親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4588

畀面勳章


1#
發表於 11-3-4 01:53 |只看該作者
第一次去東京應該住什麼地區酒店?又經濟又方便?是不是有D係温泉酒店?謝謝幫忙!


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


2#
發表於 11-3-4 08:43 |只看該作者
新宿, 交通方便, 夜晚都有好多地方食同行街, (池袋夜晚好悶)

呢間平,不過好多時已經FULL哂

http://www.toyoko-inn.com/china/


大宅

積分: 4588

畀面勳章


3#
發表於 11-3-4 11:37 |只看該作者
謝謝幫忙!

原帖由 dororo68 於 11-3-4 08:43 發表
新宿, 交通方便, 夜晚都有好多地方食同行街, (池袋夜晚好悶)

呢間平,不過好多時已經FULL哂

http://www.toyoko-inn.com/china/


大宅

積分: 2971


4#
發表於 11-3-4 13:06 |只看該作者
我就book左池袋大都會.


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 11-3-4 14:59 |只看該作者
我去東京都係住池袋區既酒店. Toyoko-inn係其中之一.


禁止訪問

積分: 6477


6#
發表於 11-3-4 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 760


7#
發表於 11-3-4 17:04 |只看該作者
原帖由 dororo68 於 11-3-4 08:43 發表
新宿, 交通方便, 夜晚都有好多地方食同行街, (池袋夜晚好悶)

呢間平,不過好多時已經FULL哂

http://www.toyoko-inn.com/china/


住東橫Inn嘅話...住池袋好過住新宿...新宿東橫Inn離JR站都幾遠


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 11-3-4 17:12 |只看該作者
東橫Inn, very good, 又方便又唔貴


複式洋房

積分: 377


9#
發表於 11-3-4 22:05 |只看該作者
住新宿方便d, 夜晚都多嘢行, 我上次住villa fontano (唔記得係咪咁串), 張床好大好舒服, 又平. 不過要經過歌舞伎仃, 什d,多牛郎店, 但我又唔太介意, 因為佢哋唔會搞遊客.

原帖由 dlp38 於 11-3-4 01:53 發表
第一次去東京應該住什麼地區酒店?又經濟又方便?是不是有D係温泉酒店?謝謝幫忙!


大宅

積分: 4588

畀面勳章


10#
發表於 11-3-5 04:08 |只看該作者
我係AGODA終於BOOK 咗新宿叫做阿蜜斯達商務酒店因為好平,試住兩晚睇下好唔好!謝謝各位意見!

原帖由 suetying2003 於 11-3-4 22:05 發表
住新宿方便d, 夜晚都多嘢行, 我上次住villa fontano (唔記得係咪咁串), 張床好大好舒服, 又平. 不過要經過歌舞伎仃, 什d,多牛郎店, 但我又唔太介意, 因為佢哋唔會搞遊客.

...


別墅

積分: 760


11#
發表於 11-3-5 10:04 |只看該作者
原帖由 dlp38 於 11-3-5 04:08 發表
我係AGODA終於BOOK 咗新宿叫做阿蜜斯達商務酒店因為好平,試住兩晚睇下好唔好!謝謝各位意見!


呢間酒店位於「杉並區」...距離新宿都幾遠吓

無論搭「地鐵. 丸ノ内線」或「JR 中央線・總武線」...都要搭幾個站先到新宿

另外你話試住兩晚睇吓好唔好...咁如果唔好你又打算點呢 ??


子爵府

積分: 12995

醒目開學勳章


12#
發表於 11-3-5 10:26 |只看該作者
古天師 ,我訂咗機票,五月去大阪,我想訂東橫Inn,不知道那一區方便和shopping。


大宅

積分: 2059


13#
發表於 11-3-5 11:30 |只看該作者
新宿


原帖由 dlp38 於 11-3-4 01:53 發表
第一次去東京應該住什麼地區酒店?又經濟又方便?是不是有D係温泉酒店?謝謝幫忙!


別墅

積分: 760


14#
發表於 11-3-5 21:04 |只看該作者
原帖由 justin08 於 11-3-5 10:26 發表
古天師 ,我訂咗機票,五月去大阪,我想訂東橫Inn,不知道那一區方便和shopping。


其實東橫Inn喺大阪市內一帶嘅位置唔喺十分理想

但在咁多間大阪東橫Inn中...以「梅田中津」較為方便...亦都較多網友選擇入住

酒店就喺御堂筋線中津站4號出口附近...行幾分鐘就到...另外由中津站地鐵搭御堂筋線去心齋橋十分方便...只要搭4個站...10分鐘唔使就到

行遠少少(5~10分鐘)就喺梅田交通樞紐...去京都, 神戶, 奈良一帶都好方便

http://www.toyoko-inn.com/c_hotel/00034/index.html


子爵府

積分: 12995

醒目開學勳章


15#
發表於 11-3-5 21:33 |只看該作者
原帖由 古天師 於 11-3-5 21:04 發表


其實東橫Inn喺大阪市內一帶嘅位置唔喺十分理想

但在咁多間大阪東橫Inn中...以「梅田中津」較為方便...亦都較多網友選擇入住

酒店就喺御堂筋線中津站4號出口附近...行幾分鐘就到...另外由中津站地鐵搭御堂筋線 ...

除東橫Inn,還有沒有其他酒店介紹?


大宅

積分: 4588

畀面勳章


16#
發表於 11-3-5 22:37 |只看該作者
古天師:

咁都無辦法,因為下星期六好多都FULL BOOKING,要做一次試驗品,另外兩晚請問有什麼介紹,因為真係唔知邊度好又平?謝謝!

原帖由 古天師 於 11-3-5 10:04 發表


呢間酒店位於「杉並區」...距離新宿都幾遠吓

無論搭「地鐵. 丸ノ内線」或「JR 中央線・總武線」...都要搭幾個站先到新宿

另外你話試住兩晚睇吓好唔好...咁如果唔好你又打算點呢 ?? ...


大宅

積分: 1078


17#
發表於 11-3-5 22:52 |只看該作者
古天師: We will stay in Mercure Ginza Tokyo hotel with 2 children (5 and 2 years old), twin room (which with 2 4x6 bed). do you suggest us to take Nex to go Tokyo station and change taxi to there from airport or bus (only nearby and need walk a long distance), if take Nex, easy to find taxi outside Tokyo station??? and do you think this hotel is ok and convienient? Thanks a lot!!


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 11-3-5 23:33 |只看該作者
你係唔係去東京?

池袋大都會不錯.



原帖由 dlp38 於 11-3-5 22:37 發表
古天師:

咁都無辦法,因為下星期六好多都FULL BOOKING,要做一次試驗品,另外兩晚請問有什麼介紹,因為真係唔知邊度好又平?謝謝!


別墅

積分: 760


19#
發表於 11-3-6 11:34 |只看該作者
原帖由 dlp38 於 11-3-5 22:37 發表
古天師:

咁都無辦法,因為下星期六好多都FULL BOOKING,要做一次試驗品,另外兩晚請問有什麼介紹,因為真係唔知邊度好又平?謝謝!


http://dilbertblog.mysinablog.com/index.php?op=ArticleListing&postCategoryId=244598


別墅

積分: 760


20#
發表於 11-3-6 12:12 |只看該作者
原帖由 Laney 於 11-3-5 22:52 發表
古天師: We will stay in Mercure Ginza Tokyo hotel with 2 children (5 and 2 years old), twin room (which with 2 4x6 bed). do you suggest us to take Nex to go Tokyo station and change taxi to there fro ...


Mercure Ginza Tokyo hotel 喺銀座...喺一間高級酒店...但我未住過

上網睇過資料...知道(地鐵.有樂町線) 嘅「銀座一丁目站」11號出口...有通道直達酒店...但直達通道每日只開放(07:00-22:00)...另外地鐵各線只要經銀座站...可以在銀座站A13出口步行5分鐘到酒店

但酒店只喺近地鐵站...唔喺好近JR站...如果要搭JR...就要行得比較遠...或者搭地鐵去較近嘅JR站轉車

搭NEX 或 Airport Limousine 都無所謂啦...睇吓到時就到邊個時間...就搭邊樣交通工具啦...如果搭NEX就喺東京站出...之後轉的士去酒店...搭Airport Limousine 就喺東京城市航空總站(T -CAT)落車...跟住轉的士去酒店...搭的士都喺幾分鐘車程咋

NEX
http://www.jreast.co.jp/nex/timetable/from_narita/index.html

Airport Limousine
http://www.limousinebus.co.jp/ch2/bus_services/narita/tcat.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo