ditochan 發表於 11-4-20 22:28 
係咩?唔該晒你呀,等5月頭我帶埋個衰仔去買衫先,不過我想問呢,其實小朋友既衫買大幾多好呀?好似圖圖咁,
...
以前有班可愛太太教我....
著100有小小大, 就買110, 出年就啱.
另, 吉之島(已搬將軍澳站), 佢地教我成日去執平貨, 大大對嘅鞋都可以買, 留翻第二時著.
有牌子但減價, 以前廿幾蚊一對咋.
其它平嘢, 你聽下各位意見啦, 因為我匿埋咗喺大陸成十年, 唔熟香港.
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !
恕本人設定為不接受任何PM