立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1001
水晶宮
積分: 57033
原帖由 yan9038 於 11-3-24 16:04 發表 帶住7個月大架女~ 無收入~全職媽媽~ 點樣申請公屋? 體恤安置又係咩嚟~? 我 可以係呀媽到住~ 但不是長遠方法~ 唔知第一步要做d咩~ 我住葵青區~ 咁多位過來人可唔可以教下我~~~ ...
禁止發言
積分: 16954
複式洋房
積分: 106
男爵府
積分: 9727
瑪瑙宮
積分: 137343
原帖由 小雄維尼 於 11-3-24 19:30 發表 去就近既家庭服務中心, 求其叫個社工見你, 甘你同佢講你既需要啦!
伯爵府
積分: 15770
原帖由 yan9038 於 11-3-25 12:25 發表 咁我第一步應該揾社工。?區議員? 定係申請佐公屋先。? 定係申請綜援?
積分: 237
積分: 300
積分: 54909
原帖由 yan9038 於 25/3/2011 12:25 發表 咁我第一步應該揾社工。?區議員? 定係申請佐公屋先。? 定係申請綜援?
積分: 1422
侯爵府
積分: 22841
象牙宮
積分: 239758
原帖由 yan9038 於 11-3-25 23:05 發表 屋企無羅綜援~屋企人都有負擔~細佬妹讀緊書~所以呀媽無可能唔做野~我宜家住係c6屋企~想做野~但人工無可能負擔到請人湊&呀女d生活費~唯有申請綜援..再申請公屋. 等到呀女返學~我就可以返工.自力更生~如果揾社工 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy