想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1029


1#
發表於 11-3-21 00:53 |只看該作者
我本來睇開偉澤,做了一次ivf全失敗,覺得偉澤愈來愈唔掂,收費超貴,做一次iui都要成$15000,想轉醫生,本來想看董醫生,出名排期耐但原來董醫生已唔收新症,各位jm,有無其他不育醫生介紹呢?


別墅

積分: 920


2#
發表於 11-3-21 08:36 |只看該作者
你偉澤係睇邊個醫生呀?
其實蘇醫生都好好啊....
原帖由 evita_kkk 於 11-3-21 00:53 發表
我本來睇開偉澤,做了一次ivf全失敗,覺得偉澤愈來愈唔掂,收費超貴,做一次iui都要成$15000,想轉醫生,本來想看董醫生,出名排期耐但原來董醫生已唔收新症,各位jm,有無其他不育醫生介紹呢? ...


大宅

積分: 1029


3#
發表於 11-3-21 09:48 |只看該作者

回覆 2# dada328ky 的文章

我其實都係睇蘇醫生,不過ivf+2FET 都fail,心有d灰,想睇下其他醫生,成曰djm都話偉凙好,我就覺得d姑娘麻麻地!


別墅

積分: 920


4#
發表於 11-3-21 09:56 |只看該作者
我上次去D姑娘都OK囉
唔好灰喇,搵其他醫生再來過,
加油.....支持你
原帖由 evita_kkk 於 11-3-21 09:48 發表
我其實都係睇蘇醫生,不過ivf+2FET 都fail,心有d灰,想睇下其他醫生,成曰djm都話偉凙好,我就覺得d姑娘麻麻地!


大宅

積分: 1239


5#
發表於 11-3-21 10:54 |只看該作者
請問第一次睇蘇醫生係點ga?

我其實打算check吓, 照吓卵子, 繼續試自然有的


大宅

積分: 1029


6#
發表於 11-3-21 11:22 |只看該作者

回覆 4# dada328ky 的文章

因為上次想再start療程,姑娘古古怪怪叫我轉醫生,又無講原因,跟住又介紹何醫生俾我,本來book左想試下,點知上網check先知呢個醫生d評語麻麻地,我最後就縮左沙la.....


大宅

積分: 1029


7#
發表於 11-3-21 11:32 |只看該作者
原帖由 estherevalam 於 11-3-21 10:54 發表
請問第一次睇蘇醫生係點ga?

我其實打算check吓, 照吓卵子, 繼續試自然有的

其實蘇醫生都幾好人,俾人一種confident旣感覺,第一次都係照下陰超,如果你有問題即管問,佢都好詳盡解答到你!


大宅

積分: 1029


8#
發表於 11-3-21 11:35 |只看該作者
原帖由 evita_kkk 於 11-3-21 11:22 發表
因為上次想再start療程,姑娘古古怪怪叫我轉醫生,又無講原因,跟住又介紹何醫生俾我,本來book左想試下,點知上網check先知呢個醫生d評語麻麻地,我最後就縮左沙la..... ...

收尾我先知原來蘇醫生放假,為什麼一早姑娘唔講清楚呢?


大宅

積分: 1239


9#
發表於 11-3-21 13:29 |只看該作者
thanks, 我BOOK咗星期四去睇蘇醫生呀, 我只想請佢幫我照吓卵子係咪正常, 因為我CYCLE準, 有高低溫, 但遲遲未BINGO, 真有點令人担心, 我又唔係果D好識講嘢, 好識發問的人, 所以見親醫生都唔知問咩好.....

原帖由 evita_kkk 於 11-3-21 11:32 發表

其實蘇醫生都幾好人,俾人一種confident旣感覺,第一次都係照下陰超,如果你有問題即管問,佢都好詳盡解答到你!


大宅

積分: 1116


10#
發表於 11-3-21 20:09 |只看該作者
陳志慧醫生, 佢好細心又專業. 但新症可能要排好耐.


大宅

積分: 1029


11#
發表於 11-3-21 23:54 |只看該作者
原帖由 estherevalam 於 11-3-21 13:29 發表
thanks, 我BOOK咗星期四去睇蘇醫生呀, 我只想請佢幫我照吓卵子係咪正常, 因為我CYCLE準, 有高低溫, 但遲遲未BINGO, 真有點令人担心, 我又唔係果D好識講嘢, 好識發問的人, 所以見親醫生都唔知問咩好...

希望妳唔好介意,老公方面check 左未?

...


男爵府

積分: 7298


12#
發表於 11-3-22 00:03 |只看該作者
Dr tay

唔好理姑娘,醫生好就夠!


大宅

積分: 2252


13#
發表於 11-3-22 11:16 |只看該作者

Re:回覆evita_kkk

Dear evita_kkk

我都遲DDr So or QM(私家症)做IVF
請問你在偉澤用了多少錢?一次IVF + 2 FET?
偉澤IVF,是否要自已打針,難不難打? or 每天一早去偉澤打?
除Dr So,是否其他服務都不好?
如需要在星期日或公眾假期取卵或放胎,是否要再加費用?多几多錢?

祝早孕!


原帖由 evita_kkk 於 11-3-21 09:48 發表
我其實都係睇蘇醫生,不過ivf+2FET 都fail,心有d灰,想睇下其他醫生,成曰djm都話偉凙好,我就覺得d姑娘麻麻地!


大宅

積分: 1029


14#
發表於 11-3-22 23:26 |只看該作者
原帖由 sandrah 於 11-3-22 11:16 發表
Dear evita_kkk

我都遲DDr So or QM(私家症)做IVF
請問你在偉澤用了多少錢?一次IVF + 2 FET?
在偉澤做IVF,是否要自已打針,難不難打? or 每天一早去偉澤打?
除Dr So,是否其他服務都不好?
如需要在星期日或公眾假期 ...


偉澤做 ivf package : $75000 (no extra charge, even included 驗孕, 但我記得雪胎亦要有費用( forget how much), 仲有抽卵麻醉費 $4000

FET : $12000, 但排卵前要抽血 check ( at least two times) , 每次 $800, 之後又要抽多次血 + 兩支安胎針, around $1500, total arond $15000.

姑娘其實都 OK, 不過佢地成日都好忙, 可能有D 甩漏....
星期日都會做 IVF but 有 extra charge, (sorry don't know how much la...)
hope can help u la~~


大宅

積分: 1239


15#
發表於 11-3-23 13:40 |只看該作者
18/3去咗抽血 & 留丁丁, 要5月7至有report

原帖由 evita_kkk 於 11-3-21 23:54 發表


大宅

積分: 2252


16#
發表於 11-3-23 17:28 |只看該作者
Thank for yr detailed info!祝早孕!

原帖由 evita_kkk 於 11-3-22 23:26 發表


偉澤做 ivf package : $75000 (no extra charge, even included 驗孕, 但我記得雪胎亦要有費用( forget how much), 仲有抽卵麻醉費 $4000

FET : $12000, 但排卵前要抽血 check ( at least two times) , 每次 $80 ...


大宅

積分: 4134


17#
發表於 11-3-23 19:01 |只看該作者
你地講嘅蘇醫生係唔係旺角果個?


別墅

積分: 920


18#
發表於 11-3-24 08:31 |只看該作者
唔係啊....
係中環偉澤蘇醫生
原帖由 史迪仔 於 11-3-23 19:01 發表
你地講嘅蘇醫生係唔係旺角果個?


大宅

積分: 1239


19#
發表於 11-3-24 10:07 |只看該作者
吓? 我係講緊旺中的蘇醫生喔.....蘇惠林呀嘛

原帖由 史迪仔 於 11-3-23 19:01 發表
你地講嘅蘇醫生係唔係旺角果個?


大宅

積分: 4134


20#
發表於 11-3-24 11:34 |只看該作者
我而家就係睇蘇惠林呀!不過我放精後第二日流啡紅嘅嘢呀!

原帖由 estherevalam 於 11-3-24 10:07 發表
吓? 我係講緊旺中的蘇醫生喔.....蘇惠林呀嘛


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo