夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1963


1#
發表於 11-5-5 02:46 |只看該作者
本帖最後由 yeetrade369 於 11-5-5 02:48 編輯

愛情就係沒對錯

雖世俗道德不許

但人有否想過, 何謂道德??

道德 被強加上正義的光環, 又是否合理?

需知道人世道德根本就由前人的所謂聖人而訂立

是對是錯,現今世人已不去分辨,不懂判斷, 只懂盲從,

因我地由小到大就被教育這所謂傳統正確的觀念!!!

追索盆古初開,造物主做人, 不存在道德,婚姻

何來道德觀?

造物主, 要人快樂生活,自由戀愛就好,何用伽鎖?

道德,婚姻,表面上是好東西

但經深思詳析, 現代人的煩惱大多是道德,婚姻問題也!!!!


好似呢度BK, 幾乎90% post 都話女勾男,男去滾等等!!

無日無之, 日日都有新婚外情topic, 有冇找出根本原因??

點解甘多問題都係同一類?? 是巧合嗎?? 還是道德,婚姻制度有問題??

有冇想過, 前人製做道德,婚姻制度來規範世人, 是錯的, 是統治者方便統治的手段?

因為這如果是對的又怎會帶給人類煩惱?? 而不是帶給人類歡欣?


這是帶給人類煩惱的根源!!


人生, 不是為開心生活, 卻為煩惱而生,是悲哀...

原諒我當天不懂得珍惜
只知任性 壞事情
唯願你此刻可於虛空中 將心聆聽
將來若 真的再有個約會會完成
真的會再有這樣深情
我以天為証 跟你帶領
我以天為証 請你帶領


男爵府

積分: 8179

好媽媽勳章


2#
發表於 11-5-5 07:58 |只看該作者
24#
發表於 8 分鐘前 |只看該作者
又噉講,道德當然重要啦!不單只在感情上,在其它事情上都要有道德!如果唔係,每個人只為自己而活,唔通冇錢可以去偷,可以去搶嗎?

如果噉講,比人搶老公搶老婆嗰啲,對第三者恨之入骨,對出軏咖另一半恨之入骨,唔通可以殺左佢咩?


洋房

積分: 204


3#
發表於 11-5-5 09:47 |只看該作者
我們是人類,當然要受道德價觀規管約束, 如果話鐘意就鐘意,兄弟姊妹,未成年的又得,世界咁就立立亂啦

況且有些人覺得婚姻不適合自己,咪唔結啦


男爵府

積分: 7708


4#
發表於 11-5-5 11:27 |只看該作者
樓主難道覺得見一個愛一個沒有錯?愛情是沒有錯,但隨便去愛一個人而傷害了其他人的感情難道沒有錯嗎?若這世上不是一夫一妻制,我無法想像大家的生活會變成怎樣一個局面?


大宅

積分: 2003


5#
發表於 11-5-5 12:57 |只看該作者
yeetrade369 發表於 11-5-5 02:46
愛情就係沒對錯雖世俗道德不許 但人有否想過, 何謂道德??道德 被強加上正義的光環, 又是否合理? 需知道人世 ...

唔明你想表達d乜?咁你又做唔做到唔理"何謂道德"去做人,你又開心嗎?


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


6#
發表於 11-5-5 14:21 |只看該作者
哈哈.大家唔駛甘激動吧.


大宅

積分: 4778


7#
發表於 11-5-5 16:01 |只看該作者
這和絕對的自由是同一檔詭辯.


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


8#
發表於 11-5-5 16:04 |只看該作者
Are you a 29????


公爵府

積分: 28209


9#
發表於 11-5-5 16:16 |只看該作者
呢個唔係道唔道德的問題. 點解你要結婚? 結婚冇錯係一種約束, 約束自已唔會再有第二個, 係因為大家夠愛對方, 而甘願為另一半許下的忠誠的承諾.

問題唔係婚姻制度問題, 而係O向個人身上. 如果你冇諗住為對方約束自已, 冇諗住對對方忠誠, 覺得結左婚都可以隨便愛上第二第三個人, 你根本唔應該結婚!


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


10#
發表於 11-5-5 17:14 |只看該作者
比我個感覺係....九唔搭八..

點評

LittleMss  HAHAHA....  發表於 11-5-12 01:29


水晶宮

積分: 67993


11#
發表於 11-5-5 19:51 |只看該作者
yeetrade369 發表於 11-5-5 02:46
愛情就係沒對錯雖世俗道德不許 但人有否想過, 何謂道德??道德 被強加上正義的光環, 又是否合理? 需知道人世 ...

好似呢度BK, 幾乎90% post 都話女勾男,男去滾等等!!

無日無之, 日日都有新婚外情topic, 有冇找出根本原因??

點解甘多問題都係同一類?? 是巧合嗎?? 還是道德,婚姻制度有問題??


有冇想過, 前人製做道德,婚姻制度來規範世人, 是錯的, 是統治者方便統治的手段?

因為這如果是對的又怎會帶給人類煩惱?? 而不是帶給人類歡欣?


這是帶給人類煩惱的根源!!


人生, 不是為開心生活, 卻為煩惱而生,是悲哀...

以前既人可以 "三妻四 X"啦, 又係咪真係快樂呢? 女人要同咁多個女人分一個老公, 佢地開心咩? 一個老公對住爭風吃醋既一班老婆, 佢又唔會覺得煩惱, 會開心咩?

即使唔結婚, 不論男女都會因爭風吃醋, 搞出人命. 咁又係咪真丕開心, 無痛苦呢?

根本就唔關制度事.

天空之城, 快樂之地


大宅

積分: 2339


12#
發表於 11-5-5 20:40 |只看該作者
太快樂會有愛滋病的,生左一堆子女都唔知邊個經手的


水晶宮

積分: 58581


13#
發表於 11-5-5 20:55 |只看該作者
某程度上我是認同樓主的!

我的見解如下 (不喜勿插):

婚姻制度 = 法律說要負的責任,前人制定的約束。因為太清楚了解人性是善變的,兩人當初心甘情願地結合,但往往到後來都隨時有可能因各種原因而分開,所以有約束和法律規條是必須的,否則變起上來所產生的問題將難以判決和處理。

婚姻 = 男女通過這段叫婚姻的關係去學習愛和被愛,通過互動去認識自己和成長。婚姻裡需要有愛,而愛是自由的,不應該有約束的。愛是讓對方能夠做他/她自己。愛是:你愛我,你來了,我很歡迎很高興;你不再愛了,你走了,好吧,感激你曾經愛過我,我心仍自在。

為何婚姻會帶來痛苦?因為:
1) 我們的觀念已被婚姻制度同化,婚姻制度說你要忠誠、你要付瞻養費 ... etc,你做不到,就是你不對,你不守承諾,即是我被背棄,所以我痛苦。
2) 我們看不到婚姻的真正意義 (見上),誤當婚姻制度為婚姻,於是滿腦子將忠誠和責任放第一位,也不懂真正的愛是什麼 ...... 於是,你做不到,即是我的要求和期望滿足不到,所以我痛苦。


點評

akyi  同意  發表於 11-5-13 12:54
faye525  同意TOO~~~  發表於 11-5-12 23:49
gieselle.chen  AGREE  發表於 11-5-11 13:52


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-5-5 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1963


15#
發表於 11-5-6 00:47 |只看該作者
本帖最後由 yeetrade369 於 11-5-6 00:51 編輯
全為愛 發表於 11-5-5 20:55
某程度上我是認同樓主的!

我的見解如下 (不喜勿插):


對,我想講的正是這些
雖為人世間所謂戎律規條所不許
我亦無意去勸導大家改變接受
只是
我想每位為婚姻為老公而煩惱的太太媽媽們
試從另一角度心態去看事件
妳定必有一番得著,另一番感受

感受妳的感受,感受對方的感受,感受每一個人的感受

一個情字,教人迷失自我,歇斯底里,生死相許
就算絕頂聰明的人,也許亦難過情關

點評

6299daside  咩事,你似有心事喎.  發表於 11-5-13 13:37
原諒我當天不懂得珍惜
只知任性 壞事情
唯願你此刻可於虛空中 將心聆聽
將來若 真的再有個約會會完成
真的會再有這樣深情
我以天為証 跟你帶領
我以天為証 請你帶領


水晶宮

積分: 58581


16#
發表於 11-5-6 09:54 |只看該作者
關於道德這回事我想再補充一點,就拿婚姻來舉個例子:
我們的道德觀告訴我們婚後不該出軌(包括精神出軌),這是任誰都有的道德觀,亦不會有人敢不認同。然而,各已婚人仕請撫心自問 (要誠實面對自己呀!),其實大家骨子裡都極渴望能再轟轟烈烈地戀愛一次,心中也許已有幻想對象 (可能是自己配偶、但很多時是別人啊 e.g. 某個明星、某個名人、某個英雄、甚至是同事或朋友 ... etc ),只是知道不可以、不容許、不道德,所以不敢真的去進行吧!

這說明了什麽?我們人類都是虛偽的,滿口仁義道德,其實內心卻有渴望有欲望。
哈哈,正如簡單的,多少父母在小孩發脾氣時予以訓示,可是卻看不到自己那一刻也正是以發脾氣的模式去表達發脾氣是不應該的,這說明了什麽?我們人類都是虛偽的,滿口道理,可是卻表裏不一致呀!

看看我們所謂的道德教育,是怎麽的一回事呢!?!

P.S. 有時我也在痛苦扎掙著,為什麽有那麽多框框?這個不能、那個不該;應該要這樣、應該要那樣。那麽,真實的我自己去了那裡?

P.P.S. 認同樓主所說,多去感受自己的感受、感受別人的感受,這是愛自己和愛別人必要的基本動作。


點評

gieselle.chen  不愛自己, 怎能愛別人 ---> 我成日記在心裡, 希望自己可以愛自己多一些  發表於 11-5-11 13:53


複式洋房

積分: 199


17#
發表於 11-5-6 10:38 |只看該作者
回覆 milk323 的帖子

有部份婚姻是被迫的, 最常見的例子是奉子成婚, 這種婚姻不是因為大家夠愛對方, 而甘願為另一半許下終生承諾, 只是為新生命負責任


複式洋房

積分: 199


18#
發表於 11-5-6 10:54 |只看該作者
全為愛 發表於 11-5-5 20:55
某程度上我是認同樓主的!

我的見解如下 (不喜勿插):

我認同全為愛的見解, 愛應該是自由的, 不被約束的, 但談何容易, 我們往往被自己的佔有慾矇閉


大宅

積分: 1329


19#
發表於 11-5-6 11:24 |只看該作者
沒有道德監控, 個個率性而為, 只會變成禽獸社會

不是道德判官, 也不是偽善, 想與做係 2 回事, 人類較其他動物優勝之處在於懂得控制自己, 否則, 請看最近報導, 地鐵內公然愛憮, 光天化日吻中暑女胸等等, 是否可以美化這些行為? 說何謂道德, 邊個 set 標準等等藉口, 係咪佢地一句動物天性就可以去反駁話佢做得正確? 如果係咁, 將變成什麼社會? 樓主, 婚姻制度規範世人, 咁法律呢? 係咪冇法律冇婚姻制度咩都冇制度去制衡既社會先係美好社會? 如果係, 有架, 去做禽獸啦, 佢地個 system 好 free 架.

愛沒有對錯 e d 只係去減輕佢地罪孽感既藉口, wrong timing 既 wrong 點解!!!

未結婚你可以選擇, 未玩夠可以唔結婚. 但請記住, 結婚有誓詞, 之後要控制自己, 係人黎架唔係禽獸, 唔係想做就做, 結婚唔係簽隻字咁簡單, 係承諾.

E 版好多第三者睇, 唔好幫佢地搵藉口, 可以繼續冇道德咁將自己快樂建築響人地痛苦身上. 所有第三者出軌者唔係自己開心就得架, 你地downgrade 緊自己做像禽獸咋, 白痴.

點評

gieselle.chen  你呢段說話只能對女性有所規範, 至於對男性, 承諾只是過眼雲煙一埋廢話. 要思考唔好只思考自己有能力, EASYO個PART, 其實係要諗對方DIFFICULT O個PART  發表於 11-5-11 13:55


水晶宮

積分: 58581


20#
發表於 11-5-6 11:29 |只看該作者
couplechu 發表於 11-5-6 10:54
我認同全為愛的見解, 愛應該是自由的, 不被約束的, 但談何容易, 我們往往被自己的佔有慾矇閉

...

" ... 我們往往被自己的佔有慾矇閉"

Exactly!!! 這正是我們常為情所困和痛苦的原因。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo