自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8106


1#
發表於 11-3-29 23:02 |只看該作者
每晚半夜三點就響, 一接對方就收線, 好準時.

如果唔聽, 就一路響, 每晚兩次.

如果報警會唔會好麻煩


男爵府

積分: 8106


2#
發表於 11-3-29 23:32 |只看該作者


男爵府

積分: 8521


3#
發表於 11-3-30 00:03 |只看該作者
唔會


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


4#
發表於 11-3-30 00:05 |只看該作者
熄電話 or 較震機

又呃一個POST, "叮" 兩分入袋


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-3-30 00:08 |只看該作者
報警...無用架
我老公幾年前試過架, 條友日日打好多次, 初時只係唔出聲, 後尾終於忍唔住係咁講粗口
試過報警, 佢只會叫你轉號碼
佢仲話轉左號碼都仲有人打黎既, 先再報警mouth:


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


6#
發表於 11-3-30 00:10 |只看該作者
YES, N年前試過比人玩電話,報警真係冇用。
而家科技好左咁多就唔知.....

不如叫你99 避一避, 訓前熜電話....


子爵府

積分: 11704

畀面勳章


7#
發表於 11-3-30 00:16 |只看該作者
如果係家用電話...訓前""long"" 起佢...


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


8#
發表於 11-3-30 00:20 |只看該作者
拔線最好, 對方以為你唔聽啫, 唔係佢會改時間打黎


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 11-3-30 00:21 |只看該作者
報警無用,因為對方都無出聱,出聲都要睇下佢講咩,警察先會幫你開FILE...
有電話顯示,就打返去,無就飛線去D一定要有顯示先可以打通既電話,
再唔係就飛留言,個個人打多幾日無人聽就會放棄啦~

點評

芝娃娃  最賤係唔放棄, 起碼大半年了.  發表於 11-3-30 00:33


男爵府

積分: 8106


10#
發表於 11-3-30 00:31 |只看該作者
係家用電話. 99試過有一排晚晚拔頭架喇, 佢話拔得多個頭會鬆. Anyway, 後來唔拔頭, 又再打黎. 就好似set左電腦系統咁, 好準時.mouth:
d人點解要做埋d損人不利己既時情


男爵府

積分: 8106


11#
發表於 11-3-30 00:35 |只看該作者
最賤係個無聊人唔放棄, 起碼大半年了.


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-3-30 00:44 |只看該作者
本帖最後由 kiki.kiki 於 11-3-30 00:45 編輯

我記得以前有BK媽咪講過有幾招, 你可以考慮吓

1. 飛線去附近差館報案室 (亦有BK媽話係一拎起電話就講XXX警署報案室)...不過我唔知咁係唔係犯法
2. 飛線去D fax number, 等佢係咁俾人"beep"
3. 接電話, 跟住開部"唸佛機" (其他亦可), 由得部機對住個電話一直播


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


13#
發表於 11-3-30 00:45 |只看該作者
回覆 芝娃娃 的帖子

其實long起電話個頭咪唔會鬆law~


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-3-30 00:47 |只看該作者
每晚臨訓前LONG起個電話囉


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-3-30 00:49 |只看該作者
講正經...

其實有冇來電顯示架???


男爵府

積分: 8106


16#
發表於 11-3-30 00:50 |只看該作者
kiki.kiki 發表於 11-3-30 00:44
我記得以前有BK媽咪講過有幾招, 你可以考慮吓

1. 飛線去附近差館報案室 (亦有BK媽話係一拎起電話就講XXX警 ...

1 & 2 本來幾好, 但家用電話無得飛線. 係咪有plan做到


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


17#
發表於 11-3-30 00:50 |只看該作者
回覆 kiki.kiki 的帖子

第一個一定係犯法啦,不過第3個又幾攪笑~


男爵府

積分: 8106


18#
發表於 11-3-30 00:51 |只看該作者
kiki.kiki 發表於 11-3-30 00:49
講正經...

其實有冇來電顯示架???

無來電顯示


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-3-30 00:51 |只看該作者
飛線去一d夜晚已close的公用機構 (會出錄音果d: 辦公時間已過,遲d再打過來...)


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


20#
發表於 11-3-30 00:52 |只看該作者
回覆 芝娃娃 的帖子

家用電話可以有飛線ga,你打返去電話公司加$$就有,但1係犯法,唔好試~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo