想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 932


1#
發表於 11-2-12 16:27 |只看該作者
在仁安做左三次IUI失敗,打算轉去養和做IUI or IVF。

在仁安要等好耐,雖然醫生好多人睇,這綱也有人IUI成功,但覺得醫生好似因為太忙把治療變左工廠咁運作,所以對仁安失左信心。

其實有冇人在仁安做都是不成功,之後轉左就成功?


大宅

積分: 1651

畀面勳章


2#
發表於 11-2-12 16:33 |只看該作者
有check清楚原因嗎? c6丁丁ok嗎? 醫生有咩建議?


別墅

積分: 932


3#
發表於 11-2-12 16:59 |只看該作者
c6丁丁不合格,因之前試過自然懷孕但小產,醫生還說你可再等下,如心急就做IUI,醫生比左好大信心我地一次就得,我地心中就以為一次不成功二次都會成功,點知三次都失敗,對仁安醫生好失望。

[ 本帖最後由 ConnieL 於 11-2-12 17:06 編輯 ]


大宅

積分: 1651

畀面勳章


4#
發表於 11-2-12 17:04 |只看該作者
c6丁丁不合格, 可能直接做ivf比較合適, 我也是這個問題, 問了2個醫生, 也叫我直接ivf, 不要花$再做iui...醫生有跟妳說嗎?
原帖由 ConnieL 於 11-2-12 16:59 發表
c6丁丁不合格


別墅

積分: 932


5#
發表於 11-2-12 17:10 |只看該作者
仁安醫生建議我地做IUI(因曾自然懷孕但小產),還說應再做4th IUI,但對仁安醫生已無曬信心。


別墅

積分: 932


6#
發表於 11-2-12 17:11 |只看該作者
你在邊間做?幾時做?

原帖由 miffycat 於 11-2-12 17:04 發表
c6丁丁不合格, 可能直接做ivf比較合適, 我也是這個問題, 問了2個醫生, 也叫我直接ivf, 不要花$再做iui...醫生有跟妳說嗎?


複式洋房

積分: 403


7#
發表於 11-2-13 02:34 |只看該作者
我都做左3次失敗左......


別墅

積分: 544


8#
發表於 11-2-13 10:29 |只看該作者
請問你在仁安是見那醫生, 我也BOOK了下個月!


原帖由 ConnieL 於 11-2-12 17:10 發表
仁安醫生建議我地做IUI(因曾自然懷孕但小產),還說應再做4th IUI,但對仁安醫生已無曬信心。


子爵府

積分: 10063


9#
發表於 11-2-13 21:02 |只看該作者
who?

[ 本帖最後由 kpfz 於 11-2-13 21:03 編輯 ]


大宅

積分: 1651

畀面勳章


10#
發表於 11-2-13 22:06 |只看該作者
曾經自然bingo則是bingo機會都高啦, no worries! 祝大家早日bingo!!!
原帖由 ConnieL 於 11-2-12 17:10 發表
仁安醫生建議我地做IUI(因曾自然懷孕但小產),還說應再做4th IUI,但對仁安醫生已無曬信心。


別墅

積分: 932


11#
發表於 11-2-13 22:59 |只看該作者
是女醫生,你看邊個醫生?

原帖由 charlie27 於 11-2-13 10:29 發表
請問你在仁安是見那醫生, 我也BOOK了下個月!


別墅

積分: 932


12#
發表於 11-2-13 23:00 |只看該作者
也祝你一次便成功,你邊間醫院做ivf?

原帖由 miffycat 於 11-2-13 22:06 發表
曾經自然bingo則是bingo機會都高啦, no worries! 祝大家早日bingo!!!


別墅

積分: 932


13#
發表於 11-2-13 23:04 |只看該作者
你又是仁安嗎? 祝大家早日過板。

原帖由 momo100 於 11-2-13 02:34 發表
我都做左3次失敗左......


大宅

積分: 3254


14#
發表於 11-2-14 00:01 |只看該作者
原帖由 ConnieL 於 11-2-13 22:59 發表
是女醫生,你看邊個醫生?


是周醫生嗎? 佢幫我做兩次iui都係失敗, 不過應該唔關佢事, 係因為我老公d丁丁太差. 其實如果好似我老公d丁丁咁差(活躍度15%, 形態6%, density12.x, 全部都離合格好遠)係咪一開始就應做ivf, 但醫生又叫我做iui而又同我講我老公d丁丁差成功機會都會微d, 我都準備轉做ivf.


別墅

積分: 932


15#
發表於 11-2-14 13:48 |只看該作者
不是。

原帖由 bbbabybb 於 11-2-14 00:01 發表


是周醫生嗎? 佢幫我做兩次iui都係失敗, 不過應該唔關佢事, 係因為我老公d丁丁太差. 其實如果好似我老公d丁丁咁差(活躍度15%, 形態6%, density12.x, 全部都離合格好遠)係咪一開始就應做ivf, 但醫生又叫我做iui而又 ...


別墅

積分: 932


16#
發表於 11-2-14 16:21 |只看該作者
不要再試IUI了,好似我咁浪費左好多時間,祝你好快便Bingo。

你IVF問左價錢? 我不再去仁安做,打算去養和。

原帖由 bbbabybb 於 11-2-14 00:01 發表


是周醫生嗎? 佢幫我做兩次iui都係失敗, 不過應該唔關佢事, 係因為我老公d丁丁太差. 其實如果好似我老公d丁丁咁差(活躍度15%, 形態6%, density12.x, 全部都離合格好遠)係咪一開始就應做ivf, 但醫生又叫我做iui而又 ...


大宅

積分: 3254


17#
發表於 11-2-14 20:04 |只看該作者
原帖由 ConnieL 於 11-2-14 16:21 發表
不要再試IUI了,好似我咁浪費左好多時間,祝你好快便Bingo。

你IVF問左價錢? 我不再去仁安做,打算去養和。


未問呀! website寫住大約$70,000-$80,000.


別墅

積分: 544


18#
發表於 11-2-14 22:13 |只看該作者
我BOOK了周敏姬醫生,在仁安看不育, 支出是不是比其他不育診所貴D架.

原帖由 ConnieL 於 11-2-13 22:59 發表
是女醫生,你看邊個醫生?


男爵府

積分: 5503


19#
發表於 11-2-14 22:14 |只看該作者
其實我都想做ivf...今個月無做iui..撞正cny...所以這個月尾會做第3次的iui..如果又failed...我想轉去做ivf... 你們認為邊間好d/ 快d呢???
我真係想生個兔b..不過睇過已經機會唔高了...真係好心急呀.


大宅

積分: 3254


20#
發表於 11-2-14 22:37 |只看該作者
原帖由 charlie27 於 11-2-14 22:13 發表
我BOOK了周敏姬醫生,在仁安看不育, 支出是不是比其他不育診所貴D架.


我都係睇佢, 做左2次iui都失敗. 價錢視乎用幾多藥, 我iui一次大約$7,500, 用左450iu gonal-f.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo