美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11754


1#
發表於 11-1-10 13:39 |只看該作者
昨日在藥房見到有美源染髮粉賣, 買左2盒回家先, 只是15蚊一盒, 也是溝水, 唔知同唔同HENNA粉, 有無MAMI試過呢隻產品, 我還未用, 用左再報料...


民房

積分: 15


2#
發表於 11-1-10 19:56 |只看該作者
15元@@"太平了吧>口<


子爵府

積分: 11754


3#
發表於 11-1-10 21:50 |只看該作者
原帖由 mimi_bb 於 11-1-10 19:56 發表
15元@@"太平了吧>口


但好似手指公咁細支, 唔好以為吉豬島咁大盒, 我諗緊唔知夠唔夠染....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo