自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2584

畀面勳章


1#
發表於 11-1-31 13:28 |只看該作者
如果輸血時血型無錯,但“+”“-”搞錯 o左 ~~~~即時會有乜 o野 反應呢~!

會唔會有其他問題出現呢~!?
THX~!
最近"仔仔" 成日"一言九頂~~~~我講一句,佢"駁"我九句 ~~~ 真係比佢激死我呀~~~


公爵府

積分: 27552


2#
發表於 11-1-31 13:35 |只看該作者
原帖由 寶貝仔仔媽咪 於 11-1-31 13:28 發表
如果輸血時血型無錯,但“+”“-”搞錯 o左 ~~~~即時會有乜 o野 反應呢~!

會唔會有其他問題出現呢~!?
THX~!


好似係接受輸血既如果本身是Rh(-ve),便不可以接受Rh(+ve)的血,但調轉就得(本身是Rh(+ve),可以接受Rh(-ve)的血)。而Rh(-ve)既佔小數人。
至於有什麼即時反應or其他問題就唔知喎?但通常醫生會好小心確定要接受輸血既血型是否Rh(-ve)喎。


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


3#
發表於 11-1-31 15:25 |只看該作者
原帖由 寶貝仔仔媽咪 於 11-1-31 13:28 發表
如果輸血時血型無錯,但“+”“-”搞錯 o左 ~~~~即時會有乜 o野 反應呢~!

會唔會有其他問題出現呢~!?
THX~!


包血係-, 你係+ => 完全無問題
包血係+, 你係-, 第一次, 無問題, 第二次嘅話.. 就會好大件事 (嚴重溶血=> c得人)
呢個情況, 等於Rh-媽媽生Rh+ BB

FYI, 醫院係有d for 所有人都OK 嘅O- 血stock嘅.. 如果突然好急要用嘅話, 就唔駛等matching (係~ 每用一包血之前都做過matching先出得嘅)

[ 本帖最後由 小曳人 於 11-1-31 15:28 編輯 ]


大宅

積分: 2584

畀面勳章


4#
發表於 11-1-31 18:32 |只看該作者
O~~! I see~!
事因~~當年,我在醫院生我細仔時,原本醫生話我手術後貧血,要輸3包血,但我輸 o左 1包血就抽筋&發冷 ,後來出院後,我老公同我講,當日探我時好似聽到護士們細細聲講~~好似輸錯“+”“-”血型(我知我自己係O型血) 比我~~ !~!~!
哈哈~!~!

最近"仔仔" 成日"一言九頂~~~~我講一句,佢"駁"我九句 ~~~ 真係比佢激死我呀~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo