跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7741


1#
發表於 11-5-27 18:38 |只看該作者
依家10w,今日去檢查,見到bb係仰臥,想問你哋見到bb時佢係咩姿勢?
咁問係因為上胎bb有事,見親佢都係仰臥,無其他姿勢,所以有啲多疑,亦有啲擔心今胎都有事,所以想問吓大家!


禁止訪問

積分: 2237


2#
發表於 11-5-27 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7741


3#
發表於 11-5-27 19:29 |只看該作者
上胎係唐氏,傷心咗好耐,希望今次無事啦!


禁止訪問

積分: 2237


4#
發表於 11-5-27 19:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1700


5#
發表於 11-5-28 10:51 |只看該作者
吓~咩個bb唔會係成日都轉位置咩,佢唔係會成日"旭"黎"旭"去既咩??
我上星期照oscar時e生話佢倒立...照唔到, 之前出去行一陣返去照佢又轉左位打平左e生就話照到....


禁止訪問

積分: 4430


6#
發表於 11-5-28 13:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7741


7#
發表於 11-5-28 14:56 |只看該作者
謝謝你哋嘅回覆~~
其實都問過醫生,bb成日都無轉姿態關唔關事,佢話咁細個唔關事,不過因為擔心,所以都會亂諗。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo