單親天地

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


1#
發表於 11-4-20 22:14 |只看該作者
唔好意思我想問下各位,我個仔後日2歲,佢d衫好快又唔岩著,又要買新衫,因為身邊未有朋友有小朋

友,又或者有小朋友個d就全部細過我個仔,反而係我個仔d衫比佢地,所以執唔到人地d舊衫,而家見

周圍d衫閒閒地都要成幾廿蚊一件,你地有冇邊度介紹買d衫褲平d架?麻煩晒各位
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


2#
發表於 11-4-20 22:16 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 22:14
唔好意思我想問下各位,我個仔後日2歲,佢d衫好快又唔岩著,又要買新衫,因為身邊未有朋友有小朋

友,又或者有 ...

花園街和出口店..細仔都平..
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


3#
發表於 11-4-20 22:19 |只看該作者
vane 發表於 11-4-20 22:16
花園街和出口店..細仔都平..

出口店邊度有呀?唔該晒你呀
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-4-20 22:21 |只看該作者
我最鍾意行花園街架喇,有時會執到D平嘢架!

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 22863


5#
發表於 11-4-20 22:22 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 22:19
出口店邊度有呀?唔該晒你呀

係旺角吖~有條叫花園街您行入街裡面両旁都有出口店架喇~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-4-20 22:23 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-4-20 22:22
係旺角吖~有條叫花園街您行入街裡面両旁都有出口店架喇~

子健媽,你買咗親子裝去迪迪尼未呀??

點評

babytszkin  今日好忙吖~無時間蛇王,或者明天喇~  發表於 11-4-20 22:27
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


7#
發表於 11-4-20 22:26 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 22:21
我最鍾意行花園街架喇,有時會執到D平嘢架!

我好耐冇出過旺角啦,因為太迫太多人

點評

babytszkin  有時bossini特價d衫仔都幾好架~又唔會甩色喎~您留意下吖~  發表於 11-4-20 22:28
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


8#
發表於 11-4-20 22:28 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-4-20 22:22
係旺角吖~有條叫花園街您行入街裡面両旁都有出口店架喇~

係咩?唔該晒你呀,等5月頭我帶埋個衰仔去買衫先,不過我想問呢,其實小朋友既衫買大幾多好呀?好似圖圖咁,

佢而家其實要著100碼既,買大到130會唔會太誇張呢?褲又係,我又唔知預大幾多好,大條得濟又好似成日跌,

大小小又好快唔岩著,所以真係好煩
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


9#
發表於 11-4-20 22:28 |只看該作者
回覆 ditochan 的帖子

深水步(福華街一帶, 不過要搵)都好多好平喎!哈哈, 好彩當年我執到5少衫, 仲要係好野黎...不過而家我仔高得快, 高過人地個仔, 無得再執囉
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-4-20 22:29 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 22:26
我好耐冇出過旺角啦,因為太迫太多人

我都係間唔中自己去咋,等阿囡返咗學,比自己去RELAX下囉!

點評

wing  你下次RELAX時搵埋我啦^^ 我日日都係花園街流連架  發表於 11-4-20 23:23
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


11#
發表於 11-4-20 22:32 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-20 22:28
回覆 ditochan 的帖子

深水步(福華街一帶, 不過要搵)都好多好平喎!哈哈, 好彩當年我執到5少衫, 仲要係好野 ...

冇得執呀我,反而而家好多人想打劫我個仔d衫,慳得就慳,福華街係咪西九龍中心附近呀?因為其實我好小出九龍架mouth:
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


12#
發表於 11-4-20 22:34 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 22:29
我都係間唔中自己去咋,等阿囡返咗學,比自己去RELAX下囉!

冇咩事我更加唔想出,因為出去人又多,車又多,我同個仔多數留係屋企玩,又或者淨係返屋企人度同埋出街買

送架炸,而且而家坐車咁貴,慳得就慳算啦,我都想relax,不過最快要出年,因為冇人肯幫我湊仔
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 15770


13#
發表於 11-4-20 22:34 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 22:28
係咩?唔該晒你呀,等5月頭我帶埋個衰仔去買衫先,不過我想問呢,其實小朋友既衫買大幾多好呀?好似圖圖咁,

...

以前有班可愛太太教我....

著100有小小大, 就買110, 出年就啱.

另, 吉之島(已搬將軍澳站), 佢地教我成日去執平貨, 大大對嘅鞋都可以買, 留翻第二時著.

有牌子但減價, 以前廿幾蚊一對咋.

其它平嘢, 你聽下各位意見啦, 因為我匿埋咗喺大陸成十年, 唔熟香港.

緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


14#
發表於 11-4-20 22:38 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-20 22:34
以前有班可愛太太教我....

著100有小小大, 就買110, 出年就啱.

即係個意思如果鞋平既話買定等佢大d著呀?因為其實我好小買野比個仔,佢d衫褲個d係個時我屋企人買定

比佢著到而家,咁我唔想再要屋企人買所以想睇下邊度有得平等我自己買比個仔囉,最主要係衫褲問題多,尤其

是係褲我都唔知買大幾多先好,衫大件d當板仔衫都ok既,同埋鞋其實如果而家買既話係咪預番1隻手指位夠架

啦,因為個衰仔而家開始成日跑,我怕佢甩鞋一跌就大獲,因為我呢度d地全部唔平架,唔該晒你呀
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


15#
發表於 11-4-20 22:42 |只看該作者
回覆 ditochan 的帖子

近黃金電腦商場呀!而家我都執5到衫, 又好少比到衫人囉, 買d cheap cheap 地掉左都5駛肉痛, 又5駛因為無人要而覺得浪費
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-4-20 22:43 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 22:34
冇咩事我更加唔想出,因為出去人又多,車又多,我同個仔多數留係屋企玩,又或者淨係返屋企人度同埋出街買

送 ...

阿囡未返幼稚園我都係24小時喺佢隔離架,依家返咗幼稚園,有時請咗假,咪送咗佢返學,自己去RELAX囉!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


17#
發表於 11-4-20 22:48 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-20 22:42
回覆 ditochan 的帖子

近黃金電腦商場呀!而家我都執5到衫, 又好少比到衫人囉, 買d cheap cheap 地掉左都5 ...

哦.............係咪成條街都係批發大人衫個條街呀?因為我就係想買d平衫比佢著一季就算啦,佢而家著衫都唔

錫住麻,成日訓地成日坐地,買平衫就算唔要扔都唔會肉痛麻
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


18#
發表於 11-4-20 22:51 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-4-20 22:43
阿囡未返幼稚園我都係24小時喺佢隔離架,依家返咗幼稚園,有時請咗假,咪送咗佢返學,自己去RELAX囉! ...

所以起碼我仲要對多個衰仔年幾我先有自由,不過其實冇咩所謂既,佢有時都tum到我好開心既,雖然係曳左d,

叫佢叫媽媽佢就叫爸爸,同佢出街買送有時d人見到佢撩佢,佢就自動甩開我隻手去拖住人地對住人地笑,一

係見到d姐姐佢覺得順眼既又主動走去撩人地,不過有時見到佢咁又真係冇眼睇哈哈
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


19#
發表於 11-4-20 22:55 |只看該作者
回覆 ditochan 的帖子

應該係啦
個度多數好似女人街甘一檔檔, 都有小數車仔檔既, 要比心機搵喎, 做幾日同朋友去行, 都買左d cheap cheap 背心比呀仔, 因為復活節同暑假成日出去, 點都要多d衫替換
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-4-20 23:00 |只看該作者
ditochan 發表於 11-4-20 22:51
所以起碼我仲要對多個衰仔年幾我先有自由,不過其實冇咩所謂既,佢有時都tum到我好開心既,雖然係曳左d,

叫 ...

好快架喇,如果你放心,可以將阿仔放喺屋企人度睇住一日半日囉,不過我嗰時唔放心架,因為我唔想自己係一個自私媽媽!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo