心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


1#
發表於 11-4-27 17:30 |只看該作者
話說復活節假期, 同佢去咗2次街, 2次都頂到我九彩, 一唔鐘意就黑面背住我, eg1) 同大小姐買衫, 佢問我意見, 我咪話: 都唔係咁好睇, 不過妳鍾意咪買囉! 佢唔like我個答案即時黑面又唔出聲 eg2) 去百x買嘢, c6 唔知講錯d muc我話佢, 大小姐又學我同佢老豆講嘢, 好話我野蠻.

尋晚又同我講阿邊個邊個ga阿爸尊登排隊買咗GEM的演唱會俾佢哋睇, 我心唸, 吓! 之前我問你有無興趣妳又話無, 依家人哋有得睇你又想睇, 我無你咁好氣.

唉! 早知生條頂心x(唔識寫)就一早唔生啦! 好彩之前我無加買一份儲蓄保險, 要不然即刻cut咗佢, 留番d錢自己買嘢好過. 算啦! 俾我呻吓啦!

ps 我個女讀form3, 青少年啦! 都唔知我仲要捱多幾耐.

點評

hinhinandy  年青人進入左反叛期...真係好煩架....我亞仔都係頂到冇命......  發表於 11-6-12 13:26
CINDYC  我女中一, 有時都會黑面, 我同自己講佢係hormone影響, 唔好嬲 ; 另一方面, 請佢立即離開我眼前, 叫佢冷靜同檢討下!  發表於 11-5-15 18:02
ivythepooh  反叛期...真係幾煩...  發表於 11-4-27 17:34


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


2#
發表於 11-4-27 17:42 |只看該作者
係啊! 可止反叛, 即情無面俾, 罵佢又唔係, 唔罵又唔係, 都唔知點先可以令佢滿意, 吹脹! .:;pppp:


大宅

積分: 1546


3#
發表於 11-4-27 19:41 |只看該作者
回覆 maywei 的帖子

唉! forget it...... 依家D係好難教, try 不要太緊張佢,可能會好呢!


水晶宮

積分: 68476


4#
發表於 11-4-29 20:49 |只看該作者
OMG, my daughter P.2 now
but she really make me angry and crazy
sometime think 死左算數,冇眼銻


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


5#
發表於 11-4-29 23:18 |只看該作者
而家同D 仔女要MAKE FRIEND~ 但我都知好難頂.....加油.


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


6#
發表於 11-4-29 23:18 |只看該作者
依家我個囡, 鍾意就"應"吓我, 唔鍾意就唔理你, 吹脹! 激心激肺:;pppp:


侯爵府

積分: 20975


7#
發表於 11-5-1 15:40 |只看該作者
唔好咁唔開心喇, 我個女舊年F.3都差d激死我, 呢個年紀係咁反叛ga la. 佢今年變得乖番好多, 重話之前唔生性真係好傻, 浪費左好多時間咁話wor........直情乖到我都唔敢信呀!

我地人人都經過呢個階段, 人係會長大嘅.

我相信你過左啖氣就無野嫁喇.......邊有父母會嬲仔女嬲得耐ga, 佢地係我地嘅命根黎ga ma!


大宅

積分: 2712


8#
發表於 11-5-1 15:47 |只看該作者
我個女都係中三,有時我會就佢,但有時我會專登野蠻要佢就番我,總知唔會一面倒,俾佢知道有來有往.......


水晶宮

積分: 68476


9#
發表於 11-5-1 15:58 |只看該作者
我女e+小2我己想死
我都吾知有冇命捱到佢中学

點評

可樂米大人  me @!!  發表於 11-5-11 13:06


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


10#
發表於 11-5-1 16:29 |只看該作者
謝謝大家的安慰, 昨天罵咗佢, 今日D態度明顯好咗, 希望可以持久D啦!


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 11-5-1 19:02 |只看該作者
要睇下你係咪由細鬧開...鬧對我黎講有D效架....
因我兩個由細就鬧開..唔會覺得好慘...:-P

不過要睇住..佢係口服心不服果隻...定係真知驚...

而家D細路好精.....上得網多....扮野叻過我地大人..識做幾面人

我見過個中學生...表面好乖好無野...上網鬧爆屋企人...


瑪瑙宮

積分: 139607


12#
發表於 11-5-1 19:41 |只看該作者
我囝 d 態度有時都唔好, 佢好鐘意講 - 您無病呀?, 最衰佢老豆又係成日呢句. 希望佢大個 d 成熟 d 就唔會咁.


侯爵府

積分: 20975


13#
發表於 11-5-2 00:12 |只看該作者
細路大大下就會生性, 只要依家我地睇緊少少唔好俾佢地行錯路就得喇, 大家唔好太上心, 太勞氣, 我地做大人夠晒辛苦ga la, 要顧下自己錫自己多d至好.


子爵府

積分: 14644

牛年勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-5-4 11:29 |只看該作者
真係好心up架,我個6年班添,又係有求於妳時講下野,冇事就好似唔識咁...完全唔放妳在眼內,真怕佢上中一時學壞
[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled7.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled8.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled6.jpg[/img]


別墅

積分: 546


15#
發表於 11-5-4 13:11 |只看該作者
睇完我都有D擔心自己應唔應付到tim....
我係好普通一個媽咪...我剩係想屋企多D笑聲,少D吵罵聲...因為我想令個女覺得,有咩唔開心,屋企係佢最可以信賴嘅地方...我最驚佢有咩事,剩係同D朋友講...全部都係入世未深嘅小朋友,邊知點做先得嘅!
我會focus D 重點, 講100次又好, 令佢記得...可能有一日有咩事發生佢會突然記起而有D得著....


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


16#
發表於 11-5-4 14:15 |只看該作者
A8.akina 發表於 11-5-4 11:29
真係好心up架,我個6年班添,又係有求於妳時講下野,冇事就好似唔識咁...完全唔放妳在眼內,真怕佢上中一 ...

唔, 大家個case都差唔多, 真係好考EQ. 加油!


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


17#
發表於 11-5-4 14:25 |只看該作者
以前我忍我個囡D脾氣, 結果佢越來越過份, 攪到佢仲惡過我, 完全不放在眼內, 所以上星期惡一惡佢, 佢D態度就好轉咗. 現今我都唔識做人母親啦!


禁止訪問

積分: 4116


18#
發表於 11-5-4 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14644

牛年勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-5-5 13:24 |只看該作者
哈哈.我都覺得係報應添直頭
[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled7.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled8.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled6.jpg[/img]


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


20#
發表於 11-5-6 22:36 |只看該作者
早知唔生, 搵錢俾自己算, 不過老咗可能好悶, 如果囝囡唔激氣就好囉.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo