懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1983

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-5-31 12:36 |只看該作者
今日係第三次產檢,見到bb有頭有手腳,仲聽到佢心跳,雖然只得8周,但是他很健康,我同老公好開心



點評

theodoremika  恭喜!!  發表於 11-5-31 21:00
新手媽媽湊B經
https://www.facebook.com/myfirstbb


別墅

積分: 730


2#
發表於 11-5-31 12:50 |只看該作者

回覆:agnesfcc 的帖子

回覆 agnesfcc 的帖子
咁開心!恭喜恭喜~我而家六周丫,黎緊星期六第一次產檢!唔知照到bb有咩睇呢~~




複式洋房

積分: 271


3#
發表於 11-5-31 12:57 |只看該作者

回覆:agnesfcc 的帖子

回覆 agnesfcc 的帖子
我都係8w呀,但之前7w4d照都係一舊野,都唔係好清楚,點解既?




大宅

積分: 1983

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-5-31 12:58 |只看該作者

回覆:rismama 的帖子

回覆 rismama 的帖子
應該係一粒咁,我6周時都係咁,但是估唔到8周會咁唔同




新手媽媽湊B經
https://www.facebook.com/myfirstbb


大宅

積分: 3843


5#
發表於 11-5-31 20:59 |只看該作者
我都係6WK左右, 今日見到閃閃
下次係兩星期後, 好期待啊~~~!!!


大宅

積分: 1983

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-5-31 23:21 |只看該作者
回覆 helenmelody 的帖子

等下,好快會見到佢架啦!
新手媽媽湊B經
https://www.facebook.com/myfirstbb


大宅

積分: 1983

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-5-31 23:22 |只看該作者
回覆 goodream 的帖子

每個BB生長速度唔同啫,唔駛擔心!
新手媽媽湊B經
https://www.facebook.com/myfirstbb


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


8#
發表於 11-6-1 02:09 |只看該作者
恭喜恭喜


大宅

積分: 4881


9#
發表於 11-6-1 09:47 |只看該作者
原來8w 會咁唔同, 好期待呀! 我才剛6w!


大宅

積分: 3843


10#
發表於 11-6-1 10:50 |只看該作者
回覆 agnesfcc 的帖子

thanks~~!!! 好期待啊~~~~


大宅

積分: 3088


11#
發表於 11-6-1 17:17 |只看該作者
我而家12週, 星期一果日去產檢,醫生比我聽bb的心跳聲, 好開心架....


複式洋房

積分: 192


12#
發表於 11-6-1 17:21 |只看該作者
恭喜恭喜!


禁止訪問

積分: 2526


13#
發表於 11-6-1 21:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3843


14#
發表於 11-6-1 21:53 |只看該作者
回覆 little_alice 的帖子


大宅

積分: 1983

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 11-6-2 22:08 |只看該作者
回覆 little_alice 的帖子

恭喜晒!
新手媽媽湊B經
https://www.facebook.com/myfirstbb

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo