跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3181


1#
發表於 11-5-23 23:29 |只看該作者
生完傷口又痛, 坐月又無啖好食, 又要take care bb, 又要做家務, 真係好攰 (尤其膀頭同手臂), 好想放下假relax 下, 你地有無咁既諗法?


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 11-5-24 03:20 |只看該作者
我都覺得好攰,最近BB成日扭抱,抱得佢多我手都麻痺哂,而且喂奶又要dup 低頭,周身骨痛...mouth:


大宅

積分: 1148


3#
發表於 11-5-25 21:11 |只看該作者
me 2!! 週身骨痛竟然比懷孕時更痛!除了開刀傷口仍痛外,一訓醒十隻手指關節都不能屈埋!要按摩一會才可慢慢郁動..
每次餵奶時望著和老公的婚照,很回味著很想去旅行呀!!!!

點評

PugBan  我都好懷念同老公兩個去旅行, 平日得閒出去嘆下午茶....架日子....就算阿b係聽話, 日子都無以前咁自由.......  發表於 11-5-27 12:24
rayrayus  我都有少少回味二人世界既日子,我好愛阿B,不過有時真係攰到好沮喪...  發表於 11-5-25 22:37


洋房

積分: 90


4#
發表於 11-5-25 21:50 |只看該作者
Yes, especially i have 2 kids......


大宅

積分: 1148


5#
發表於 11-5-26 14:51 |只看該作者
如果BB聽話話都還好,我個B日夜癲倒,真係人都癲啊!每日天光才肯去睡,,我下個月就返工了,都唔知點算好?!


大宅

積分: 3181


6#
發表於 11-5-27 09:02 |只看該作者
我試過將bb放响媽咪屋企半日, 嘩, 果半日簡真直係一個字 "爽"


大宅

積分: 1148


7#
發表於 11-5-27 14:14 |只看該作者
哈哈!!我都試過同老公出過一次街拍下拖,阿B比奶她湊住!初頭勁開心,簡直有初戀既感覺,但行下行下,個心又會掛住阿B了..


大宅

積分: 2391


8#
發表於 11-5-28 15:53 |只看該作者
我阿B都算乖,佢唔點"劉計",只係我抱佢姿勢唔好,攬到我隻右手痛到要做物理治療.
我明天同C6去台灣^.^ 99好好人,佢肯幫我湊阿B,我又好放心交俾佢.
我0地打算等阿B再大D,就會帶埋佢去旅行

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo