自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


子爵府

積分: 12469

2018復活節勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 11-2-17 12:40 |只看該作者
我朋友4歲女兒早幾日係胸部附近有一粒野凸咗出嚟,去睇醫生,醫生問佢女兒係咪好鍾恴食雞亦?? 朋友答佢個女晚晚都食約6隻雞中亦... 醫生就話太多啦...雞亦有好多激素,就係D激素令到佢個女咁,並叫佢個女吾好再食雞亦住,等個粒野慢慢收番.....

所以,各位真係吾好再食咁多雞亦啦.....


大宅

積分: 4118

BK Milk勳章


2#
發表於 11-2-17 12:41 |只看該作者
好似話雞翼尖都好多激素的


禁止訪問

積分: 10763


3#
發表於 11-2-17 12:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-2-17 12:44 |只看該作者
但係偏偏煮雞翼既款式係最多又最好食
我今晚都煮雞翼呀
不過我盡量2星期先煮一次


大宅

積分: 3768

MommyPanel勳章 開心吸收勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-2-17 12:45 |只看該作者
6隻!!!!!??雞翼撈飯?!哈哈~太多喇

不過我尋晚都食左2隻.....中醫都話唔好食咁多雞,唉~


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 11-2-17 12:46 |只看該作者
男孩食有無問題?


水晶宮

積分: 72308

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


7#
發表於 11-2-17 12:48 |只看該作者
男仔都唔好啦, 過早發育會好矮架. 激素肯定d唔好既野.
原帖由 gigi1020 於 11-2-17 12:46 發表
男孩食有無問題?


大宅

積分: 2374


8#
發表於 11-2-17 12:48 |只看該作者
原帖由 gigi1020 於 11-2-17 12:46 發表
男孩食有無問題?


我之前睇過有報導話有個男仔小朋友食得多雞翼香腸果d,青春期有胸部發育


大宅

積分: 4865

畀面勳章


9#
發表於 11-2-17 12:50 |只看該作者
原帖由 gigi1020 於 11-2-17 12:46 發表
男孩食有無問題?


你不記得之前有人講過 ,
男仔8歲經常食 ,
致兩點突出似女仔 .


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-2-17 12:50 |只看該作者
原帖由 bulubee 於 11-2-17 12:48 發表


我之前睇過有報導話有個男仔小朋友食得多雞翼香腸果d,青春期有胸部發育


幣... 我大仔好鍾意食香腸
成日都要腸仔包


大宅

積分: 4865

畀面勳章


11#
發表於 11-2-17 12:51 |只看該作者
因含有激素 , 食太多會生瘤 .


禁止訪問

積分: 10763


12#
發表於 11-2-17 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 156798

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-2-17 12:51 |只看該作者
雞亦=> 我少食啦
燕窩=> 唔食

2樣激素都多..
搞到我之前生水泡


珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 11-2-17 12:52 |只看該作者
一晚6隻?? 咁我都唔算食好多姐


琥珀宮

積分: 156798

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-2-17 12:53 |只看該作者
原帖由 RebeccaChan 於 11-2-17 12:51 發表
唔知雞腳又有冇野?

發覺而家D雞翼有好多血絲,似前冇.......
而家洗既時我會大力渣番D血水出黎!


因為d雞打過針..
D人一抽係隻亦位,就打落去..
所以雞亦係聚集激素既地方
(醫生講)

[ 本帖最後由 LedTV 於 11-2-17 12:57 編輯 ]


男爵府

積分: 7511


16#
發表於 11-2-17 12:53 |只看該作者
見到呢個 topic 時, 剛剛有一隻雞翼係口裡面。


子爵府

積分: 13837

畀面勳章


17#
發表於 11-2-17 12:54 |只看該作者
之前係bk知道呢個資料, 就已盡量減少食了,

真係久唔久食一次,

但其實我地係好鍾食雞翼


子爵府

積分: 12198


18#
發表於 11-2-17 12:55 |只看該作者
原帖由 RebeccaChan 於 11-2-17 12:51 發表
唔知雞腳又有冇野?


Anyone?


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-2-17 12:59 |只看該作者
原帖由 RebeccaChan 於 11-2-17 12:51 發表
唔知雞腳又有冇野?



打針都唔會打落隻腳度啦, 又冇肉又難捉…
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


大宅

積分: 1629


20#
發表於 11-2-17 13:01 |只看該作者
原帖由 LedTV 於 11-2-17 12:53 發表


因為d雞打過針..
D人一抽係隻亦位,就打落去..
所以雞亦係聚集激素既地方
(醫生講)


晚晚六隻,好誇張wor
但好難避開唔食雞翼,太好味又太隨手買到。我都係兩星期一餐,是鬼旦啦,唔食佢一係食多餐孔雀石綠。
點解唔打去雞胸呢,果度我唔鍾意食

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo