夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 347


1#
發表於 11-3-4 01:33 |只看該作者
因為發生左好多野,我已經完全不能接受同c6家人相處,
而有一次62同我嘈,發脾氣既時候,想一手掉左我個9個幾月既b落地,好彩我接得住,因為咁我地大吵左一場,我話以後都唔好見,因為我唔知佢地下次發脾氣既時候會點對待我個仔,
我c6話接受唔到,咁我都明白,我話1年後等個bd大識得講唔好先比佢自己帶返去,佢都話唔得,
話我迫佢簡佢父母同我,佢答,唔好意思,我一定簡我父母,我都明白但係我唔會攞我條命根比佢教非,跟住我就話咁離婚啦,
(我係認真,因為佢d屋企人既問題我地已經嘈過好多次,我真係好攰,我已經比佢地搞到產前抑鬱要自殺,再係咁落去我都唔知我會點...我真係好辛苦)
佢答,我預左嫁啦,我唔自在,
呢一刻我個心真係好痛....我覺得再唔捨得都要放手,
其實佢對我地都算唔錯,只係唔識處理我地之間既問題,佢係付出左好多,但我都係嫁,但係我地之間既問題係呢世都解決唔到,我已經冇可能再接受返佢屋企人,我地大家個心都永遠有條刺,
我應該放手嗎?


男爵府

積分: 9809


2#
發表於 11-3-4 04:21 |只看該作者
原帖由 kay_szeto 於 11-3-4 01:33 發表
因為發生左好多野,我已經完全不能接受同c6家人相處,
而有一次62同我嘈,發脾氣既時候,想一手掉左我個9個幾月既b落地,好彩我接得住,因為咁我地大吵左一場,我話以後都唔好見,因為我唔知佢地下次發脾氣既時候會點對待我 ...

點解你老公可以忍受到你老爺發脾氣然後掉呀b落地.佢當呀b係咩又當你係咩呢.佢都保護唔到你地............
佢唔自在你仲自在做乜?
如果係我就放手喇


男爵府

積分: 5400


3#
發表於 11-3-4 06:32 |只看該作者
原帖由 kammm_0520 於 11-3-4 04:21 發表

點解你老公可以忍受到你老爺發脾氣然後掉呀b落地.佢當呀b係咩又當你係咩呢.佢都保護唔到你地............
佢唔自在你仲自在做乜?
如果係我就放手喇

讚好
200%亦係我意思
呢啲野蠻無理是非不分又自私嘅人,速逃添呀
仲要掟bb落地,比我同佢死過都似


男爵府

積分: 6375


4#
發表於 11-3-4 08:54 |只看該作者
有D夫妻離婚前, 已有情況顯示老人家個邊根本唔喜歡個仔既老婆(即當初既女友)
你情況發展到如此, 老人家係未仲做緊野,賺緊錢
又個仔所謂無主見無本事, 甚至工作都係兩老"照起"

我有真人版係, 親家一早反面, 但個仔老婆即使生男孫
, 因為住佢食佢, 又怕嘈交, 嘈就尼去外家要老公氹,
只耍兩老強勢, 個仔比佢地食住唔敢為你出聲,
婚姻係有變數, 但一定要清楚兩老係未想你家變
有時兩老要面, 清楚交心, 可能有轉機,
但如果男人根本借D意要你離開, 表錯情既係自己,
兩老最後都係幫埋一腳, 我有唔要孫又唔要婆既CASE
個男孫22歲, 同單親媽住兩老(送出)屋, 兩老口口聲聲
話個女人好在有細路陪, 唔係一世孤清,
但又唔見得好恨幫忙睇孫, 因為年輕太辛苦唔想再為唔生性的仔付出
單親媽由細路10-22歲, 一路要承受孩子既憤怒及情緒, 孩子嬲阿媽大好家庭唔忍, .....
當然老公奉旨可以娶第二個, 又三年抱兩, 唔講冇人知
我認要折彈, 要兩面埋手, 但一定要清楚你老公
為人, 同係唔係想一齊, 即使外面風吹雨打

Do not count your days down!


別墅

積分: 503


5#
發表於 11-3-4 19:00 |只看該作者
佢發脾氣可以敢對個孫...你發脾氣可唔可以打佢一餐...


複式洋房

積分: 439


6#
發表於 11-3-4 19:31 |只看該作者
咩有呢d人...掉呀b落地...人命嚟.....簡直痴線....

比著我我唔會原諒呢條老嘢....更加唔會原諒呢個C9...簡直傷透老婆的心 (加上佢揀佢老豆唔要老婆同阿b).....簡直不知所為.....

換轉我掉佢落街得唔得﹖不分是非黑白.....


子爵府

積分: 12373

環保接龍勳章


7#
發表於 11-3-4 21:42 |只看該作者
呢d人你快撇仲好啦!仲有快dx請禁制令唔俾條
老野見你個仔,咁唔愛惜自己仔女既男人,唔使
恨啦!


大宅

積分: 1508


8#
發表於 11-3-4 21:55 |只看該作者
放手吧啦~再咁落去唔止你痛苦,到BB大個見到你地成日嘈會有好大既傷害.

[ 本帖最後由 hikkihoni 於 11-3-4 21:56 編輯 ]


大宅

積分: 1038


9#
發表於 11-3-4 22:02 |只看該作者
點解你62想掉個B落地,你老公可以無動於衷嘅


禁止發言

積分: 16954


10#
發表於 11-3-5 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12055

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-3-5 00:56 |只看該作者
原帖由 美亞 於 11-3-5 00:14 發表
放手LA.呢地家庭不值得留下來.但你要馬上報警備案.有人企圖殺人(認真的)對你將來的爭取扶養權有絕對的邦助.有些人中意玩野.即使佢地唔中意你BB.都要同你爭(扶養權)是為了不比你善養費...所以備案對你有重大利益.... ...


同意... 最好快啲


侯爵府

積分: 22535

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 11-3-5 01:14 |只看該作者
原帖由 kay_szeto 於 11-3-4 01:33 發表
因為發生左好多野,我已經完全不能接受同c6家人相處,
而有一次62同我嘈,發脾氣既時候,想一手掉左我個9個幾月既b落地,好彩我接得住,因為咁我地大吵左一場,我話以後都唔好見,因為我唔知佢地下次發脾氣既時候會點對待我 ...
唉…講還講,嘈還嘈丫,你62係唔係有問題架?咁對自己個孫既?你真係要小心D呀!mouth:


複式洋房

積分: 347


13#
發表於 11-3-5 01:54 |只看該作者
我就當時已經發晒din咁同佢地嘈,但係佢地d人係唔會覺得自己有好大問題,個陣個62仲大大聲同我講,"有咩整傷我比錢睇e生!"咁樣,我即刻發晒我呢2年既火,(雖然都有嘈過幾次)罵晒我咁耐以黎想罵既野,
今日我c6同我呀媽講話我地個個唔體諒佢,佢對我呀媽好好,但係呢d只係6299咁唸同佢講,佢就覺得係,咩都係聽佢地講,
仲夠膽同我呀媽講,62只係掉返個b比我,佢地家人永遠都唔會講自己唔岩既地方,所以佢地永遠都係岩既,(雖然佢係有罵62,但係佢之前都有叫62唔好咁拉起個b,但係62都照拉起佢3次,)

而c6係唔想離婚既,佢其實對我地都好,佢只係處理唔到我地既家庭關係,令到大家都好辛苦,

我仲心大心細既原因係,唔係我地2公婆有問題,而係因為其他人要分開,見到c6喊個樣,我又有d心軟....因為我地大家都付出左好多先有呢頭家.....


複式洋房

積分: 347


14#
發表於 11-3-5 02:06 |只看該作者
原帖由 ccsccs 於 11-3-5 01:14 發表
唉…講還講,嘈還嘈丫,你62係唔係有問題架?咁對自己個孫既?你真係要小心D呀!mouth:mouth:" />
冇錯,至少我成家都覺得係,我地註冊個陣,99因為有一道菜,叫左好耐都冇黎,就當仲我成家人面,大大力咁拍張檯,罵個待應,成個廳(酒樓)入面d人望仲我地張檯3分鐘,

仲有一次,我同62嘈,佢發脾氣,拎張椅子,車向當時個肚7個月大既大肚婆腳邊,

佢地跟本控制唔到自己情緒唔好時既行為,咁我仲有咩可能比c6自己帶個b返去?

咁我同c6講,1年返等個仔大d,有歲幾,識得話痛同唔好,先比佢帶返去,又話我到時會唔算數,又話我咁即係迫佢簡,就演變成離婚喇....


複式洋房

積分: 347


15#
發表於 11-3-5 02:11 |只看該作者
原帖由 kay_szeto 於 11-3-5 02:06 發表
冇錯,至少我成家都覺得係,我地註冊個陣,99因為有一道菜,叫左好耐都冇黎,就當仲我成家人面,大大力咁拍張檯,罵個待應,成個廳(酒樓)入面d人望仲我地張檯3分鐘,

仲有一次,我同62嘈,佢發脾氣,拎張椅子,車向當時個肚7個月 ...
呀~99仲會打打下機大大聲對住部電腦小老毛嫁....62一發脾4就小人娘親,我呀媽都比佢小唔小...雖然我都有大大聲罵返佢...(不過我冇講粗口嫁...)


複式洋房

積分: 347


16#
發表於 11-3-5 02:27 |只看該作者
原帖由 fafacat 於 11-3-4 08:54 發表
有D夫妻離婚前, 已有情況顯示老人家個邊根本唔喜歡個仔既老婆(即當初既女友)
你情況發展到如此, 老人家係未仲做緊野,賺緊錢
又個仔所謂無主見無本事, 甚至工作都係兩老"照起"

我有真人版係, 親家一早反面, 但個仔老 ...

佢家姐話我個陣扮大肚呃佢地4萬蚊禮金,註冊個陣話一定去反對.

而6299就結婚後360度變晒,最初大家冇咩野,變到大家面左左,因為我d錢用晒黎結婚,冇晒錢,日日叫佢地買野食,(心唸大既唔食細既都要食,面皮厚d都要啦,又係佢地自己話仲養得起我.)咁99就話我chi飲chi食,62話我唔做野間屋就唔比我住,個b叫我呀媽湊,(但係而家話我唔公平,唔比個仔佢地湊!佢地淨係話湊幾個鐘喎...)

咁之後我就好憎佢地呢家人....

我都係單親長大,我地3姐妹都冇咩大問題喎...個個唔去夜街,唔食煙take野,家姐24都仲係處,個妹讀緊大學,係我衰d姐,但係從來都冇學壞,我地3個由細到大都好開心,仲好錫媽媽漆....

所以我唸,爸爸媽媽成日嘈,不如開開心心咁跟住一個...


禁止發言

積分: 16954


17#
發表於 11-3-5 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-3-5 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5880


19#
發表於 11-3-5 13:21 |只看該作者
原帖由 kay_szeto 於 11-3-5 02:27 發表

佢家姐話我個陣扮大肚呃佢地4萬蚊禮金,註冊個陣話一定去反對.

而6299就結婚後360度變晒,最初大家冇咩野,變到大家面左左,因為我d錢用晒黎結婚,冇晒錢,日日叫佢地買野食,(心唸大既唔食細既都要食,面皮厚d都要啦,又係 ...


一段婚姻要長久,就要經得起考驗,要學會做人處事.忍讓.包容.凡事兩面睇,你而家年紀仲細,很多事情只睇自己嘅好,而放大別人d缺點,看不到自己嘅任性
要離婚可以快速地搞掂,但要從新出發却不容易,這條路你可以選擇怎麼行,不是人地可以左右你嘅


大宅

積分: 2383


20#
發表於 11-3-6 11:14 |只看該作者
我本人不能接受有甘既事發生

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo