論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1724


1#
發表於 11-5-20 15:06 |只看該作者
工人就到了,第一次請工人, 請各位有經驗的媽媽幫忙解答以下問題:
1) 需唔需要提供日用品俾佢(牙膏,牙刷,毛巾,洗頭水,沖涼液等)
2) 工人的內衣我會叫佢用手洗, 咁佢的面衫褲,好唔好連同我地自己的衫一齊洗.
3) 我需要定些咩家規俾佢,(例如........)
4) 食飯係咪分開食好點, 但是我屋企係開方式"除" 分開食作用大唔大.

唔好意思啊,大家可唔可以幫下我,我有點咩係需要注意架????


大宅

積分: 2644

畀面勳章


2#
發表於 11-5-20 15:13 |只看該作者
1) 你不用比佢..
2) 一定要分開洗
3) 個人喜好
4) 睇你個人, 多數分開食..


大宅

積分: 1724


3#
發表於 11-5-20 15:15 |只看該作者
謝謝你, 請問係咪,叫佢將自己的面衫都用手洗,定係叫佢自己儲埋一機,但是要儲成機衫麻有排囉!我怕佢儲到的衫臭都未够一機啊


男爵府

積分: 5284


4#
發表於 11-5-20 15:30 |只看該作者
1) 工人自備
2) 分開洗, 我工人每week 開2次機(面衫褲/床單被袋), 內衣褲每日手洗.
3) 要, eg. 唔可以自取顧主既食物/日用品
4) 分開食, 啲"送"你地分配比佢.


大宅

積分: 1018


5#
發表於 11-5-20 16:01 |只看該作者
3)唔可以打同埋鬧我個仔


男爵府

積分: 7549


6#
發表於 11-5-20 16:20 |只看該作者
1) 其實佢有自備, 但我有時都會提供比佢
2) 工人的內衣同衫佢自己手洗, 我唔會同佢一齊洗, 但有時會比佢開一機自己衫
3) 我無呀!只係叫佢每日一定要做什麼
4) 分開食, 我覺得好似好d, 佢其實都like自已食, 會自然d


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo