懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 281


1#
發表於 11-6-2 17:15 |只看該作者
因為我本身有d婦科病,第一次去左健康院產檢抽血後,姑娘就叫我以後就去屯門醫院,
就在今日我收到健康院封信,叫我打電話返去,打左返去佢叫我聽曰,去拿份血液報告!!!但又冇講咩事?
會唔會淨係拿血液報告去屯門醫院,一話有其他事呢?我好坦心有冇人試過咁嫁~~~~
bb都4個月la...希望唔好有d咩事la~~~


大宅

積分: 1162


2#
發表於 11-6-2 18:47 |只看該作者

回覆:yoyo_chan 的帖子

我第二次產檢都係由健康院轉去醫院,要拎番健康院份野去的,都唔一定有問題,可能佢上次忘記比你姐。四個月都係時候返醫院約結構超啦。好正常的,唔好太擔心




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo