男童與家人乘的士往沙 ...


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 10-12-30 15:47 |只看該作者
就算點唔滿意都好
唔應該搵小朋友安全嚟攪囉
個的士司機要負責任


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


7#
發表於 10-12-30 15:49 |只看該作者
原帖由 Sherryko9 於 10-12-30 15:43 發表
我第1反應係:乘客無整安全帶,犯法喎!


會唔會係上咗車冇幾耐, 未扣安全帶?


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 10-12-30 15:55 |只看該作者
原帖由 方麗娟 於 10-12-30 15:49 發表


會唔會係上咗車冇幾耐, 未扣安全帶?


後座只有3條??但坐4人~
我只係想知點隻門點會無啦啦開左

[ 本帖最後由 LedTV 於 10-12-30 15:56 編輯 ]


侯爵府

積分: 22072


9#
發表於 10-12-30 15:57 |只看該作者
的士司機否認故意開啟車門,反稱「男童手多多」,自己打開車門肇禍。
我覺得個司機點差都唔會攪到小朋友無命,所以我相信係男童手多多機會大d.


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


10#
發表於 10-12-30 16:27 |只看該作者
争執末至於要害個細路,可能個小朋友見大人嗌交,驚得滯,自已都唔知做緊乜
---生命無價,請支持領養---


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


11#
發表於 10-12-30 17:23 |只看該作者
另一報導話阿媽當時反駁, 話個仔 '一手楂雪糕, 一手楂匙羮' , 點開到門喎!?

真係唔知邊個有問題喇

但係小朋友烏前個身去開門, 個阿媽冇理由唔知架?


禁止訪問

積分: 14132

畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 10-12-30 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


13#
發表於 10-12-30 17:27 |只看該作者
原帖由 瑄婷 於 10-12-30 15:57 發表
的士司機否認故意開啟車門,反稱「男童手多多」,自己打開車門肇禍。
我覺得個司機點差都唔會攪到小朋友無命,所以我相信係男童手多多機會大d.
agree~行緊車開門好大鑊嫁wo,點衰都唔想整死個小朋友啦,佢咁樣搞到咁大件事,自己架車被扣留,工都無得開,貪過癮咩
我都覺得小朋友手多機會大d


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


14#
發表於 10-12-30 17:29 |只看該作者
原帖由 jutau 於 10-12-30 17:23 發表
另一報導話阿媽當時反駁, 話個仔 '一手楂雪糕, 一手楂匙羮' , 點開到門喎!?

真係唔知邊個有問題喇

但係小朋友烏前個身去開門, 個阿媽冇理由唔知架?
...
啊媽知都扮唔知啦,唔通同警察講係我仔自己開門嫁咋...佢同個司機嘈緊交嫁,緊係咩都屈個司機啦,一手楂雪糕,一手楂匙羮<都係啊媽自己講依家一定口同鼻"r"~啦


男爵府

積分: 8649


15#
發表於 10-12-30 17:32 |只看該作者
但係個小朋友一隻手JAR ICE CREAM, 另一隻手JAR SPOON WOR, 咁點開門呢?


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 10-12-30 17:34 |只看該作者
在行車中要開車門最小要有二個動作…拉高反鎖製再拉車門把手(我真係唔信小朋友手多)反而司機一按就可開門…
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


17#
發表於 10-12-30 17:34 |只看該作者
原帖由 yamiyami 於 10-12-30 17:32 發表
但係個小朋友一隻手JAR ICE CREAM, 另一隻手JAR SPOON WOR, 咁點開門呢?
呢個係個啊媽自己講嫁咋wo~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


18#
發表於 10-12-30 17:36 |只看該作者
原帖由 rabbit75 於 10-12-30 17:34 發表
在行車中要開車門最小要有二個動作…拉高反鎖製再拉車門把手(我真係唔信小朋友手多)反而司機一按就可開門…
依家d的士仲要拉高反鎖製嫁咩?(唔係一粒製,向左右推既咩?)我坐果d一拉就開得啦....除非個司機幫個乘客鎖起or乘客自己鎖起,否則應該一拉就開....我近10次搭的士,只有1次個司機幫我地鎖起後座既門鎖,我地自己都無鎖....


男爵府

積分: 8649


19#
發表於 10-12-30 17:40 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 10-12-30 17:34 發表
呢個係個啊媽自己講嫁咋wo~


個司機話係個小朋友自已開門, 呢個亦都係個司機自已講, 所以, 都係交番比D 警察去查..

不過事主呀媽都抵打, 唔幫仔仔攬安全帶...

希望個小朋友早日康復, 無咩後遺症.


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


20#
發表於 10-12-30 17:41 |只看該作者
原帖由 yamiyami 於 10-12-30 17:40 發表


個司機話係個小朋友自已開門, 呢個亦都係個司機自已講, 所以, 都係交番比D 警察去查..

不過事主呀媽都抵打, 唔幫仔仔攬安全帶...

希望個小朋友早日康復, 無咩後遺症. ...
所以咪話口同鼻拗囉~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo